Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: DewDevill (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 11.11.2009 23:11
Jaaahas.. Pitäis sitä varmaa jostai alotaa ku ny tänne ilmestyin.
No mä oon 17v urospulinen ujo olento. Musiikki on enimmäkseen raskasta ja synkkää, mutta poikkeus tekee säännön ja mukaan mahtuu myös vähemmän synkistelevää musiikkia. Harrastuksia ei sinänsä oo, mut tykkään piirtää ja yrittää tehä musiikkia. (siinä onnistumatta) Oon ehkä lähinnä industrial-gootti, mut ei sitä tiiä mitä muut on mieltä. Vapaa-aikana lähinnä dataan, ku ei kavereita hirveesti oo. Johtunee ujoudesta.. :/ ei ny tuu mielee mitää sen kummempaa.
Kirjoittanut: Luthien (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.11.2009 21:21
Iltaa goottiväki
Vietin eilisen päiväni täällä topicceja lueskellessa ja rekisteröidyinkin eilen, nyt on alkanut sormet syyhyämään että pääsis itse kirjottamaan jotain hyvällä tuurilla mielenkiintoisiakin postauksia. Ennen urani (hah) alkua päätin kuitenkin tulla tänne kohteliaasti esittelemään itseni.

Olen pääkaupunkiseutulainen 17-vuotias (1992 syntynyt, siis) neito, enkä varsinaisesti ole itseäni lokeroinut gootiksi - henk. koht. tottelen enemmän termiä metallisti, vaikka pidänkin hameista yms. sievistä ja tyttömäisistäkin vaatteista. Kuitenkaan en voi äärettömän kaukana gootista olla, sillä olen koulussa kulkiessani kerännyt niskaani mm. vastaavanlaisia kommentteja: "Mee himaas vitun gootti"

Anyways, tällä hetkellä opiskelen ilmasutaito-medialinjalla lukiossa, nautin siis esiintymisestä! Rakastan musiikkia: soitan sähkökitaraa ja pianoa sekä laulan. Kuuntelen pääasiassa (melodic) death-, melodic black- sekä folk metallia ja minut voikin bongata Nosturin ko. tyylisten bändien keikoilta. Olen myös äärimmäisen rakastunut fantasiatyyliseen klassiseen musiikkiin.
Ulkonäköni on minulle kuin eräänlainen harrastus, saatan viettää tuntikausia miettien mitä vaatekaapistani puuttuu tai testaillen erilaisia asukokonaisuuksia yms. Turhamaisuus on yksi suurimmista paheistani. Kuitenkaan en usein näytä kovin tälläytyneeltä.
Vapaa-aikani vietän usein tietokoneella, en omista oikeastaan samanhenkisiä ystäviä joiden kanssa viettäisin aikaa. Pelaan myös pahamaineista World of warcraftia, oli se sitten muiden mielestä naurettavaa tai ei

Toivottavasti en nyt unohtanut kertoa mitään kovin olennaista.
kunpa nyt sitten viitsisin osallistuakin aktiivisesti foorumilla.. ainakin yritän!
Kirjoittanut: Noraphrenia (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.11.2009 00:26
Olen käynyt kyyläilemässä täällä monta kertaa ja nyt punaviinilasillinen kädessäni rohkaistuin rekisteröitymään.

tämä tyttö
x on 16 vuotias
x onnettomasta kaupungista nimeltä Hämeenlinna
x omistaa poikaystävän ja haluaisi omistaa vaikka kokonaisen eläintarhallisen eläimiä
x rakastaa kriittisyyttä, asioiden selittämistä, filosofisia pohdintoja, angstailua, valittamista ja vastaanhankaamista.
x vastustaa tehotuotantoa
x runoilee, kolumnoi, pakinoi, kirjoittaa
x perustaa elämänkatsomuksensa luonnolle
x gootteilee enemmän tai vähemmän ja rakastaa shokeeraamista ja ajatusten herättämistä

Kirjoittanut: Raziel (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.11.2009 21:07
Jah kaipa minu on aika esitellä itseni

tämä nuori herra onpi 18
asun riihimäellä joka on iha syvältä toivottavasti piakkoin turussa.
seurustelee vakavasti maailman ihanimman naisen kanssa.
mietin palaavani koulun penkille lähi tulevaisuudessa

muhun voi törmätä hämeenlinnas helsingist tampereel ja turus
Kirjoittanut: fantasos (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.12.2009 09:58
Miespuolinen luonnonuskova, teknillinen korkeakoulututkinto, työllistetty, 31v ikää mittarissa, sijainti Oulu, naimisissa, kaksi lasta (kohta 3).
Kirjoittanut: Christabel (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 11.12.2009 22:32
Naispuolinen 30v goottitäti Turusta. Pari lasta löytyy.
Kirjoittanut: RedBat (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.12.2009 16:20
15 vuotias tyttö keskisuomesta harrastaa taiteilua ja ulkoilemista...joskus
Kirjoittanut: jontse (Jäsen)
  • • Muokkasi: jontse
  • Lähetetty: 21.12.2009 20:01
Täällä tosiaan kirjoittelee tällainen luotettava ja rehellinen nuorimies, joka on syntynyt vuonna 1984. Pituuteni on 181 cm, Minulla on vihreät silmät ja ruskeat hiukset. Harrastukset on vähä epämääräset vielä itsellekin joten en voi niistä kertoa. Luonteeltani olen rauhallinen, mutta kun vauhtiin pääsen, niin en tiedä voiko minua enää pitää rauhallisena. En suutu helposti ja tulen toimeen tosi hyvin kaikkien kanssa. Huumorin tajua löytyy paljon. Minulla on hyvin vahvat mielipiteet ja pohdin mielelläni maailmaa monesta eri näkökulmasta. Sinä voisit olla Oulusta tai oulun lähistöltä päin. Toki muillakin paikkakunnilla asuvat saavat kirjoitella. Kirjoittele yksityisviestiä ja kysele lisätietoja
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 21.12.2009 20:09
Tervetuloa uusille käyttäjille! Lukekaa ohjeistusketjusta foorumisäännöt koskien uusien aiheiden aloittamista, tuplapostauksia jne, ja olkaa aktiivisia!
Kirjoittanut: Arimath (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.12.2009 15:03
Moikka, mie olen tällainen 23-vuotias rokkipoika Lappeenrannasta. Harrastuksiin kuuluu bassonsoitto, dataus ja roolipelit, mm. D&D ja kaikenmoiset muut omat säädöt. Joskus oli toiveissa kirjoittaa kokonaan oma roolipelisettingi ja sääntökompilaatio, mutta taitaa jäädä vielä vähän myöhemmäksi se.

Asustelen yksinäni, olen sinkku (vink vink ), ja luonteeltani varsin ujo. Tuskin tulette minua ihan heti bongaamaan miiteistä... Mitäs muuta? Noh, tukka on pitkä ja sitä on paljon, silmät ovat siniset ja pituutta huikeat 175 cm. Lävistyksiä on naamassa yksi (septum) + korvikset. Pukeudun sellaiseen vähän sinnepäin olevaan mustanpuhuvaan rock-tyyliin - lempivärejäni ovat musta x harmaa ja violetti. Ja vihreä. Kuuntelen kaikenlaista musiikkia, mm. ihan perus heviä ja jotakin gootimpaa säätöä toisinaan, lisäksi on tuo psytrance sellainen suuri rakkauteni kohde. Oikeastaan melkein kaikki musiikki käy, niin pitkään kun se on hyvää.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit