Gootti.net

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: Lena Tuhkalehto (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.05.2015 21:27
Tervehdys.

Olen 20-vuotias naispuolinen synkiö Pohjois-Savosta Kuopion läheltä, loppukesästä muutan Ouluun. Luonteeltani olen ujo, hiljainen ja kiltti, mutta synkistelyyn taipuvainen muutenkin kuin ulkoisesti. Minua saa lähestyä, en syö ketään - vaikka olenkin saanut kuulla, että näytän siltä kuin voisin tehdä niin. Tykkään keskustella sekä enemmän että vähemmän henkevistä aiheista. Taiteellinen tuska on yksi lempipuheenaiheistani.

Historiani tummanpuhuvan pukeutumisen parissa alkoi noin vuonna 2008. Tyylini on muotoutunut vuosien varrella synkän j-ernun ja gothic lolitan kautta määrittelemättömämpään suuntaan. Yhteistä on kuitenkin aina ollut viehtymys synkeään estetiikkaan ja yöpuolen romantiikkaan.

Harrastan piirtämistä, sarjakuvien tekemistä ja lukemista, kirjallisuutta sekä käsitöitä, lähinnä ompelua. Cosplaynkin luen harrastuksiini, joskin pidän siitä tällä hetkellä taukoa. Rakastan fiktiota. Lempimusiikkiani ovat darkwave, synthpop, post-punk, goottirock, death metal ja muut sinne päin suuntautuvat. Bändeistä mainittakoon Depeche Mode, The Cure, The Frozen Autumn, Sopor Aeternus, Velvet Condom ja Kirlian Camera. Tykkään juoda teetä ja syödä suklaata. Olut tai viski hyvässä seurassa kuuluvat myös suosikkeihini. Olen pakkomielteinen ja suhtaudun toisinaan joihinkin asioihin niin intohimoisesti, että saan toiset kiusaantumaan.

Olisi mukavaa saada samanhenkisiä tuttavuuksia.
Kirjoittanut: savurenkaita (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.06.2015 23:08
Tervetuloa, Lena Tuhkalehto! Itse olen samanikäinen ja Pohjois-Savosta myös, kiva että meitä on täällä muitakin savolaisia hulluja : D
Kirjoittanut: tragician (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.04.2016 00:35
Hähää moi. Olinkin täällä vuosia sitten eri nimellä, mutta en oikein kehtaa sillä käyttäjällä postata enää koska nolous. (ei se mitään, oli täällä muitakin noloja, löysin itselleni parhaan ystävän täältä!) Kolmisen vuotta tainnut vierähtää ilman goottinettiä. Iski kuitenkin ikävä vanhoja kunnon foorumeita, ja ajattelin tulla katsomaan, mitä tänne kuuluu.
Olen kohta 18v mörkö, tykkään soittaa monia soittimia ja lukea sarjakuvia. 80-90-lukujen goottirock ja synapop meininki on lähellä sydäntä, kuin myös emo ja jrock.
Goottiuteni alkoi hyvin varhain, jo 10-vuotiaana oli hyvin paljon mustaa vaatteissa. Kunnolla löysin goottiyhteisön ja goottimusan tosin vasta joskus yläasteella, sitä ennen olin vähän sellainen slipknotgootti. jee.
Kirjoittanut: VaroVaanVeronicaa (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 25.05.2016 04:45
21-vuotias sekasikiö Oulusta ilmottautuu! Musiikkia kuuntelen aika kaikkiruokaisesti, mutta pukeutuminen on ollut mustanpuhuvaa yläasteelta asti. Yhdistelen eri tyyleistä sitä mikä omasta mielestä näyttää hyvältä, enkä ole koskaan tykännyt lokeroinnista. Harrastuksia ei oikeastaan edes ole, kännykällä kuvailen silloin tällöin ja joskus satunnaisesti muutama runo tulee kirjoitettua. Kiinnostuksen kohteita olisi paljonkin, muttei osaa oikein mistään aloittaa. Unirytmi on aina sekaisin, yöt tulee valvottua aina kun siihen mahdollisuus on. Kaikenlainen käsillä tekeminen kiinnostaa ja syksyllä olisi tarkoitus alkaa opiskelemaan sisustajaksi
Kirjoittanut: savurenkaita (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.05.2016 11:31
Paree sit kuule kirjotella tänne etten puhu yksin. No ei vaan kiva et täällä joskus kirjottellee muutkin
Kirjoittanut: BlackDeadRose (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.08.2016 15:51
Hei kaikille!

Olen Vaasalainen musta ruusu ja 20-vuotias (täytän marraskuussa 21) ihmisen näköinen olento ja/tai tekele. Muutama vuosi takaperin yläasteella aloin kiinnostumaan musiikista (lähinnä metalli ja rock) yleensä ja silloin alkoi mustaa ilmestymään vaatekaappiin enemmän ja enemmän. Tosin silloin en ollut mielestäni aivan täysin gootti (vaikka näin muistellessa alkaa vaikuttaa siltä että goottihan minä olin jo siihen aikaan). Sinänsä hankala kuvailla ja tunkea lokeroon nykyistä pukeutumistyyliäni, vaikka onkin oikeastaan vain mustaa Musiikkia kuuntelen edelleen, niitä samoja ja uusia, oikeastaan metallia, rockia ja on tuonne artistilistaan eksynyt Sisters of Mercykin näin mukavana esimerkkinä. Harrastan runojen ja blogin kirjoittamista (sekä ajatusten kirjaamista paperille), lukemista ja pelaamista (PC ja Xbox). Aloitan opiskelun virallisesti 2016 ja kai mua voi jo opiskelijaksi sanoa.

Jottei tämä menisi liian pitkäksi päätän tähän esittelyni tähän.

Kiitän ja kumarran!
Kirjoittanut: Vitaeamplius (Jäsen)
  • • Muokkasi: Vitaeamplius
  • Lähetetty: 08.08.2016 02:26
Eli kuka olen?

Rokkihenkinen mukava 30+ sinkkumies haeskelee kumppania, elelen yksin työskennellen freelancer-pohjalta webdesignerinä.

Itse olen enemmän passiivinen kuin aktiivinen persoona, en kauheasti viihdy kaljakuppiloissa enkä yökerhoissa.

Oon tosi hyvä olemaan yksin. Oon asunut koko aikuisen ikäni ihan itsekseni, joten yksinolo on mulle suuri voimavara. Itsenäisyys ja oma tila on mulle tosi tärkeitä. Kai mä olen jonkun sortin introvertti, koska mun pitää joskus levätä kaikesta sosiaalisuudesta.

Somen kautta kommunikointi on mukavaa päivittäin, en mä siis ihan yksin-yksin viihdy päiviä ja viikkoja putkeen, mutta ihmiset kasvotusten alkavat jossain vaiheessa riittää ja vetäydyn hetkeksi omiin oloihini.

Rehellisyys kuuluu vahvoihin puoliini ja se onkin asia jota kohti pyrin. Uskon suoraan puheeseen, enkä ymmärrä vihjeitä saati jakele niitä muille. Jos pidän jostain asiasta, sen kyllä näkee, ja ilmaisen tyytymättömyyteni myös suoraan silloin kun sille on aihetta. Olenkin sellainen patoamisen vastakohta. Ihmissuhteissa en älyä tai harrasta mitään pelejä, joten jos olen kiinnostunut, sanon sen aika pian.
Kirjoittanut: Maruta (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.09.2016 16:10
Moi, tänään huomasin kahvitauolla jotain googlatessa tämän foorumin ja päätin tsekata. Olen 31-vuotias tamperelainen mieshenkilö ja harrastan mm. kauhu- tai muuten outoja elokuvia, musiikkiin perehtymistä ja tekemistä. Käyn töissä päivisin, joten illat menee lähinnä keskenään luovimassa edellä mainittujen asioiden parissa. Sen enempää en osaa näin duunin jälkeen pää jäässä selostaa.
Kirjoittanut: d.n.o.t.s (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.09.2016 19:35
Moi. Mä oon 22wee tyttö helsingistä. Ja joo mulle on luontevampaa sanoo et oon tyttö vaik naisen iässähän mä jo olen, mut mun henkinen ikä on ehkä 7v. ni se voi olla syy xD

aloin pukeutuu goottimaisesti jo 12 vuotiaana, ja siinä 14-15 vuotiaana mulla oli cybergootti -look. sit mul tuli joku ihme hippivaihe ja nykyää mun tyyliä onki tosi vaikee määrittää ja se vaihteleeki vähä päivittäin mut joku psykedeelinen gootahtava hippi cyber rave stempunkahtava joku sekasikiö en nykyää jaksa panostaa nii paljoo mun pukeutumisee mitä joskus jaksoin, mut välil on kivaa pukeutuu.

Musamakuu kuuluu kyl nykyää eniten kaikenlainen konemusiikki kuten hardtrance, hardcore techno, psychedelic trance, drum'n bass,industrial ja ebm, sit kaikki synkee häröilykonemusa ja tän lisäks black metal, grime, räppi ja postpunk ja goottirockki että aika kaikkiruokainen oon musiikissa

ajatusmaailmalta oon nykyää kyl aika hippi/punkkari mutta eikös goottihippikin oo iha joku yleinen käsite?

ja päätin rekisteröityy tänne ku tää on kiva foorumi ja oon yläasteikäsenä kirjotellu tänne enemmän mut en enää muista mil nickil xD ja sit olin ny vuoskausiks unohtanu tän koko foorumi
Kirjoittanut: Hexa (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.09.2016 15:55
Heip. Olen Hexa, silmälasipäinen "laiskagootti" (Omakeksimä nimitys sille että "Näyttäisin määki kyl pimeyden kuningattarelta jos vain jaksaisin") jostain päin Suomea. Nimimerkkinä tylsästi ja mielikuvituksettomasti Hexa, kun pää töi tyhjää rekisteröintilomakkeen kohdalla, tietokoneella taustalla sattui olemaan aukinaisena Hexcells-peli ja se perus Dark_Angel_bloodtears666Örrr olisi vain kuulostanut tyhmältä.

Harrastuksena lähinnä Steamin impulsiivishoppailu tyhjäksi ja erinäisten soitinten tökkiminen sekä itsestään liikoja luuleminen.

Minkäänlaiset esittelyt eivät koskaan ole kuuluneet lahjakkuuksieni lyhyenläntään listaan, kuten varmaan tästäkin huomaa.

Älkää purko.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit