Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.06.2009 15:36
Sir Marylee, kyllä sinä mielestäni ainakin ircin perusteella gootilta näytät.
Kirjoittanut: ForgottenOne (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.06.2009 16:08
Yep moi vaan kaikille! Täältä löytyy tälläinen 15v tyttö Tampereelta, jonkinsortin gootti/metallisti itsekin. Nimetty on Tuuliksi, mutta luokkakavereitten kesken Tippe. En nyt ihan uusi ole täällä, mutta oli pitkä tauko, etten ehtinyt tänne foorumille käymään ollenkaan. Teen kuitenkin ahkerasti comebackia, että koittakaa kestää jotenkin
Lempimusiikista voisin sanoa pari sanaa, tällä hetkellä on jokin riippuvuus Northeriin ja Dark Tranquilityyn. Toisin sanoen niistä saatte varmasti lukea jotain täällä minun kirjoittamana, jos ei muuten niin tuolta "Minkä biisin kuuntelit viimeksi?" -ketjusta ainakin. Muuten monensorttinen metalli kelpaa minulle ja sitten on näitä ihan muun luokan bändejä, joista pidän kuten Yö ja Ich Troje.
Harrastukset ovat tosiaan nuo (baletti- & moderni)tanssi ja pianonsoitto, kuten olen saattanut mainita. Runoja ja tarinoita tulee kirjoiteltua sillointällöin. Mangaakin luen joskus, mutta se on nyt vähän jäänyt kiireessä unohtumaan. Pelailen myös aikas paljon kaikkea Simseistä Diabloon (nööööörtti). Rahankäyttö rajoittuu aika tarkasti vaatteisiin, elokuviin, kirjoihin, musiikkiin ja peleihin. Kirppiksellä on tullut kovin ahkerasti käytyä, kun täällä on jonkin sortin köyhyys iskenyt tähän(kin) taloon. Sitten tälläinen kummallinen btw-juttu, rakastan pokemoneja ja pehmoleluja. Ja pokemonpehmoleluja!
Eli jos etsit normaalia juttuseuraa, unohda minut. Muussa tapauksessa tulkaa ihmeessä kommailemaan irciin(nick on ForgottenOne), laittakaa viestiä täällä tai lisätkää rohkeasti meseosoitteeni vaan (löytyy Profiili-sivultani). Kun noita kavereita tosiaan on kovin vähän, koulussa nimittäin minua ei hyväksytä oikein ja täällä tuntuu olevan enemmän samanhenkisiä otuksia kuin koko laitoksessa. Tippe on puhunut.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 14.06.2009 18:56
Tervetuliaiset jälleen kerran uudelle verelle.
Kurkatkaa ohjeet ja säännöt mm. tuplapostauksista ja uusien aiheiden aloittamisesta tuolta ohjeosiosta, ja aktiivista kirjoittelua peliin; toivottavasti löydätte samanhenkistä seuraa.
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • • Muokkasi: Gothica
  • Lähetetty: 17.06.2009 17:17

Lainaus: karenda

koska en ole tyyliltäni gootti, joten en edes tiedä olenko tervetullut tänne

Tottakai olet! Parempi vaan, että olet vaikka kiinnostunut gootti-tyylistä, vaikket sellainen itse olekaan, kuin että olet joku pissis olen-niin-gootti-kun-mulla-on-limen-väriset-bootsit-ja-sini-pinkkiä-kajaalia-ihq-<<<xD -

Elikkä tervetuloa vaan joukkoon!
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.06.2009 21:10
Köh köh, ehkä minunkin olisi aika vastata tähän, olenhan pyörinyt täällä melkein pari vuotta. Jotenkin tähän ketjuun vastaaminen on vain jäänyt.

Asiasta kukkaruukkuun, olen siis nyt 17-vuotias nainen Pohjois-Pohjanmaalta, tarkemmin sanottuna Haapajärveltä. Syksyllä minulla alkaa toinen lukuvuosi paikallisessa lukiossa, ja ensi helmikuussa tärähtää ikää 18 vuotta. Nickillä Ultimecia löydyn myös Demi.fi:stä, ja blackmetal.fi -sivustolla seikkailen nimellä Freya. Oikeassa elämässä minua kuitenkin kutsutaan Johannaksi, josta muotoilee helposti erilaisia lempinimiä.

Musiikkimakuni on melko laaja, suosikkeihin lukeutuvat niin Tchaikovski kuin Gorgoroth sekä lähes kaikki niiden väliltä. Enimmäkseen kuitenkin kuuntelen synkemmän laarin metallia, mutta myös goottihuttu ja konemusiikki miellyttävät minua kovasti. Inhoan turhanpäiväisiä radiorenkutuksia sekä mukataiteellista indie-scheissea.

Harrastuksiini lukeutuvat lukeminen, videopelit ja musiikin kuuntelu. Aiemmin soitin pianoa ja viulua, mutta ajanpuutteen vuoksi ne jäivät. Luen lähinnä fantasia-, scifi- ja kauhukirjallisuutta, mutta en myöskään karsasta esimerkiksi dekkareita. Leena Lehtolaisen Maria Kallio -kirjat ovat varsin päteviä. Videopelejä pelaan pleikkarilla ja PC:llä, aiemmin pelasin myös SEGA Mega Drivella, mutta isäni meni typeryyksissään heittämään SEGAn pois.:/ Pelaan enimmäkseen rooli-, tasoloikka-, seikkailu- ja väkivaltapelejä. Ehdottomia suosikkejani ovat Final Fantasyt, Kingdom Heartsit, Shadow of the Colossus sekä God of War.

Elokuvissa makuni on aika pitkälti sama kuin kirjoissa. Ylistän nyt YLE Teemaa; tiistaiöisin tulee wanhoja, mustavalkoisia kauhuelokuvia, hyvinä esimerkkeinä Frankenstein ja Tri. Jekyll & Hyde. Lempileffoikseni voisin mainita X-Men-leffat ja Bela Lugosin tähdittämän Draculan. Televisiosarjoista katson mm. Xenaa, Housea ja Mythbustersia. Animesarjoista pidän ainakin Neon Genesis Evangelionista ja Elfen Liedistä.

Pukeutumiseni sitten...hmm, no synkkää se ainakin on. Rakastan hameita, näyttäviä asusteita, tyylikkäitä yläosia ja mustaa pitsiä. Jonain päivänä näytän yltiönaiselliselta punattuine huulineni ja hulmuavine hameineni, toisena päivänä laitan päälle mustat housut ja bändipaidan. Useimmiten minut kuitenkin bongaa julkisilla paikoilla hame päällä. Suurimman osan vaatteistani ostan lähinnä ketjuliikkeiden alerekeistä ja kirppareilta, useimmista suomalaisista goottiliikkeistä ei oikein löydy minua miellyttäviä vaatteita (hyvinä poikkeuksina Nitrobabe ja Lip Servicen kuteet). Saan vaikutteita pukeutumiseeni burleskista, kuuntelemastani musiikista, vanhoista elokuvista, erilaisista blogeista sekä kaduilla näkemiltäni tyylikkäiltä ihmisiltä.

Oikeita kavereita minulla on kovin vähän ja, kuten ForgottenOne:n tapauksessa, minua ei oikein hyväksytä paikkakunnallani. Juorupiiri pyörii lehmät siinä hyörii jne. Netin kautta olen onneksi tutustunut moniin mukaviin ihmisiin, joille voin kertoa mieltäni painavista asioista. Löydyn myös Facebookista Gootti.netin yhteisöstä, ja kaveriksi saa pyytää jos uskallusta löytyy. Yksärillä voi myös tiedustella meseosoitetta.

Ultimecia kuittaa.
Kirjoittanut: Puren Metallia (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.06.2009 04:52

Lainaus: Iiriva

Wut? O___o Valamon luostarissa as in ? (itse ottamani kuva viime vuodelta).

ei kun siinä toisessa valamossa heinävedellä. en ihan päässy venäjälle asti viihtymään, mutta kelpaahan tämäkin
Kirjoittanut: Positiivinenpakana (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.06.2009 11:11
No niin, kauan olen taustalta foorumia seuraillut, joten eiköhän ollut jo aika astua ulos puskista ja rekisteröityä. Olen 24-vuotias lapin nainen, nykyisin asustan Torniossa jossa työskentelen projektivatsaavana kultuurihankkeessa. Ammatiltani olen nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaaja ja puuhastelen kaikkea teatterin, tanssin, musiikin ja muun kulttuurihommelin parissa.

Harrastuksiin kuuluu teatteri, kendo, live-roolipelaaminen, koiran kanssa tokoilu, elokuvat, kirjat, sekä paholaisen keksintö WoW. Olen aina menossa tai tekemässä jotakin, joko töissä tai vapaa-ajalla. Nyt odotan innolla alkavaa kesälomaa (kolme päivää!) ja reissua Tampereelle, toivottavasti Lumouksen aikaan.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 25.06.2009 08:42
Tere tulemast jälleen; katsastakaas tuplapostauksia ja uusien ketjujen avaamista koskevat säännöt ohjeistusketjusta ja olkaa aktiivisia.
Kirjoittanut: zouwi (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.07.2009 08:02
Noniin, tuli sitten tännekin tehtyä tunnarit. Osa minut jo tunteekin, olen pyörinyt aina välillä satunnaisissa paikoissa, yleensä randomilla. Ikää on tällä hetkellä 22 ja aika kuluu opiskelua vältellessä, koneella istuessa ja hassuja asioita tehdessä. Hassuihin asioihin sisältyy mm. valokuvaus (digi & filmi), seinäkiipeily, lumilautailu, holtiton polkypyöräily jne. Yleisesti ottaen kaikenlainen vauhdikas ja vaarallinen. Tosin esim. ompelu ja it-helpdeskaus sujuu kanssa. Rahaa yleensä saapuu joko juoppojen rokkareiden kaitsemisesta, eli keikoilla valojen/äänen/minkä ikinä hoitelusta tai sitten it-konsultoinnista.

Yleensä minut tapaa käytännön syistä johtuen mustat farkut jalassa, musta mahdollisesti firman logolla koristeltu t-paita päällä ja leatherman vyöllä järkkäämässä jotain. Tänävuonna kalenteriin on pakattu kahdet assemblyt, ropecon, altpartyt, muutama mielenosoitus ja n määrä palkallista keikkaa. Jotkut harvat saattavat myös törmätä minuun Otaniemen villissä yöelämässä, usein kohtalaisesti alkoholia nauttineena.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 04.07.2009 10:41

Lainaus: zouwi

Noniin, tuli sitten tännekin tehtyä tunnarit. Osa minut jo tunteekin, olen pyörinyt aina välillä satunnaisissa paikoissa, yleensä randomilla.

Tervetuloa! Ihan totta muuten tuo mainitsemasi juttu... Satunnaisissa paikoissa minäkin pyörin yleensä randomilla.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 9 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit