Gootti.net

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: Nekropolis (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Nekropolis
  • Lähetetty: 14.12.2008 20:32
Heips.
Nekropolis rekisteröytyi tänne aamun pimeinä tunteina.
Olen ujohko, sosiaalisia tilanteita kammoava korufriikki joka asuu bussimatkan päässä ydinkeskustasta. Kuulun myös ryhmään nimeltä teinit, ikää kertynyt hulppeat kolmetoista vuotta.
Intohimoihini kuuluu kauniiden korujen ja laukkujen hamstraaminen, piirrustelu, suklaan syöminen ja nukkuminen. Musiikkimakuni on rajoittunut Nightwishin tuotantoon, mutta odotan kovasti omaa musiikkisoitinta johon saisin ladattua yksittäisiä biisejä monilta bändeiltä/artisteilta.
En laske itseäni gootiksi, vaikka heidän kaunista tyyliään kovasti ihailenkin. Pukeutumiseeni kuuluu kasa (hopeisia ja/tai hopeanvärisiä) koruja. Myös kolmisen kaulapantaani ovat rakkaita. =rakennan pukeutumiseni koruilla. Myös rakkaat hattuni ovat kovassa käytössä ja unelmoin omasta silinteristä.
se minusta, kiitos ja kumarrus.
Kirjoittanut: Cherry (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.12.2008 13:35
Moips.
Uusi myös, parikymppinen tyttönen Pohjanmaalta. Jo pitemmän aikaa olen selaillut sivustoja ja nyt vihdoin ja viimein myös päätin rekisteröityä tänne. Opiskelen, vapaa-ajalla teen käsitöitä, maalaan ja piirrän sekä himolenkkeilen
Rakastan hameita, lyhyitä, pitkiä, mustia
Kuuntelen tällä hetkellä lähinnä: Tiamat, Opeth, Sotajumala, Nick Cave and The Bad Seeds, Faith No More, Kypck ... laidasta laitaan ja lista on loputon.
Tässä jotain minusta.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 21.12.2008 15:01
Cherry

Tervetuloa. Opeth, Nikko Luola ja Kurski ovat omiakin suosikkejani.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.12.2008 16:05

Lainaus: Cherry

Pohjanmaalta.

Aina mukavampaa. Etelä-, Keski- vaiko Pohjois-Pohjanmaalta?
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.12.2008 07:20
nyt on kyllä sellainen fiilis ja olotila että pitääkin esitellä itsensä uudemman kerran, ihan vain jos joku ei vielä tiedä.. eikä varmaan tiedäkään, mutta kuten he jotka tietävät ennestään pätee sama asia edelleenkin, eli pelottava ja hämärä setä olisi kyseessä. yhtä sun toista tullutkin tässä jouto ajallaan puuhasteltua, mutta joo, leuka sekä nyrkki jämerästi tanassa rivissä edelleen.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 22.12.2008 13:30
MrLuckarin

Olet lähinnä ollut aktiivinen galtsuyhteisössä, joten tere tulemast myös foorumiaktiivien joukkoon.
  • Lähetetty: 23.12.2008 14:09

Lainaus: BronzeRain

Etelä-, Keski- vaiko Pohjois-Pohjanmaalta?

Vähän sieltä ja täältä, liikkuva luonne kun olen, en jämähdä mihinkään paikkakunnalle vakinaisesti
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.12.2008 14:39

Lainaus: Cherry

Vähän sieltä ja täältä, liikkuva luonne kun olen, en jämähdä mihinkään paikkakunnalle vakinaisesti

Höh, olipas ovelasti "kierretty". Mutta miitteihin sitten tänne vaan mukaan, kun joku meistä taas jaksaa innostua sellaisen väsäämään
  • Lähetetty: 27.12.2008 16:50

Lainaus: Funereal Soul

Höh, olipas ovelasti "kierretty"

Hihhih
Kirjoittanut: Gothia-chan (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.12.2008 10:37
Heyy!
Minäkin olen melko uusi täällä.Ensi vuonna täytän huimat 14 vuotta.Päätin rekisteröityä tänne, koska ihailen goottimaista kulttuuria ja koitan itsekin pukeutua sen mukaisesti.Rakastan hameita, tummia vaatteita ja lolita henkisiä päähineitä.Musiikkimakuni rajoittuu rockiin, alternativeen ja Japanilaiseen rockiin.
Ja harrastuksista vielä.Piirrän, tuunaan, luen mangaa ja katson animea, kuuntelen musiikkia ja olen oikea himoshoppaaja Eipäs muuta minusta.Pai pai
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit