Gootti.net

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.07.2010 23:47

Lainaus: Nekrohippi

mutta eihän goottia ymmärtääkseni musiikkimaun perusteella ainakaan määritellä...vai? : D

Tästäkin voidaan olla montaa eri mieltä. Itse olen true gothix ja tiedän, että jos ei ole kertaakaan elämässään kuunnellut The Curen Disintegrationia pimeässä huoneessa ja itkenyt kajaalin mustaamia kyyneliä, ei ole aidosti gootti. Tähän se "saattaa sisältää huumoria"-hymiö, jota en suostu käyttämään.
Kirjoittanut: Ferrum (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.07.2010 23:46
Heyaa everyone!
Olen 18-vuotias, Länsi-Suomessa majapaikkaa pitävä neitonen. Elämäni tarkoitus on ehkäpä vielä hieman hakusessa, mutta ylioppilaaksi olisi tarkoituksena valmistua keväällä 2011. Mitä sen jälkeen? Ken tietää! Itseilmaisu on intohimoni, mutta paniikkihäiriö on suurena hidasteena unelmieni toteuttamiseksi
Harrastuksiini kuuluu musiikki (sekä kuunteleminen että musisoiminen, laulan mm. oopperan kuorossa), materian haaliminen, bodycombat sekä teatterissa käyminen.
Sydämeni löysi raskaamman musiikin lajin yläasteen ensimmäisellä luokka-asteella, ja siinä jossain vaiheessa sitten hurahdin myös goottityylisempään pukeutumiseen. Lempiyhtyeistä yhtenä mainittakoon Type O Negative (ylläri?? ) .
Minusta tuntuu että olen aina ollut vähän oman tieni kulkija, enkä juurikaan kumartele ketään (ainakaan syyttä ). Varsinkin asuessa tämänkaltaisessa sisäsiittoisessa pikkukylässä kaiken tylsän massan keskeltä soljellisiin nahkasaappaisiin sekä korsetteihin pukeutuva mustakutrinen ämmä erottuu melko lailla D Mutta tältä foorumilta toivon mukaan löydän samankaltaisia tapauksia, joiden kanssa jakaa ajatuksia!

Olipas melkoinen avautuminen, jaksaakohan kukaan lukeakaan.. D No mutta tässä päälipuolisimmat faktat minusta!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 12.07.2010 08:23

Lainaus: Ferrum

Mutta tältä foorumilta toivon mukaan löydän samankaltaisia tapauksia, joiden kanssa jakaa ajatuksia!

Toivotaan parasta. Tervetuloa siis sinulle ja muillekin uusille, tutustukaahan ohjeistus-alueen sääntöketjuun, ja sitten postailemaan ahkerasti!
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Morso
  • Lähetetty: 16.07.2010 20:07
Esittelempä nyt itseni...

Eli, olen 14-vuotias goottityttönen. Asun Sievissä, paikassa, josta kukaan ei ole varmaan kuullut. Ihan ensimmäisen kerran kuulin gooteista kun olin 7-vuotias. Katsoin TV:tä ja sieltä näkyi jonkunlainen dokumentti gooteista. Kun opin käyttämään nettiä, etsin kaikkea tietoa gooteista, ihan uteliaisuuttani. Joskus pari vuotta sitten löysin musiikin. Ihastuin siihen, samoin vaatteisiin. Nyt olen kohta puoli vuotta pukeutunut ja mieltänyt itseni gootiksi. Olen siis aika amatööri vielä joissakin jutuissa, en esimerkiksi omista kunnon "goottikenkiä" ja bändejäkin haluaisin löytää vielä lisää.
Mielenkiinnonkohteeni ovat vampyyrit, varsinkin sellaiset kunnon, verta himoavat ja kauhua herättävät. Luen kauhukirjallisuutta, eniten minua miellyttä kauhuromantiikka. Piirtelen ja maalaan, mitä nyt milloinkin. Saan joskus ihmeellisiä päähänpistoja, saatan lähteä vaikka hetken mielijohteesta metsään riehumaan.
Eniten minun päältäni löytyy mustaa yhdistettynä pinkkiin tai violettiin. Rakastan satiininyörejä, pitsiä ja tyköistuvuutta vaatteissa. Myös liituraita on jees. En omista vielä korsettia, vaikka sellainen onkin hakusessa. Hiukset ovat nyt lyhyet, tosin ne kasvavat vauhdilla pitkiksi. Ne ovat muuten blondit, mutta otsatukka on pinkki.
Luonteeltani olen rauhallinen, tosin saatan tulistua helposti. Niin, ja ne hetken mielijohteen, joita voin saada. Olen yleensä aika kiltti, mutta osaan minä piruillakin. Välillä olen aika ailahtelevainen persoona. Kavereiden ja itseni mielestä olen luova ja minulla on hyvä mielikuvitus. Musiikkimakuni on aika laaja, kuuntelen radiota. Inhoan räppiä ja hiphopia. Yleensä kuuntelen Bauhaussia, siinä on mahtava bändi. Myöskin HIM on yksi suosikeistani, vaikka se ei olekaan mikään gottibändi. Jos haluatte/viitsitte, voisitte suositella minulle jotain hyviä bändejä, otan ehdotuksia innolla vastaan. Ups, toistan vähän itseäni, anteeksi.

Romaani tuli, toivottavasti jaksatte lukea.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.07.2010 22:01

Lainaus: Morso

Asun Sievissä, paikassa, josta kukaan ei ole varmaan kuullut

aahaha, Suomi on niin pieni... Kaverini ukko on Sievistä kotoisin ja tämän vanhemmat asuvat paikkakunnalla edelleen.
offia, anteeksi.
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.07.2010 16:53

Asun Sievissä, paikassa, josta kukaan ei ole varmaan kuullut.

Wootwoot, Sievistä? Ihan mukavaa saada foorumille lisää pohojanmaalaisia.

Terv. nimim. haapajärvinen kuutti

Anteeksi offi.
Kirjoittanut: Adalan (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.07.2010 10:27
Sievi ja Haapajärvi tuttuja paikkoja Itse pohojammaalta kotoisin ihan naapurikunnista.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: BronzeRain
  • Lähetetty: 21.07.2010 14:19

Lainaus: Adalan

Itse pohojammaalta kotoisin ihan naapurikunnista.

Katsastahan miitti-osiosta pohojanmaanmiitti joka tässä on tulossa ensi kuulle!

terv. Foorumin Nivala-vahvistus
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.07.2010 01:13

Mielenkiinnonkohteeni ovat vampyyrit, varsinkin sellaiset kunnon, verta himoavat ja kauhua herättävät.

Yleensä kuuntelen Bauhaussia, siinä on mahtava bändi. Myöskin HIM on yksi suosikeistani, vaikka se ei olekaan mikään gottibändi. Jos haluatte/viitsitte, voisitte suositella minulle jotain hyviä bändejä, otan ehdotuksia innolla vastaan. Ups, toistan vähän itseäni, anteeksi.

Olet palauttanut uskoni nuoriin goottehin näillä muutamilla virkkeillä. Kiitos siitä.
Kirjoittanut: Adalan (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.07.2010 08:28

Lainaus: Ratpick

Katsastahan miitti-osiosta pohojanmaanmiitti

Muuten kyllä mutta ajan kohdat eivät mulle sovi mitä tuolta lueskelin. Ei ole ihan pikku juttu lähteä matkaamaan täältä pk-seudulta takaisin päin.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit