Gootti.net

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 21.06.2014 06:49
Tervetuloa foorumille.. Myös muille uusille foorumilaisille.
Kirjoittanut: Deternity (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.07.2014 13:37
Halusin tutustua goottihenkisiin ihmisiin, joten pitkäaikaisen hiljaisena stalkkerina toimimisen jälkeen ajattelin tehdä tunnukset. Olen 13-vuotias tyttölapsi eteläisestä Suomesta, tarkemmin pk-seudulta. Lähellä sydäntäni ovat metsissä hiippailu, lukeminen, mytologia, goottilainen estetiikka ja metallimusiikki. Viestiä voi laittaa, jos sattuu huvittamaan.
Kirjoittanut: Spitaalinen (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 27.08.2014 18:23
Hellou!

Tällänen 16 vee goottityllerö Helsingistä hei.
Harrastuksiin voi lukea ompelun, teatterin, kirjoittamisen, historian (plus mytologia ja vanhat kielet), Nightwish ja kaikki hauska japanilainen, goottityyliä tietenkään unohtamatta
Tällä hetkellä majailen Kallion lukion oppilaslistalla, että hei vaan, muut itsensäilmaisu ihmiset xD
Kirjoittanut: Starqia (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.08.2014 20:01
Heipsan vain. Olen tähän mennessä ollut hiljainen seurailija keskusteluissa, mutta voisin kertoa vähän itsestäni!

Olen 16-vuotias tyttö Keski-Suomesta. Aloitin juuri syksyllä lukion ensimmäisen luokan.
Olen aina ollut kiinnostunut goottityylistä, vaikka tällä hetkellä näytän mielestäni hyvin tavanomaiselta. Pari vuotta sitten harrastin enemmän tyylin mukaista pukeutumista, mutta se vain jäi. Se ei tietenkään sulje pois sitä, että goottityyli on mielestäni todella kaunis ja alakulttuuri (...onpa muuten jännä sana) kiehtoo paljon.
Musiikkia kuuntelen laidasta laitaan, mutta suosikkigenrejäni ovat muun muassa post-punk, EBM, metallin eri alalajit jne... Musiikki on valtavan iso juttu elämässä, vaikka musikaalisuudella minua ei ole siunattu. Sen sijaan harrastan piirtämistä aina kun on aikaa ja inspiraatiota.

Olen luonteeltani melko ujo, mutta olen ihan mukava tyyppi, kun minuun tutustuu vähän perusteellisemmin. : D
Kirjoittanut: savurenkaita (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.03.2015 14:02
Heippa vaan kaikille!

Jotkut saattavatkin tietää minut, kävin täällä kaaauuuaaan sitten nimimerkillä Irodotorater... ei vittsin vitsi en muista ennää miten se kirjotetaan mutta kumminkin. Tein comebackin.
Eli olen kohta 20-vuotias tyttö Pohjois-Savosta, tarkemmin ottaen Varkaudesta. Gootteillut olen kai lähemmäs 10 vuotta (tulipas vanha olo), ja kuten sanoinkin, täälläkin on tullut kirjoiteltua joskus pienempänä aika paljonkin! Tyyli on muuttunut ja kehittynyt vuosien varrella, onneksi vain parempaan suuntaan! Nykyään siis näytän aika lailla psychobilly-gootti-punkrockhoro-tylsäjatavallinenn uori-yhdistelmältä.

Musiikkimakuun kuuluu vahvasti psychobilly ja punk. Myös suomiräppiä kuuntelen (niin epägoottii tiedän!!) paljonkin. Musiikki on tärkeä asia elämässä; kuuntelun lisäksi laulan myös paljon. Selloa soitin 8 vuotta, nykyään ei terveys anna periksi. Mutta onneksi voin laulaa!

Koska oon hiton huono esittelemään itseäni niin here's some fun facts about me:
- Asun Varkaudessa yhden miehen ja kolmen kissan kanssa. Olen siis hullu kissatäti!
- En syö punaista lihaa tai kanaa terveydellisistä syistä ja siksi että oon myös vähän hippi. Eläimet on kavereita :c Kalaa yritän syödä mahdollisimman harvoin, mieluiten itse kalastettua.
- Lempivärejäni ovat hopea, musta ja kirkkaanpunainen.
- Olen tehnyt puhelinmyyjän töitä ja en muuten osaa keksiä huonompaa duunia vaikka kovasti yritän. Mieluummin oon vaikka siivooja kuin puhelinmyyjä.

Jep. Terve tutut ja vähemmän tutut!
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.03.2015 16:14

Lainaus: savurenkaita

- En syö punaista lihaa tai kanaa terveydellisistä syistä
Kiva.

Tervetuloa foorumille.
Kirjoittanut: Sieluton (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.04.2015 22:08
Eikait sitä minusta oo oikein paljoo kerrottavaa :/
Oon pohjosen tyttöjä ja lukion alotan tässä pian.
Goottina on tullut oltua jo kolmisen vuotta.
Olen buddhalainen ja harrastukseksi luen kirjoja (maailman uskonnot/psykologia), tatuoin, maskeerausjuttui, mallinhommii, meditoin jne.
Eli ei oikein kiinnostavempaa xD
Mitä tyyliin sitten tulee, ni sanosinko että kasarin goottityyliä enemmän. :P
Kirjoittanut: Karma (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.04.2015 16:47
Heippa! Täällä kirjoittelee 17-vuotias goottityyliä suuresti ihaileva tyttönen. Asustelen Vantaalla, ja opiskelen ensimmäistä vuotta eläintenhoitajaksi. Pituutta löytyy n. 158cm, ja minulla on (vielä toistaiseksi ) tummanruskeat hiukset. Pukeudun yleensä melko tummanpuhuvasti, ja lempiväreihini lukeutuvatkin musta, violetti ja viininpunainen. Rakastan pitsiä, niittejä ja kaikenmaailman härpäkkeitä vaatteissa. ♥

Luonteeltani olen suht. rauhallinen ja ujo varsinkin vieraassa seurassa, mutta kavereiden kesken olen aikamoinen papupata. Olen huumorintajuinen, empaattinen ja kiltti (yleensä), ja minulla on erittäin vilkas mielikuvitus ja omaan hyvän muistin (päivämäärät, nimet, laulun sanat jne). Rakastan musiikkia, (kauhu)elokuvia, lukemista, piirtämistä, valokuvaamista ja eläimiä - ja yksi kissa minulta löytyykin. Haaveissa olisi hankkia lauman jatkeeksi myös shiba, muutama kesyrotta ja -hiiri sekä käärme.

Jaa-a, eipä tässä sitten varmaan muuta olekaan kerrottavana. Juttuseura on oikein tervetullutta ja viestiä saa heittää, mikäli tuntuu siltä.
Kirjoittanut: Niksu (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.04.2015 00:07
Hei! Mie oon siis 16-vuotias poika, toistaiseksi melko normisti pukeutunut, mutta suuri goottityylin tykkääjä. Asustelen Etelä-Karjalassa, tarkemmin sanottuna Imatralla. Syksyllä aloittelen hotelli-ravintola-catering alaa ->baarimikoksi.

Kovin oon huono sepostamaan tekstejä, mutta koitetaan. Lempivärini on sininen, elokuvia menee monia (kauhu, scifi, komedia..) oon kaiken yliluonnollisen ihailija (noidat, haamut, vampyyrit..) Musiikilla on iso rooli elämässäni, kuuntelen laidasta laitaan.

Laittakaa viestiä, kyselkää, tutustukaa
Kirjoittanut: savurenkaita (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.04.2015 21:54
Tervetuloa uusille käyttäjille, kirjotelkaahan ahkerasti tänne niin saan juttuseuraa! : D
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit