Gootti.net

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.01.2009 03:46
Vae esittelyä.
No miä oon uusd tulokas ja Turussa majaileva gootahtava ja rokahtava yli parikymppine otukka. Metallistin vikaaki löytyy. Alunperin vaa kävin tääl jottia lukemasa enkä pitäny tarpeellisena rekisteröityä, ko nii monee paikkaa o jo jos joninmoiset tunnukset mut sitten kuukausia myöhemmin ko huomasin käyväni tääl harvemmi aattelin et kävisin ehkä usseemmi jos rekisteröityisin.. Tai emmiä ennää muista mitä mie aattelin, mut rekkasin itteni sit kuitenni tänne.

Harrastuksia on jos jonkimoista joista päällimmäisinä valokuva,s piirtäminen, kirjoittaminen, monipuolinen liikunta, moottorpyäräily keikoil/festeil ja clubeil ravaamine ja matkustelu.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 04.01.2009 13:30
Kalmankoura
(Ja muutkin)

Tervetuloa foorumille - lukekaa säännöt; ei tuplapostauksia; tsekkaa löytyykö aihe jo jostain ennen kuin aloitat uuden jne jne jne bla bla bla, toivottaapi Heetteri Inkvisiittorin ominaisuudessa.
Kirjoittanut: Bujaca (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.01.2009 15:41
Tämmöin pieni tyttö, joka on foorumilla aiemminki ollut mutta sen verran kauan aikaa siitä etten kehtaa sanoa edes nikkiäni, sen verran lapsekkaita viestejä tänne laitellut. Silmälasipäinen (kuten avatarista ja profiilikuvasta näkee) goottityttö, jonka tyyli
on kovasti vaihtunu parin vuoden aikana. Tai ei pukeutuminen sinänsä,
mutta hius, meikki ja lävistykset. Pinkistä tukasta rastoihin ja siitä nykyiseen kiharaan mustaan tukkaan. Siksi pistin profiilisivulle kuvia miltä olen
näyttänyt ja miltä näytän nykyään.

Kielessä ja poskessa lävistys. Alahuulessa ollut keskellä ja sivuilla sekä medusa. Nännissäkin
oli, mutta pääsi tulehtumaan niin pahasti että päätin ottaa pois. En tiedä kiinnostaako ketään edes miun lävistyshistoria, mutta tykkään selittää kaikkea

Tykkään lukea kauhukirjallisuutta ja nuorten huume ja alkoholiromaaneja. Elokuvista menee laidasta laitaan, paitsi länkkärit ja sci-fit. Intohimo on kynttilät. Omistan vähän päälle sata kynttilää vaikka osa onkin laatikossa kun ei tähän pieneen kämppään mahdu oikein mitään. Omaan poikaystävän ja tällä hetkellä sitkeän flunssan.

Joo. Eiköhän siinä tullut tarpeeksi.
Terhi kiittää.
Kirjoittanut: Deliverance (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.01.2009 18:12
Niin olen parikymppinen sivarissa oleva tyyppi Helsingistä. Kuuntelen lähinnä EBM:ää jne., mutta aika paljon tykkään psykedeelisestä rockista ja vähän kaikesta muustakin psykedeelisestä musiikista. Niin no vielä metallinkin voisi mainita ja oikeastaan aika monta musiikkigenreä tuohon mukaan.

Tullut parissa miitissä jo oltua ja minut voi tunnistaa kuvista nimellä "Veikko". Eli semmoset rastat ja varmaan jossain Layilin lähellä. Liityin tänne tuon pikkujoulujen jälkeen, mutta olen vähän laiska niin en ole jaksanut kirjoittaa ennemmin.

Jos kirjoitan muista asioista mistä pidän, niin päällimmäiseksi varmaan tulee jotkut Italo Calvinon ja Albert Camusin kirjat jos joku lukenut kirjailijoiden kirjoja. Leffoista en osaa sanoa mitään kun niitä ei tule katsottua. Minulla on melkein aina jotain projektia käynnissä mitä pitäisi tehdä. Nyt esimerkiksi pitäisi maalata pari huonekalua, korjata polkupyörä ja jotenkin saada sisustettua tämä asunto loppuun. Toisaalta tuo sisustus olisi onnistunut jos en tykkäisi tuhlata niin paljoa rahaa vaatteisiin ja kaikkeen vastaavaan.

Niin joo ja olen kasvissyöjä ja yleisesti ajatukset menee vähän sinne "maailmanpelastaja"-tasolle.
Kirjoittanut: Reetta (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 07.01.2009 18:17
Hei! Anteeksi kauheasti,kun häiritsen kirjoittamalla tämän viestin tänne,mutta olen hieman hukassa,enkä tiedä,mitä pitäisi tehdä. Eli,ongelmani on,että kirjauduin tänne uudeksi jäseneksi vähän aikaa sitten,mutta sähläsin taas tapani mukaan,eli viestiketjun alareunassa ilmoitettiin,että "Goottifoorumin tuorein jäsen on Reetta." En kuitenkaan haluaisi,että oma nimeni näkyy täällä,vaan haluaisin,että näyn nimimerkillä.Lisäksi haluaisin,että avatar-kuvakkeeni näkyy,mutta liittyessäni liittymisjärjestelmä (vai miksihän sitä kutsutaan) ei antanut mahdollisuutta kuvan liittämiseen,vaikka luin säännöt ennen kirjautumista. Joten,jos ylläpito voisi auttaa tässä asiassa,niin olisin todella kiitollinen!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.01.2009 18:29
Reetta

Vilkaisepa tätä ketjua.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.01.2009 18:29

Lainaus: Reetta

"Goottifoorumin tuorein jäsen on Reetta." En kuitenkaan haluaisi,että oma nimeni näkyy täällä,vaan haluaisin,että näyn nimimerkillä.

Ilmeisesti nimimerkkisi on Reetta, kun se tuossa noin näkyy.
  • Lähetetty: 07.01.2009 18:47
Ok,nyt olen siis katsonut tuota kyseistä viestiketjua.Seuraavaksi kysyisin,että miten "Kuopassa":lle voi lähettää yksityisviestin? Anteeksi,kun olen näin avuton, mutta olen tosiaankin vasta uusi käyttäjä,enkä tunnetusti ole mikään nero tietotekniikassa. *hermostunut virnistys*
  • • Muokkasi: Reetta
  • Lähetetty: 07.01.2009 18:57
Ja äsken,kun painoin tuota nimimerkin alla näkyvää "Lähetä yksityisviesti"-painiketta, niin näyttöruutuun tuli vain teksti jossa luki: "Lähetä muistutus itsellesi". ???

P.S. Ongelma ratkaistu.Huomasin pari minuuttia sitten,kuinka yksityisviestin voi lähettää jollekulle toiselle.
Kirjoittanut: hardlove (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.01.2009 19:11
Jäähäs... lieväsä änkstissä piti tänne yöllä vääntäytyä ku bongasin tämmösen olemassaolon irc-gallerian puolelta. Elikkäs oon 25v miespuolinen otus täältä oulun huudeilta ja en pukeudu millään tavalla metallihenkisesti mutta kohta puoli vuotta tässä aktiivisemmin kuunnellut ja jokseenkin ihaillut koko goottikulttuuria ja sen ulkomuotoa. Olen myös huomannut nykyään haaveilevani useinkin vain olevani joku muu niin ei tarvisi muuttua suuntaan eikä toiseenkaan.. jospa minut sitten vaikka löytäisi joku kiinnostava ihminen?
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit