Gootti.net

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: AuMaryAg (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: AuMaryAg
  • Lähetetty: 07.02.2014 13:46
Voiko gootti olla kalju ? Eli elämää joka puolelta aivan riittävästi nähnyt: sota ja rauha, ei ole kirja jonka olen lukenut vaan elämää. Olen iältäni lähempänä kuolemaa kuin syntymää ja todennäköisesti sivuston vanhinta porukkaa. Musiikkimaku aika pitkälle Apulantapainotteista, Juicen ironiset sanoitukset uppoo, oikeestaan aika kaikkiruokainen. Synkkä jumputus siivittää mielikuvitusta ja kuvittaminen on sekä harrastus että työ. Asun kunnassa jossa on n. 6000 ihmistä, kaupungit kummallakin puolella helpottavat elämää. Kiinnostuin goottilaisuudesta erään kivan Gootti-tyttösen kanssa keskustellessa. Hän sanoi että goottipiireissä voi olla oma itsensä... Paljon muualla ei voikaan.
Ikä on vain numeroita... Luonne ja toisten ihmisten hyväksyminen sellaisena kuin he ovat, on mun luonteenpiirteeni. Se kuinka minut otetaan vastaan aika paljon määrittelee paikan jossa viihdyn.
Innostun kaikkeen 0-100:n 0,1 sekunnissa ja ne jotka tämän ymmärtävät tietävät mikä olen. Haluan tietää Gooteista ja goottilaisuudesta lisää, luoda oman lookkini ja tavata Teitä, mikäli te suotte sen minulle. Sen verran paljastan itsestäni että sukupuolinormit ei päde minuun, olen mikä haluan olla.

Harrastan luisia koruja niitä myös itse kaivertaen hammaslääkärinlaitteilla ja stereoskoopin avulla.
Edellisen ammattini vuoksi myös jotkin halutut metallit ja kivet saavat uudenlaisia muotoja.

Yksityisessä viestinnässä olen yleensä aluksi varovainen ja istun baarissa kasvot ovellepäin.

Enkä ole eläessäni kirjoittanut tällästä soopaa, kuulemma olen tapaamisen arvoinen hyypiö jolta voi oppia uusia asioita pilvin pimein
Kirjoittanut: ipsukas (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.02.2014 19:08
Terve! Olen 97- syntynyt nuori neito Turun saaristosta.

En näytä ulospäin kovin "goottimaiselta"(ehkä vähän erilaiselta), mutta tunnen että ajatukseni sopivat tänne. Mua on aina kiehtoneet vähän "kieroutuneet" ja "pimeät" asiat, olen aina kokenut olevani jotenkin erilainen. Pidän romantiikan ajan kirjallisuudesta ja tykkään muutenkin lukea (Stephen King, Edgar Allan Poe, Tolkien, Rowling, Sofi Oksanen..).

Rakastan piirtämistä ja muuta taiteeseen liittyvää, harrastan myös tankotanssia. Muihin kiinnostuksen kohteisiin kuuluu esimerkiksi fretit ja kaikki elukat, lävistykset ja musiikki. Lempparia en osaa musasta sanoa, kuuntelen monipuolisesti (Turmion Kätilöt, Ensiferum, Emilie Autumn, Wintersun, Stam1na..). Mitäs vielä.. Olen lukiossa, pyrin aina suhtautumaan kaikkiin positiivisesti ja koen tulevani hyvin toimeen ihmisten kanssa, saa siis vapaasti ottaa yhteyttä
Eiköhän tämä ollut tässä, kiitos
Kirjoittanut: hannavaan (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: hannavaan
  • Lähetetty: 12.02.2014 16:24
Tämän tunnuksen saa poistaa!!
Kirjoittanut: Vector (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.02.2014 19:53
Olen Vector Noir (taiteilianimeltäni), mysteeri, supliikki ja kiero kuin korkkiruuvi. Harrastan musiikkia, laulan ja kirjoitan sanoituksia. Lisäksi satunnaisina harrastuksinani on tarinointi ja hylätyillä paikoilla retkeily. Harrastan myös paljon mietiskelyä. Rakastan monia asioita, aina eri taiteenmuodoista kaiken karvaisiin otuksiin (kaikki enemmän ja vähemmän karvaisia).

Yhteyttä saa ottaa ja kysyä saa mitä haluaa, joko minuun, sinuun tai muuhun liittyvää.

Kiitos ja kumarrus,
-Vector Noir
Kirjoittanut: Panzergoat (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.02.2014 18:15
Hail Odin!

Eli pari kuukautta sitten Kouvolalaistunut 22 vuotias karvanaama liittyi taas tännekin pitkän ajan jälkeen uudestaan. Harrastuksiin kuuluu historianelävöittäminen joka tosin tällä hetkellä painottuu pelkästään teräsmiekkailuun, myös jousella ampuminen ja pyöräily varsinkin näin kesän lähestyessä saa taas itsensä painumaan ulos. Kysykää tai jättäkää kysymättä, olen tullut viihdyttämään teitä täysin moraalittomalla, kaksimielisellä ja pervolla huumorintajulla ja ajoittaisella hetkutuksella uusien miekkojen hankinnan johdosta.
Kirjoittanut: essinax (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.03.2014 16:11
moi!

Olen 30v lady. Gootti on ollu mun tyyli ripari ikäisestä ja muutenkin pidän näyttävästä pukeutumisesta.
Pimeyden maailma vampyrit lähellä mun sydäntä (tahtoisin olla dragulan morsian)
Olen tyytyväinen elämääni ihmisenä . Mun haave kun ei taida olla mahdollista.
Yhtettä voi ottaa kiitos
Kirjoittanut: Irenka (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.05.2014 19:39
Heipsan! Täällä kirjoittelee 16v naisenalku, jonkin sortin taiteilija persoona, joka on aina ollut kiinnostunut mm. keskiajasta ja historiasta yleensä. Pukeutuminen on yleensä tummanpuhuvaa, musiikkimaku sitä raskaampaa settiä (etenkin metallimusiikkia♥.
Mitäs muuta itsestäni kertoisin? Noh, tykkään lueskella ja kirjoittaa paljon. Eläimet lähellä sydäntä. Yöllä liikkuminen etenkin metsissä, on jotain niin parasta. Omaan sairaan mielikuvituksen joten jututkin ja huumorintaju sen mukaisia.
Kirjoittanut: Rondex (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.06.2014 21:54
Juuri tänne kaverin ehdotuksesta rekisteröitynyt 22-Vuotias naisihminen Imatralta tervehtii kaikkia, hei vain. Liityin tänne täysin mielenkiinnon takia ja olisi oikein mukavaa, jos tämän sivuston kautta löytyisikin uusia ihmisiä. (Etelä-Karjalan alueelta lähinnä olisi hakusessa, mutta kauempaakin tottakai käy)

Kiinnostuksenkohteitani ovat mm. piirtäminen, huilun soittaminen, mallina toimiminen valokuvissa ja pelailtua tulee myöskin jonkun verran. Rakkaan Husky-koirani kanssa tulee kuitenkin vietettyä eniten aikaa. Onpa joku potkimassa kolme kertaa päivässä lenkille

Musiikkimaku on laaja ja erikoinen mm. Ador Dorath, Sabaton, Blutengel ja kuuntelen myös paljon klassista ja riverdancen ryminä on mieleen myös. Elokuvia katselen laidasta laitaan. Vanhat elokuvat ovat erityisesti mieleen, mutta minkään sortin scifi ja idioottikomediat eivät minuun uppoa.

Maailmaa on tullut nähtyä myös, sillä olen 11 vuotiaana lapista muuttanut eri paikkoihin ympäri suomen, mutta nyt asustelen imatralla ja odottelen innolla uuden koulun alkamista. Haaveina olisi vielä joskus muuttaa ulkomaille asustelemaan.

Saa tulla juttelemaan toki ja ottamaan enempi selvää. Minusta irtoaa enemmän kuin tekstistä.
M - Kiittää lukijoita ja menee tupakille.
Kirjoittanut: RumaMursu (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.06.2014 15:24
no hei,
nyt sitten uskaltauduin tännekkin ilmottautua. minoon -86 syntynyt naisihminen helsingistä, ja gootteillut jostain lukioikäisestä.

harrastan fantasiakirjoja, videopelejä (rpg- ja seikkailu), laulamista ja joskus harvoin myös piirtelyä.
musiikkimakuni on varsin sekalainen, enkä osaa rajata sitä mitenkään. mutta aikapaljon tulee kuunneltua klassista ja elokuvamusiikkia.

tykkään taiteesta, ruoasta, elokuvista ja tv-sarjoista. nyt viimeaikoina on tullut katottua game of thronesia, supernaturalia ja once upon a timea. tykkään mökkeilystä ja kaupunkilomista ja kesästä ja syksystä, kissoista ja koirista ja kaikenlaisista karvaönneistä. kissoja mulla on kaksi.

juttuseura on oikein tervetullutta ja olisi ihan kivaa miiteissäkin käydä, jos niitä tässä kesän aikana järjestetään.
Kirjoittanut: Nuuskamuikkunen (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.06.2014 05:00
Juurikin sain tehdyksi käyttäjän tänne siinä toivossa, että voisin paremmin tutustua goottikulttuuriin ja saada ystäviä, niin kirjoitanpa tähän ketjuun itsestäni. Tampereella asun ja olen 20 vuotias mies. Harrastan piirtämistä ja haaveammattini olisi taiteilija, mutta en ole saanut aikaiseksi vielä. Kuuntelen metallia, post-punkkia ja muuta sellaista. Profiilistani löytyy bändien nimiä ja kuva minusta (en ole oikeasti noin ilkeän näkönen vaan ihan kiltti - yleensä). Laittakaa viestiä
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit