Gootti.net

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: Tyrienda (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.07.2013 02:26

Lainaus: Capitaine Ina

Phähähää, tervetuloa Tyrienda. Toinen puolipohjanmaalainen ilmoittautuu, mukava tietää että meitä syntymäluonnevikaisia on täälläkin muutama!

Piti muuten lukea tuo kirjoittamani teksti vielä uudelleenkin että mitähän mää oon taas satuillu mutta kyllä se oli mitä pitikin
Ja kiitän vielä, ja kyllä meitä puolipohojammaalaasia aina jonnekkin eksyy kun sitä vähiten odottaa
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.07.2013 02:31
Juuri kun luulit että on turvallista mennä klubille.
Kirjoittanut: vihainen_rotta (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 14.07.2013 17:02
terve ja heipä hei.
18-vuotias, nimimerkistään huolimatta suht. maailmaasyleilevä naarashenkilö päijännehämeestä esittäytyy ensitöikseen tällä foorumilla. En määrittele itseäni suksensuorasti gootiksi eikä päivittäisolemukseni tahi levyhyllyni perusteella niin tekisi varmaan moni muukaan. Menneisyydestä löytyy kausi jos toinenkin, jona musta oli ehdoton eikä morticiareleistä tingitty edes lenkkipolulla, kun taas nykysynkistely rajoittuu satunnaisiin tyyli-ja tunnelmointitrippeihin, jotka nekin häilyvät siinä katu-uskottavuuden kuraveteen piirretyllä rajalla. Tärkeintä näissä ja muissakin asioissa on mielestäni kuitenkin pitää hauskaa, toteuttaa visioitaan ja koetella fiiliksen mukaan omia rajoja, ei niinkään tyylipuhtaus ja tositoimivuus.
Luonteeltani olen leikkisä ja hörhönpuoleinen, hyvä innostuja mutta huono panostaja, usein huolettomasta huolimattomaksi heittäytyvä säheltäjä. Paljon pohtiva ja vähän aikaansaava, mutta mihinkäs sitä kiire valmiissa maailmassa. Diggailen valkoisia eläimiä, luontoa ylipäätään, taivaalle tuijottamista, hyvää musiikkia, nauravaista seuraa, semisyvällisiä keskusteluja, leffoja, omaa aikaa sun muita normijuttuja. Elämässä pyrin elämään siivellä, pysymään hengissä ja kehittymään henkisesti.

Jos lähempää tuttavuutta kokee kenkään tarpeelliseksi tehdä, ottakoon uskaliaasti yhteyttä vaan. Rohkea rotan syö.
Kirjoittanut: Unelmoija (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.07.2013 19:23
Okei, tästä lähtee:
Olen 17-vuotias poika Imatralta (a.k.a. Pikku-Venäjältä). Oon aina digannu goottikulttuurista, mutta vasta vähän aikaa sitten päätin virallisesti ryhtyä gootiksi, vaikkakin tällä hetkellä oon vielä soon-to-be- gootti (ulkoisesti). Harrastuksiin kuuluu sähkökitaran soitto, musiikin kuuntelu, videopelit ja leffojen katselu. Kuuntelen pääosin 80-luvun rockia ja metallia (esim. W.A.S.P:ia, Mötley Crüeta, tms.), mutta kuunneltua tulee myös esim. Curea ja Sisters of Mercyä. Ja mitäs muuta....henkilökohtaisesti paras tapa rentoutua on katsella Saimaata kuun valossa, kuunnella musiikkia ja......no, unelmoida jostain paremmasta.

P.S. Tää oli mun eka viesti. Kiitän
Kirjoittanut: nefilim (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.08.2013 00:29
sorry.
goottina oleminen ei ole ikinä ollut 'päätäös' vaan luonnollinen jatkumo.
pentti saarikoski.
kurt cobain.
ian curtis.
jim morrison.
-
pitää uskoa ja katsoa eteenpäin oli se kuinka synkkää tahansa. tuijota pimeyteen kunnes näet ...
wannabet : fuck you.
-
to watch : only God forgives ...
Kirjoittanut: Elisabet Addams (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.09.2013 19:57
Esittäydytäänpä nyt sitten! Elisabet Addams eli entinen Verity. Aktiivinen kirjoittelu foorumilla oli jäissä suunnilleen vuoden ja nyt sitten paluu tuntui luontevammalta uuden nimimerkin kera.

Olen siis 21-vuotias vaatetusalan opiskelija, asustelen avomieheni kanssa Keravalla. Vapaa-aikaa tulee kulutettua mieluiten leipomiseen ja kaikenlaiseen askarteluun. Musiikin puolesta uppoaa aika monenlainen... sekä perinteinen että koneistetumpi goottimusa ja lisäksi monenlaista metallia. Tosin klubeilla ja festareilla on tullut viime aikoina käytyä aika vähänpuoleisesti.

Eipä tässä kai sitten kummoisempia. Jos elämäsi tavoitteisiin kuuluu muutakin kuin tulevan viikonlopun viinarahojen kasaaminen, niin uudet tuttavuudet olisivat ihan tervetulleita!
Kirjoittanut: Daealis (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.09.2013 16:02
Tänne lienee loogista aloittaa foorumikirjoitukset, olettaen että niitä on tulossa enemmän.

Jostain syystä yhtäkkiä nousi jälleen tarve ottaa kontaktia gööttikulttuuriin, lieneekö vieroitusoireita opiskelijakämpän löhövaatteiden luonnonväreistä johtuen vaiko parista YT-kommentista julistaen ultimaattista totuutta "no true scottsman"-argumentilla.

Joten tässä mennään: Kohta kolmekymppinen nörtinpuoliska, alkuperäisesti pohojammaalta(Sjoen vierestä), nykyään Tampereelta. Onko minussa mitään muuta mielenkiintoista? Mahdollisesti. Keksinkö nyt juuri mitään välttämättä deitti-ilmoituksen tuntua? En.

Eiköhän ne loputkin mielipiteet selviä stalkkereille seuraamalla foorumien keskusteluja, saatan innostua kaivelemaan muutamia keskustelulankojen luurankoja, joiden olisi toivottu pysyvän jo kuolleina. Osaan toki vastata kysymyksiinkin, jos sellaisia nousee.
Kirjoittanut: Mirilla (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.10.2013 23:46
Pitkän aikaa jo olen tätä foorumia vakoillut aktiivisesti ja tarkoitus on ollut liittyä jo aikaisemmin, mutta aina on ollut jotain kesken (enkä ole keksinyt nimimerkkiä).

Olen tällä hetkellä lukion ensimmäistä vuotta käyvä neitokainen suuresta Sastamalasta. Piirtelen, kirjoittelen, roolipelaan ja muuten vain pelaan. Luovaa löhöilyä siis. Uusin musiikki-ihastukseni taitaa olla darkwave, mutta kuuntelen mielelläni industrial metalia ja kaikenlaista, mikä vain hyvältä kuulostaa. Suosikkibändejä/-artisteja tällä hetkellä ovat Gothminister, Blutengel, Deathstars, Requiem in White/Mors Syphilitica sekä Voltaire. Kotimaisista kuuntelen silloin tällöin Mikko Herrasen ja Tarja Turusen tuotantoa.
Nautin lukemisesta, etenkin fantasia- sekä kauhukirjallisuudesta. Nykykauhu ei kuitenkaan iske, mieluummin lueskelen kirjoja kaukaiselta 1800-luvulta. Toisaalta myös scifi on lähellä sydäntäni.
Tim Burtonin elokuvia ei voita mikään.

Sekä goottityyli että steampunk viehättävät minua ja rakastan fantasiahenkisiä asusteita ja koristuksia. Minulla taitaa olla jokin kummallinen mieltymys kaapuihin, röyhelöihin, hienostuneisiin liiveihin sekä kummallisen värisiin silmiin - oranssit, jäänsiniset, keltaiset, punaiset tai etenkin valkoiset silmät ovat ehdoton in. Terveisin Se, joka tulee elämään yksin kissojen kanssa.
Kirjoittanut: Sodic (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.10.2013 11:12
Eli eli. Olen 20-vuotias, pian 21 täyttävä nainen/tyttö/nuori neiti. Päätin vihdoin ja viimein tänne kirjautua, ja liittyä keskusteluihin kun pitkään olen vain käynyt tutkailemassa mielenkiinnosta ja uteliaisuudesta minkälaisia ihmisiä tänne kirjoittaa ja minkälaisista asioista puhutaan, mutta kirjautua en ollut uskaltanut ujouteni takia.
Olen siis aika ujo, mutta kuitenkin haluan tutustua samanhenkisiin uusiin tuttavuuksiin ja tosissaan utelias olen kaikinpuolin.
Harrastuksia ei sinällään ole ja sitten taas toisaalta niitä voisi luetella pitkän listan. Kuitenkin mieluiten luen, olen tietokoneella, kirjoitan runoja, leivon tai kokkaan tai muuten vain oleilen jossain nurkassa teekuppi kourassa. Tykkään pelata niin lautapelejä kuin konsoleita, pc-peleihin ei aina sormet riitä kun on liian monta nappia ja kaikista tapahtuu jotain...
Pidän kauhuelokuvista, tai oikeastaan vain rakastan niitä ja sitä pientä hätkähdyksen hetkeä jos jotain tapahtuu tai jos elokuva osaa kietoa niin kierosti pauloihinsa että saa varpaillaan olla koko ajan ja ehkä jopa hetken elokuvan jälkeenkin.
Vaatetyyli seilaa ehkä eniten goottipunkin ja modernin välillä. Tyyliin tutustuin joskus yläaste aikoihin, jolloin lähti liikkeelle vain pelkästään halu pukeutua omasta mielestäni nätteihin vaatteisiin. Täytyy kyllä sanoa että sukulaiset ei kauheammin innostuneet vaatetyylistäni yhtään ja vielä suurempaa närää sain aikaiseksi sillä että hommasin muutaman lävistyksen 18 täytettyäni. Kuitenkin tyyli säilyi ja eli kouluajan ja opintotuet verottivat kovastikin vaatemäärääni, mutta halu pukeutua omanlaisiin vaatteisiin säilyi ja aika monesti saatoin sitten vaatteita ostellessa ajatella että kun tähän lisää ja vähän duunaa tätä vaatetta ja yhdistää johonkin toiseen niin saa kivan näköistä jälkeä aikaiseksi. Vaatteiden myötä tuli myös meikit ja kalpeuden ihannointi (Voitte uskoa ettei sukulaiset pitäneet tästäkään ajatuksesta).. Jostain syystä ihmiset eivät vain kauheammin ymmärrä sitä miksi 25 asteen lämmöllä joku viitsii käydä lenkillä mustahuppari päällä kun aurinko porottaa suoraan ylle.
Olen siis goottityyliä ihannoinut nyt sellaisen viitisen vuotta ja edelleenkin kyseinen tyyli on hyvin lähellä omaa sydäntä kaikkine muotoineen.
Kirjoittanut: YönKirahvi (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.10.2013 15:46
Heippuli

Olen YönKirahvi. Olen 16-vuotias suuripieni(henkisesti pikkuinen ~180cm pitkä) Helsinkiläistallaaja. Jalkojeniväli sanoo että olen naispuoleinen.

Olen muokkautunut synkiöksi aikojen saatossa. Pikkuisena tytöntylleroisenä jo valitsin Indicaa ja Nightwishiä levyhyllyyni ja nyt sitten kun oma tahto on käynnistynyt teini-iässä päätin kapinoida maailmaa vastaan ja näyttää myöskin goottiuttani. En tosin ole lainkaan synkkä ihminen. Olen synkkä, kuin kirahvimuffini.

Tykkään musiikin kuuntelusta, piirrustelusta, harrastan animua ja cosplayta, sekä naamani maalaamista eri tyylisiksi. Oma tyylini on melko sekalainen. En ole NS. Truu-göötti, vaan jotain vähän hempeämpää ja enemmän tyttömäistä, kuin naisellista. Välillä tulee kyllä sellaisia päiviä, että nyt pitää olla todella vampyyrikuningatar tai söpöpikkukeijuprinsessahattaraoksennus :3

on ilo liittyä tähän joukkoon iloiseen.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit