Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: poison
  • Lähetetty: 28.11.2008 11:32
Eli, jatketaan esittelyjä täällä uudessa ketjussa.
Kirjoittanut: Ene (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.11.2008 11:36
(Kopion vanhasta keskustelusta. .)

Heipähei.

Elikkäs olen 14v (ens viikolla 15. .) poika Nokialta.
Lähes kaikenlainen musiikki kelpaa, ja ylipäätänsä musiikki taitaa olla se tärkein asia tällä hetkellä elämässä. .jos nyt muutaman mainitsee niin Epica, Mandragora Scream, Villieläin, Embassy Of Silence, Theatre Of Tragedy (vanhempi materiaali) , Draconian, Elis, Gothminister, Kamelot, Arch Enemy, Cannibal Corpse, Arkona ym.
Harrastuksia ei ole sen pahemmin, jotkut random runon kirjoitukset, photoshopit, videoiden teko, bändihommat (kuulun aika average tasolla vielä olevaan Blidead:eadiin. .) , juoksulenkit. . no onhan noita näemmä. . ja sitte on koulu ja työt, ei oikeen muuta.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 28.11.2008 12:09
Korjaapa Poison tuon aiheen otsikon typo.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.11.2008 12:26

Lainaus: Heetteri

Korjaapa Poison tuon aiheen otsikon typo.

Ohoh, enpäs huomannutkaan. Korjattu on
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.11.2008 14:16
Liimasin tämän, ei tätä muuten varsinkaan kukaan uusi löydä!

Minullakin meni nimittäin hetki...
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.11.2008 17:33

Lainaus: Ene

Elikkäs olen 14v (ens viikolla 15. .) poika Nokialta.

hähää, itsekin olen vanha nokian asukki muutin pois vasta n. vuosi sitten. Sanotaan nyt heipäheit täältä minun suunnaltani.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.11.2008 22:03
Hei vaan kaikille.

Pienessä humalatilassa rohkenin kirjautua tänne ja syykin minulla oli: Näin unia foorumilaisista yks yö. (Olin vakoojana aiemmin, please don't shoot.) Elikäs selostan tän unen eka, olin mukamas mun kotona (ei ollut oikeasti mun koti) ja siellä oli Ninni, Chrystal (Christal? Suuri anteeksi, en muista oikeaa vastausta) Iiriva, HepZusi ja joitain muita joita en nyt nimeltä muista. Noo, kuitenkin, minulla on kissa ja tämä kisu oli kotona talutushihnassa ja ilmeisesti ikkunani oli jäänyt auki, en kyllä muista avanneeni, ja kissoja oli ilmestynyt kotiini enemmän ja vähemmän. Kaikki te katsoitte minua kun mitäkin hylkiötä ja tunsin itseni niiiiin huonoksi huoltajaksi ettei tosikaan. Ainii ja Ninni sanoi mulle jossai vaiheessa ettei kannata jättää saappaita pihalle vaan lukita visusti talteen ettei kukaan varasta niitä

Sitten minuun. Minähän olen tämmönen teinari, vaikka olen 24v. Musiikkimausta vaikka sen verran, että lemppareita on Cradle of filth, The Horrorpops, The Creepshow, Deathstars, Mötley Crue, Slipknot ja Sonata Arctica ja muita tämmösiä. Vaikka pitkän mustan tukan omaankin, en ole niinkään kuutti kuin ehkä metallisti jos nyt nimikkeihin pitää tunnustautua.

No tämä minusta, törmällään.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.11.2008 12:04
SeKukaVaaniiSängynAlla

Onnittelut eniten lukihäiröjä aiheuttavasta nimimerkistä! Olen lukenut sen mm. muodoissa SukkaVaaniiSängynAlla ja SenKunVaanitSängynAlla.

Jep, tervetuloa vain!
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.11.2008 16:43
Eehehee, SukkaVaaniiSängynAlla ois ollukki tosi hyvä. Damn.
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.11.2008 17:09

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Eehehee, SukkaVaaniiSängynAlla ois ollukki tosi hyvä. Damn.

Nyt äkkiä vaihtamaan ! : D
Offia, sorry ! :>
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!