Gootti.net

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: Patetine (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 01.10.2016 18:35
Hola, Elikkäs tämmöinen 24 vuotias töissäkäyvä metallipää Pohjois-Savosta. Toistaiseksi hengaan Mikkelissä, katsotaan nyt mutta tuskin tulen jäämään tänne. Metallia olen kuunnellut kymmen vuotiaasta asti ja (pikkuhiljaa) alkaa tyyli muuttumaan musiikin mukaiseksi. Vapaa-aika tulee aika pitkälti vietettyä pelaillessa. Diggailen valvoa öisin, töissä suosin tietenkin yövuoroja yli kaiken. Persoonallisuus on semmoinen kohtuullisen optimistinen ja kiltti mutta ajoittain tosiaan tulee synkisteltyä. Huumorintaju on semmoinen sarkastinen ja vähän junttimainen.

Harrastuksia nyt mm. Tanssiminen, rullaluistelu, moottoripyöräily, cosplay ja hiihtäminen.

Musiikki: Power, proge, gootti, sinfoninen, -ja heavy metalli.

Pelattua tulee tietokoneella ja pleikkarilla, pleikkarilla nyt kaikki yksin pelit ja moninpelejä ja cooppeja pceellä.
Kirjoittanut: Aurora (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.10.2016 19:15
Hei! Täältä Savon sydämestä kirjoittelee 30-vuotias ns. 'romanttisemman goottityylin' naispuolinen edustaja. Asun Kuopiossa avopuolisoni kanssa. Persoonaltani olen melko rauhallinen ja jämpti, myös hyvin periaatteellinen. Enemmän kuuntelija kuin puhuja.

Olen koti-ihminen, vaikka jokseenkin minussakin on se sosiaalinenkin puoli. Varsinaisia harrastuksia minulla ei ole. Kirjoitan perinteisiä kirjeitä, joskus luen kirjoja, tapaan ystäviä, askartelen ja joskus saatan piirtääkin jotain.

Olen teenjuoja henkeen ja vereen. Vuorokausirytmiltäni olen aamu- ja päiväihminen.

Musiikista voisin sanoa sen verran että kuuntelen enimmäkseen metallia, mutta joitakin yksittäisiä gootti- ja myös darkwave bändejä on ilmaantunut vuosien aikana mukaan tuohon tummaan joukkoon.

Goottimaiset asiat ovat kiinnostaneet jo teinistä lähtien ja miellän mielelläni itseni tähän ryhmään.
Tarkennan kuitenkin näitä mielenkiinnon kohteitani eli sydäntä sykähdyttää 'tummat ja kauniin kaihoisat' asiat, eli jos tässä pitäisi kategorisoida itseään niin menisin näiden mielenkiinnon kohteiden ja olemuksen puolesta täysin romanttisen gootin lokerikkoon, paitsi arkipukeutumisen suhteen: siinä suosin tavallisia, tummia vaatteita.

Opiskelen parhaillaan monimuoto aikuiskoulutuksessa toimisto- ja talouspalveluiden merkonomiksi toista vuotta.
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.10.2017 19:13
Edellisestä esittäytymisestä on kulunut jo sen verran aikaa, että voisi olla paikallaan tehdä uusikin. No, en nyt tiedä paljonko oikeastaan on viime kerrasta muuttunut kuin ikä, edelleen asun Nokialla, ikää tosin on tullut jo 30 lasiin. Ehdin toisen ammattitutkinnonkin tuossa vuosi sitten hankkia, joskaan töitä ei hirveästi enempää ole ilmaantunut. Huumorintajuni on edelleen sairas.
Edelleen etsin Morticia Addamsia elämääni.
Musiikkimaku ja olemus on edelleen varmaan aika epägootti, joskin jotkin klassikkobändit toki maistuu, ja goottiestetiikka potkii edelleen täysiä makuhermoon, jos Eurojackpot osuu kohdalle niin rakennan itselleni Notre Damen pienoismallin asuintaloksi.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit