Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: hardlove (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.01.2009 19:13

Lainaus: Reetta

"Lähetä muistutus itsellesi". ???

paina sitä yksityisviesti nappia sen "kuopassa" nikin alta äläkä omasi
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.01.2009 09:00
Uudet käyttäjät, muistakaahan välttää niitä tuplapostauksia. Ja tervetuloa foorumille.
Kirjoittanut: kiga (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.01.2009 23:42
päätinpä vihdoin liittyä tännekkin
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.01.2009 13:58

Lainaus: kiga

päätinpä vihdoin liittyä tännekkin

Niin huomaamme, mutta missä on se esittely?
Kirjoittanut: Grim (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 11.01.2009 14:01
Good afternoon!
Hei kaikille, gootti.netissä olen jonkun aikaa pyörinyt ja kuunnellut musiikkisoitinta sekä lukenut foorumeita ja nyt
kun näin tämän aiheen niin ajattelin että samapa se on liittyä ja tässä ollaan! Vaikka luultavasti lähinnä nuoren ikäni vuoksi on aikaisemmin liittymiset jäänyt, mutta olenpa myös huomannut suurimman osan täällä pyörivistä kuuteista mukaviksi, joten vaikka en olekaan sitä enemmistöikä- luokkaa täällä, ette varmaan syö minua ,
mutta päästäkseni turhasta pulinasta siirryn esittelemään itseni, sikäli se ketään kiinnostaa.
Itä-suomesta kotoisin 13- vuotias, (keväällä 14) oleva kuuttityttö, _tai_ eräänlainen synkkään pukeutuva sekasikiö? Nimimerkistä en nyt osaa juuri muuta sanoa, kuin että se peiliin katsottuani tuli ensinnä mieleen. (Mistä johtuu että olen luullut ~Grim- sanan tarkoittavan jonkinlaista fantasiahahmoa, kenties peikkoa?) Sillä sanakirjasta vilkaistuani, tuli synonyymeja; tuima, ankara, synkkä jne. Mutta asiasta toiseen,
harrastan novelleja, kirjoittamis- ja lukemis mielessä. Hevonenkin löytyy tuosta piha-tallista, sekä bichon frisé että syrkkihamsteri.
Vihaan normaalia vihreää (mikä se on?), joka kuitenkin joissain hyvinhyvin harvoissa tapauksissa vain viehättää silmää? Lempiväreinä toimivat musta ja syvä verenpuna, ja neonoranssi. Minä mikään kummallinen.. Mutta jos minä tänne tulevaisuudessa silloin tällöin kirjustelen niin tutustutaanhan sitten paremmin?
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Unholysacrament
  • Lähetetty: 11.01.2009 22:10

Lainaus: Grim

(Mistä johtuu että olen luullut ~Grim- sanan tarkoittavan jonkinlaista fantasiahahmoa, kenties peikkoa?) Sillä sanakirjasta vilkaistuani, tuli synonyymeja; tuima, ankara, synkkä jne

Oletkos ikinä kuullut puhuttavan Grimreaperista elikkäs siis viikatemiehestä ?
Kirjoittanut: Grim (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 12.01.2009 06:06

Lainaus: Unholysacrament

Oletkos ikinä kuullut puhuttavan Grimreaperista elikkäs siis viikatemiehestä ? astardo2:

Juuri se
Kirjoittanut: Zomby Woof (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.01.2009 02:17
No laitetaan nyt tännekin jotain.
28-vee taiteilijasielu. Tykkään elämän pimeästä puolesta kaikessa; elokuvat, kirjat, muoti jne tms. En tiiä mikä on gootti. Gootit lähinnä ehkä ärsyttävät, enkä millään halua että meikä sotketaan gootiksi ja goottiuteen. Erinäisissä bändeissä vaikuttanut jo yli kymmenen vuotta.
- Ihastun sarjakuvahahmoihin
- Käytiin kattomassa joku lastennäytelmä teatterissa. Siinä oli pahis, joka oli nuori nainen pukeutunut ketuksi. Hahmo oli kiehtova, ja sexy. Hyvien puolella oli nuori nainen pukeutunut pupuksi. Hahmo oli tyhmä bimbo. Mieti sitä. Kuvaa hyvin elämänkatsomustani. Ja naismakuani
- Tom Waits rulaa
- En liho vaikka syön epäterveellisen paljon, liekö loisia suolistossa Hyvä, ei matolääkettä meikälle
- Sanoin kerran työkkärissä että 'helppo se on siinä istua perseellään ja latoa niitä sääntöjä. En oo samalla lähtöviivalla muiden kanssa. Enemmistön eli teidän tavisten on helppo määrätä miten pitäis elää'
- Tykkään scifistä. Olen supernörtti
- Telkkarista tulee viikossa keskimäärin vain n. 4 katsottavaa ohjelmaa
- Fanitan aliarvostettuja bändejä joita kukaan muu ei kuuntele. esim Savatage, The Obsessed
- Tietokone- ja konsolipelit ovat harrastuksein. Abandonware! \,,/ Toisinaan en tee muuta kuin pelaan. Teini-iässä tuli vain istuttua sisällä vuosikausia ja pelattua
- Join alkoholia ensi kerran 18-vuotiaana
-Treenaan lihaksia. Vuosia sitten päässä naksahti, kun näin telkkarihaastattelussa jonku kanankoipisen goottirokkiäijän. Ajattelin että hyi saatana, tuommosenako ihmiset näkevät 'meidät'. Nooh. nykyään voin ylpeänä kävellä kesät hihattomassa paidassa, ehehhoh hoh. Jaksaispa tuolle kaljamahallekin tehdä jotain
- olen miettinyt, että kun kerran töissäkäynti ei tällä hetkellä maita, pitäskö kusta luottotiedot oikein legendaarisesti ja tilata pikavippejä ja muita lainoja muutaman tonnin arvosta ilman takaisinmaksuaikeita?

Eipä tässä muuta tullut mieleen. öö. ainiin, ja vihaan whiggereitä(?), eli valkoisia jotka käyttäytyvät kuin mustat räppärit. Kuuluisin ja surullisin esimerkki varmasti lienee Motley Crüen rumpali sniff. ällöttävää huitomista. Eikö ihminen voi puhua ilman että huitoo käsillään. voi S@@t@n@n S@@tn@.com sentään.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.01.2009 07:51

Lainaus: Zomby Woof

Eikö ihminen voi puhua ilman että huitoo käsillään

Hahaa, näitä minäkin sitten varmaan olen noei. Huidon kyllä paljon kun selitän tai puhun. Turha kommentti
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.01.2009 08:25

Lainaus: Zomby Woof

Gootit lähinnä ehkä ärsyttävät

Mitäs sinä sitten täällä teet? Etkö erottunut Imperiumissa muiden pätijöiden joukosta...?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit