Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: Sähikäinen (Nimetön)
  • • Muokkasi: Sähikäinen
  • Lähetetty: 08.05.2009 12:49

Lainaus: Piiskansiima

Ai jaa, ootte siis siellä "kauempana"

No ei tää nyt niin kaukana ole.

missä on tulokkaiden esittelyt? :O
Olis kiva saaha vähän informaatiota ihmisistä. utelias kun olen
Kirjoittanut: mrpsychopatic (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.05.2009 08:53
noniin kai tänne pitää esittäytyä : D
elikkäs 16.v tyttö keskisuomesta (karstula tuskin kertoo paljoon)
enhän minä oikeestaan mikään gootti ole,joku hieman sen tapanen hörhö ehkä ,mutta vaikuttipa niin asialliselta paikalta tämä muutaman vakoilu kerran jälkeen että päätin rekata
oikkee taiteen ihmisiä ollaan,piirtäminen on puol elämää,ja loput onkin maalaamista ja kuvaamista yms.
Musiikki se on mukava asia vaikka itse on lahjakas siinä olekkaan,suur kuluttaja vain.
musamaku onkin sitten Christina aguilerasta( tämä ei ole sarkasmia) bathoryyn,sille välille vissiin mahtuu aikasen paljon erilaista pimputusta : D ( psst. armoton KoRn fani )
sen verran pitää vielä mainita ,että sarkasmia tulee sitten käytettyä joskus liikaa ::: D oleellinen tieto, sillä joillekin on jäänyt käsitys että olen pinkkiin pukeutuva britney fani .
eikai tässä muuta,hyvät päivät kaikille
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 10.05.2009 12:41
mrpsychopatic

Tervetuloa foorumille, silmäilehän tuolta ohjeistusketjusta foorumisäännöt ja viihdy!
Kirjoittanut: Raven (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.05.2009 18:32
Olen kylläkin vanha jäsen täällä,mutta ei ole oikein tullut käytyä pitkään aikaan näillä sivuilla.
Elikkä,olen 21-vuotias gootti/rock/punkkari-tyylinen typykkä Satakunnasta.
Lempimusiikkia on niin paljon etten nyt tähän hätään jaksaisi millään niitä luetella,elokuvista pidän eniten vampyyri/kauhu/sci-fi-leffoista.
Kulutan aikaani piirtämällä ja maalaamalla ja pelailen kaikenlaisia rooli- ja seikkailu-pelejä..
Musiikkia tulee tottakai myös kuunneltua aika paljon ja jos en netissä ollessani ole Facebookissa niin minut varmaan löytänee messengerin avulla tai sitten kirjoittelen täällä :P
Kavereitten kanssa tulee juhlittua silloin tällöin ja pidän muutenkin paljon frendien kanssa hengailusta.
Lemmikkiä ei vielä tällä hetkellä ole,mutta tänä viikonloppuna minulle on kylläkin tulossa kissa
Kirjoittanut: Hodie (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 18.05.2009 19:44
Tämä on kyllä aina yhtä vaikeaa... esittäytyminen siis.

Jos nyt sanoisin perusjutut ensin. Olen siis 17-vuotias tyttönen Keski-Suomesta. Foorumia on tullut tuijoteltua jo melkoisen kauan... tuskin kehtaisin edes myöntää kuinka kauan, jos sen muistaisin. Minua kuitenkin vaivaa jokin nettiujous, joten rekisteröityminen on tuottanut vähän hankaluuksia. Alkoi vaan tuntua typerältä lukea viestiketjuja, kun ei voinut kommentoida, joten pakotin itseni rekisteröitymään. Minun piti kyllä vähän uhkailla itseäni ensin...

En minä varsinaisesti gootiksi itseäni kutsua voi. Se onkin varmaan myös yksi syy, miksi en tänne ole saanut rekisteröidyttyä. Selaillessani foorumia olen kuitenkin huomannut, että eivät täällä vissiin kaikki niin kovin gootteja ole, joten ehkä minua ei syödä elävältä. Goottityyli kiinnostaa minua kuitenkin melko paljon ja taidan minä jotain gootahtavaa musiikkia kuunnella, vaikka genreistä en ihan aina tajuakaan.

Musiikkia tulee kuunneltua aika paljon, mutta minulla ei koskaan ole ollut mitään varsinaisia lempibändejä (paitsi Spice Girls, tottakai). Tällä hetkellä useimmiten on tainnut soida Kate Bush. Huomenna se saattaa olla Thy Serpent tai vaikkapa Nick Cave. Vähän mielialan mukaan. Olen huomannut olevani aika huono tutustumaan uuteen musiikkiin, mikä on melko ärsyttävää.

Luonteeni, eh. Itsestään on hirmu vaikea kertoa. Olen aika rauhallinen tapaus. En mikään erityisen temperamenttinen, ikävä kyllä. Utelias olen jonkin verran, mutta toivottavasti en liikoja. Ja no... olen ihan tajuttoman hidas. Se kuvaa minua varmaan parhaiten... hidas. Taitaa olla aivan sama missä asiassa... olen hidas lämpenemään ihmisille, salaattiin voin pilkkoa kurkkua parikin tuntia, suihkussa vietän helposti tunnin, astioiden pesemiseen voi mennä montakin tuntia, heräämiseen (sängystä nousemiseen) menee vähintään tunti. Aivoni toimivat hitaasti ja elän mielelläni hitaasti pitämättä kiirettä, jos mahdollista. Hidas siis.

Pidän kaikenlaisista pikkuisista jutuista. Hyvän tuoksuisista suihkugeeleistä ja tikkukaramelleista. Kirjoista, kahvista, omituisista höpöttelyistä... jah inhoan koiranulkoiluttajia, jotka päästävät koiransa lähentelemään. Ja linja-autoaivottomia, jotka kasaantuvat täydessä linja-autossa siihen keskioville. Hmm. Ja varmaan kaikenlaista muutakin.

Ehkä tämä nyt riittää.
Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • • Muokkasi: die Winterreise
  • Lähetetty: 18.05.2009 20:05
Ahaa. Vastaanpa tähän nyt moderaattorien puolesta. Tere tulemast vaan sinulle Hodie. Lue säännöt täältä. Ole aktiivinen ja asiallinen, niin me ei purra
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 18.05.2009 20:17

Lainaus: die Winterreise

Ahaa. Vastaanpa tähän nyt moderaattorien puolesta.

Lol.

Tervetuloa siis foorumille, ja kuten sanottu - sääntöjen lukeminen + aktiivisuus =
Kirjoittanut: Hiinokka (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.05.2009 01:19
Pitkän jossittelun jälkeen ajattelin esittäytyä

Olen 24v naishenkilö Etelä- Suomesta. En oikeestaan luokittele itseäni gootiksi, ehkä joku sekamelska voisi olla sopiva nimitys tälle tyylille Goottilaisuudesta olen aina ollut kiinnostunut, niinkuin muistakin genreistä. Olen sitä mieltä, että asioista pitää ensin ottaa selvää ennenkuin alkaa tuomitsemaan ja yleistämään.
Musiikkimakuni on aikalailla laidasta laitaan, nyt tällä hetkellä suosikeissa on Turisas, Deathstar, Hocico, Arch enemy, Alien Vampires jne.
Luonteeltani olen sosiaalinen. Muhun on helppo tutustua ja uusien ystävyyksien solmiminen on helppoa. Osaan myös olla yksin ja tarvitsen sitä, varsinkin työpäivän jälkeen on ihana kuunnella vain hiljaisuutta ja fasaanien satunnaisia rääkäisyjä.
Tällä hetkellä en harrasta juuri mitään. Vaihdoin juuri paikkakuntaa työn perässä ja en ole kerennyt aloittamaan uutta harrastusta.

Ps. Olisi kiva tutustua samanhenkisiin ihmisiin, Hesan suunnalta
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.05.2009 12:13
Heips.

Olen ollut rekisteröityneenä jo jonkun aikaa,
mutta pitkäksi venyneen tauon vuoksi päätin esitellä itseni uudelleen.
Vaikka tuskinpa minua kukaan edes muistaa.

Eli tämän nimimerkin taakse piiloutuu
Kokemäeltä kotoisin oleva ja nykyisin Noormarkussa (Söörmarkussa, jos tarkkoja ollaan)
asusteleva 17 - vuotias miehenalku.
Nk. Harrastuksiini kuuluvat maalaaminen, piirtäminen,
musiikin kuuntelu ja ajoittainen runojen ja lyriikoiden rustaaminen,
sekä erilaisilla foorumeilla vaikuttaminen.
Tämän hetkisiin lempiyhtyeisiini kuuluvat mm. Skullflower,
Human Flesh, Current 93, Controlled Bleeding ja Nick Cave and the Bad Seeds.
Jossain vaiheessa olisi tarkoitus liittyä ystäväni drone-projektiin
tarttumalla basson varteen.
Antaas katsoa mitä siitäkin tulee.

Enpä minä tämän enempää jaksa itsestäni jupista,
laittakaa rohkeasti yksäriä jos on asiaa / kysyttävää. :]
Kirjoittanut: Musta Narsissi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Musta Narsissi
  • Lähetetty: 22.05.2009 21:08
Tervehdys kaikille. Kuten ilmeisesti muutamatkin täällä, olin selaillut näitä keskusteluja jo jonkin aikaa, ennen kuin päätin rekisteröityä. Siispä. Olen 19-vuotias (täytän 20 elokuussa) tyttö tai nainen, kumpana sitten haluaakin pitää. Elän kirjoittaakseni (runoja, tarinoita, yksi romaani työn alla) ja toivottavasti jonain päivänä myös kirjoitan elääkseni. Musiikkimakuuni kuuluu kaikenlaista industrialista ja darkwavesta metallin kautta kasarirockiin, kirjallisuudesta rakastan kaikkea enemmän tai vähemmän dekadenttia ja kauhuromanttista. Minua on ainakin kutsuttu gootiksi, tiedä sitten olenko sellainen. Toisaalta minua on helppo kutsua jopa varsinaiseksi goottikliseeksi: pukeudun tummasävyisesti, viihdyn hautausmailla, lempijuomani ovat absintti ja punaviini, ja kirjoitan "romantiikan yöpuolen" runoutta.

Siinäpä tärkeimmät. Kiitän ja kumarran.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit