Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.01.2010 18:31

Lainaus: Sir Jarva

Tällä nimenomaisella hetkellä olen pallottelemassa ajatuksella muuttaa Etelä-Suomeen päin.

Tervetuloa etelään minun puolestani Vaikka outoja ollaankin
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.01.2010 16:03

Lainaus: Kedira

Kieli keskelle suuta ja oo tarkka - lakikirja voisi olla avuksi sanamuotojen kanssa

Sen takia tässä on aikaa vierähtänytkin - en saa aikaiseksi tarpeeksi yksiselitteisiä, yksinkertaisia ja porsaanreiättömiä sanamuotoja!
Kirjoittanut: Sir Jarva (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.01.2010 16:14

Lainaus: Piiskansiima

Ei Kouvola oo etelää!!! Jep, oli ihan pakko.

Heh, no ei teistä eteläsuomalaisista kyllä koskaan tiedä.

Lainaus: Dragonfly

Tervetuloa etelään minun puolestani Vaikka outoja ollaankin

Kiitos. Onhan mulla vielä huomiseen asti aikaa päättää lähdenkö vai enkö lähde, etten vielä mitään ole lukkoon lyönyt. Sitä kun yrittää puntaroida molempien paikkakuntien plussia ja miinuksia. Ja todennäköisimmin alkaa kiinteistövälittäjällä jo pikkuhiljaa kärsivällisyys loppumaan. Olen toisinaan niin mukavan empivää sorttia.
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.01.2010 20:52

en saa aikaiseksi tarpeeksi yksiselitteisiä, yksinkertaisia ja porsaanreiättömiä sanamuotoja!

Hei mä voin auttaa! Ups, ei kun tuota ... siinä olikin tuo yksinkertaisia ... Sorry
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Chuuko
  • Lähetetty: 14.01.2010 19:58

Ei Kouvola oo etelää!!! Jep, oli ihan pakko.

Kyllä tämä Kouvola taitaa olla eteläänpäin, jos jostain savosta ollaan lähdössä liikenteeseen.
Ja kyllä, Kouvola kuuluu Etelä-Suomen lääniin.

Etelä-Suomi ja pääkaupunkiseutu ovat eri asia.

Ja Sir Jarvalle tiedoksi, kyllä tämä Kouvostoliitto on täyttä maaseutua. Ei täällä mikään suurkapungin ympäristö iske
Kirjoittanut: dracey (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 29.01.2010 00:43
Hei!

Olen dracey, 16-vuotias tyttö Helsingistä. Harrastan ratsastusta, toisin nykyään epäsäännöllisesti ja harvoin. Pidän eläimistä ja omistan pari hiirtä.

Musiikista vielä sen verran, että tässä muutama lemppari: Amorphis, Charon, Cannibal Corpse, Dimmu Borgir, Deathstars, Entwine, Stratovarius, Poisonblack, Eternal Tears Of Sorrow, Viikate, Kotiteollisuus, Stam1na yms.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 29.01.2010 08:43

Lainaus: dracey

Olen dracey, 16-vuotias tyttö Helsingistä.

Tervetuloa foorumille!
Muistathan:

1. tarkistaa onko vastaavia aiheita jo olemassa ennen uuden aloittamista
2. Välttää tuplapostauksia - voit muokata viestejäsi "muokkaa" -nappulasta
3. Välttää off-topiccia.

Kiitos!
Kirjoittanut: Pyrefly (Jäsen)
  • • Muokkasi: Pyrefly
  • Lähetetty: 29.01.2010 18:02
En voinut estää itseäni liittymästä, eli:

Heipähei, 16-vuotias tyttö Sastamalan suunnalta. Käyn lukiota, samalla opiskelen puvustajaksi/ompelijattareksi. Roolipelit, musiikki, valokuvaus ja piirtäminen hyvin lähellä sydäntä. Kunnollinen järkkäri on päiväuneni. Eläinrakkauttakin löytyy ja pari sokerioravaa valtaavat huoneen piakkoin Pian muuttamassa pois kodin huomasta tukien avulla ja työpaikkakin jo plakkarissa. Mitäpä tässä sitten muuta tarvitaankaan.

Hiukset, niiden värjäys shokkiväreillä ja ylenpalttinen tupeeraus toimii. Luultavasti tulen höpisemään ja kyselemään ja kommentoimaan kaikenlaista juuri hiuksista ja korseteista ynnä muusta kunnes sielunne ovat rikki puhki ja poikki. Niinhän se nuoriso tekee (kai?).

Tässä sitä odotellaan täysi-ikäisyyttä ja ajokorttia. Eipä muuta
Kirjoittanut: mercyseat (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.02.2010 20:53
Terve!

Täällä kirjoittaa 21 -vuotias miespuolinen opiskelija Jyväskylästä. Suurin intomoni on musiikki. Harrastan myös elokuvia, kirjoja sekä erilaisissa kulttuuritapahtumissa käyntiä.

Olen vegaani ollut n. vuoden verran, joten eläintenoikeudet ovat tärkeitä arvomaailmassani.

Pidän itseäni goottina, mikäli "lokeroisin" itseni johonkin luokkaan. Ainakin olen kovasti kiinnostunut goottikulttuurista.

Tässä kaikki tällä kertaa. Loppu.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.02.2010 05:41
Olen 27-vuotias metallisti/gootti neito Helsingistä.
Olen tällainen suht piskuisen kokoinen hento ja siro romantikko ja toisaalta taas kissamaisen aggressiivinen suututettuna...räiskähtelevä persoona sanoisinko, hieman kummallinen ja outokin jopa, elikä hyvin ainutlaatuinen tyyppi. Olen kiinnostunut taiteesta sen eri muodoissa. Itse kirjoitan runoja ja vaikka mitä muuta. Tälläkin hetkellä on kirja työn alla. Harrastan myös piirtelyä ja maalaamista. Kirjojen lukeminen on minulle rakas harrastus samoin kuin musiikkikin.
Omaan pitkähköt mustat hiukset ja luonnostaan hyvin vaalean hipiän. Minua on kehuttu usein kauniiksi...itse en sanoisi itseäni kauniiksi varsinaisesti, vaan persoonallisen näköiseksi, kissamaiseksi.
Kuuntelen mm. tällaisia bändejä kuin: Tristania, Dimmu Borgir, Immortal, Satyricon, Ajattara, Deathstars,
Marilyn Manson, W.A.S.P., Alice Cooper jne. Siinä vain muutama.
Olen luova hullu.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit