Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: Marxenius (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 30.11.2008 19:45
Iltaa goottifoorumin ihmiset :--)

Olen tälläinen 15 vuotias tyttö täältä etelä-suomesta, kiinnostuksesta ja vägä aikaa selailtua tätä sivua, liityinpä minäkin sitten mukaan. Harrastuksiin kuuluu dataaminen, lukeminen, musiikin kuuntelu ja liika puhuminen, vähäisimpänä koulun käyminen. Muusikki on lähellä sydäntä nyt viimeiset 3 vuotta, koska elämässäni on ollut ylä- ja alamäkiä, mutta musiikki on aina sen parantanut. :--) Muusiikki maku pyörii lähes kaiken ympärillä, mutta lempimusiikkia on kyllä Malice Mizer, ja Moi dix Mois, Gothika ja poppina menee Cinema Bizarre. Ja plussana kauhea määrä teknoa. Mutta tyyli on enemmäkseen siinä gottityylisenä sekä talvella että kesällä, eli kajaalia kuluu . Harrastelen paljon kaikkoja, tapahtumia, yms.

Enpä taida muuta tässä sitten keksiä. : D
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.12.2008 03:33
26- vuotias neitonen ja hieman outolintu välillä. Olen boheemihko sosiaalisen- antisosiaalinen. Kiltti kuin kissanpentu, suuttuessa tulta ja tappuraa eli tempperamenttia löytyy. Piirtelen, maalailen, rustaan runoja syvältä sisältäni kumpuavia, joita monetkaan eivät tajua...jotkut kyllä...Diggaan musiikista, etenkin metalli painotteisesta, kahvi on hyvää, mieskin löytyy ja yksi uroskissanpentu pistää paikat mullin mallin KIITOS!
Kirjoittanut: Play with madness (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.12.2008 22:03
Jos vaikka uskaltaisin kirjoittaa?

Häpeäkseni myönnän kuuluvani (yleisesti kirottuun) ikäryhmään: teinit. Sinällään mitään pahaa ei 15-vuoden pienessä iässä ole, mutta kun huomettavalla enemmistöllä epäolennainen (kukin ymmärtäköön kuten mielii) valuu ovista ja ikkunoista. Mihinkään tietyn tyylin tms. rajojen sisälle en ole toistaiseksi kunnolla mahtunut, vaikka monesta olen pois päässyt. Nörttiyttä ja hevariutta olen sivunnut (tunnen niiden lähestyvän, menkää pois!) mutta saattaisin ehkä mahdollisesti olla gootti. Hankalamman kautta ilmaistu, ettei tyylipuhtautta löydy. Välttyäkseni ikävältä "ryhmättömyydeltä" pakenen kategoriaan taiteilijat.
Sitten johonkin oleelliseen.
Maalmista & piirtämistä olen harrastanut koko elämäni, kuviksen kirjoilla olen ollut 8 vuotta. Allekirjoittanut ateisti on käynyt protun (... ... ...) ja mielipiteitä on vaikka muille jakaa. Inhoan suuren yleisön huomion keskipisteenä olemista ja pelkään jossakin määrin sosiaalisia tilanteita. Kitaraa on tullut soiteltua jonkin aikaa. Gibsonin SG-mallinen musta kaunistus olisi kaukaisena haaveena. Sosiaalinen elämä on pakkasen puolella, mutta se voi johtua siitäkin, että vaellan pää suurimman osan aikaa tyhjänä harmaasta päivästä toiseen. Elämään tulee ihmiteltyä usein.
Jos jaksoit lukea loppun haluaitko tulla kanssani metsästämään elämää?
Kirjoittanut: Mortica (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.12.2008 22:11

Lainaus: Play with madness

Allekirjoittanut ateisti on käynyt protun

Heipä hei Protu-toveri! Miekin olen suureksi onnekseni olen tuon ihanan viikon kokenut!

Utelias tenttaa että missäpäin tuo leiri oli?
Kirjoittanut: Play with madness (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.12.2008 22:15

Lainaus: Mortica

Utelias tenttaa että missäpäin tuo leiri oli?

Heis Mortica! Jouduin Timpurinrantaan Lohjalle, koska olin liian laiska ilmoittautumaan kuvisprotulle. "Kivasta" voi keskustella kun omalle leirille pesityi mielipiteettömiä ihmisiä ja fanaattisia hippejä, mutta joo...
Kirjoittanut: Mortica (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.12.2008 22:23

Lainaus: Play with madness

Heis Mortica! Jouduin Timpurinrantaan Lohjalle, koska olin liian laiska ilmoittautumaan kuvisprotulle.

OHOH!! Arvaas kuka vietti oman leirinsä prikulleen samassa paikassa kaksi kesää takaperin! ^__^ Se oli aivan ylikiva mesta, kai te kävitte pimeässä "savusaunassa"...? Ja se järvi... Parasta!

Höh, harmi että leiriläisesi olivat tuollaisia, itselläni on vain hyvää sanottavaa kyseisestä leiristä.

.. juu anteeksi meni offiksi, mutta protusta on niiiin kiva vaahdota..
Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.12.2008 15:31
No moikka vaan kaikille! Eli siis olen 15 vuotias tyttö täältä Seinäjoen lähistöltä ja olen jo pitkän aikaa meinannut liittyä, mutta olen ollut vain ujo Eli siis harrastuksiin kuuluu musiikin kuuntelu, ja pidän esim. Cradle of Filth, Children of Bodom, Behemoth, Marilyn Manson Arch Enemy jne. Piirtäminen on myös erittäin lähellä sydäntäni, samoin kynsien lakkailu Luonteeltani olen kuten jo sanoin hirvittävän ujo ja hiljainen mutta sitten kun minut oppii tuntemaan olen aika hyper- luonteeltani
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 06.12.2008 23:06
Pumpkin

Tervetuloa foorumille! Lue mm. tuplapostauksia ja uusien aiheiden aloittamista koskevat säännöt, ja ennen kaikkea viihdy!
Kirjoittanut: Aural (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.12.2008 14:05
Terve (=huomenta) kaikille!
Aural rekisteröityi tänne viime yönä ja esittäytyy nyt. Keksin itseäni hämmentävän nimimerkin yöllä rankan päivän jälkeen, enkä enää keksi sille parempaa selitystä kuin että kuuntelen Aural Vampirea ja kun tuosta sanasta yhden kirjaimen heittää toiseen paikkaan, saa kutsumanimeni. Sanan varsinainen tarkoitus sen sijaan ei minuun sovi, kuulemiseen liittyvät asiat eivät ole niin läheisiä. Toki kuuntelen musiikkia ja tykkään kommunikoida ihmisten kanssa IRL, mutta pääsääntöisesti inhoan ääniä (=äänen jälkikäsittelyä, tarpeettomia ääniä nettisivuilla, ääniä päässäni, herätyskelloa ja muita hälytyksiä jne). Tämän randomin selostuksen jälkeen ketään ei varmaan kiinnosta, mistä saattaisin tykätä.

Vannotin itselleni, että 14:00 alan opiskelemaan vuoden viimeistä tenttiä varten, joten puristan itsestäni nyt kahdessa minuutissa jotain oleellista. Olen parikymppinen tamperelainen opiskelija, enkä ehkä parhaalla tahdollanikaan gootti, koska en luokittele itseäni. Tykkään monista goottikulttuuriin liittyvistä asioista ja se riitti tuomaan minut tänne. Kuuntelen vähän sekalaista musiikkia, rock, electro, industrial yms. on lähinnä sydäntä. Paitsi ehdottomasti ei tylsä perusrock, rockin on parhaimmillaan vähän elektronisena. Sen lisäksi tykkään visuaalisesta kulttuurista ja mediasta ja toivon mukaan teen jotain sellaista vielä joskus työkseni. Tykkään katsella animaatioita ja pukeutua jännästi ja tehdä kuvia. Tykkään myös laajentaa tajuntaani kokeilemalla uusia asioita ja tutustumalla uusiin ihmisiin. En kuitenkaan ole mainittavan sosiaalinen vaan ehkä ennemmin hieman hiljainen ja ujo. Ja tämä oli tässä, ylitin jo viidellä minuutilla aikatauluni. Kiitos ja kumarrus.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 14.12.2008 15:52
Aural

Tervetuloa myös Auralille - viihdypä toki. Näyttää siltä että kirjoitat pitkiä viestejä; sellainen on erittäin tervetullutta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!