Gootti.net

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: TomiS (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 13.02.2013 11:58
Esittäydytään nyt hiukan. Ikää alkaa olemaan jo lähemmäs 40-kymmentä ja ulkonäkö paljonkin muuttunut vuosien saatossa. Ei ole enään pitkiä mustia/punaisia hiuksia eikä niin paljoa mustaa nahkaa. Jotain on silti jäänyt, musiikkimaku on ehkä hieman laajentunut mutta gothic vieläkin tärkeintä. Sama tunne sydämmessäkin mikä alkanut vajaa 20 vuotta sitten, eipä sitä itseeän osaa muuksi mieltää kuin gootiksi.
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.02.2013 14:33
En ole tainnut tänne itsestäni kirjoittaakaan, vaikka jo hyvän aikaa on täällä tullut notkuttua. Noh, mutta siis..

Minä olen Satanica, oikealta nimeltäni Satu ja asun Pirkanmaalla pienessä persreiässä nimeltään Valkeakoski. Olen 20, vuotias ylioppinut ja kosmetologi. Tällä hetkellä opiskelen myös parturi-kampaajaksi aikuisopistossa. Olen 156cm pitkä eli aika kääpiö, painoani en mainitse

Harrastan itämaista tanssia viidettä vuotta ja pidän Gothic Chic nimistä blogia blogspotissa (linkki löytyy allekirjoituksestani) sekä varmaan kaikille 80-90 luvulla syntyneille tuttuun Hopeanuoli animeen liittyvää blogia nimeltään Tähdenlento. Musiikkimakuuni kuuluu kaikenkarvainen metallimusiikki ja synkempi konemusiikki. Lemppari väri on mustan ohella pinkki ja sininen. Tykkään kierrellä erilaisia festareita, erityisesti Tuska, Sauna ja Lumous ovat suosikkejani.

Luonteeni vaihtelee vähän sen mukaan, missä porukassa olen. Tuntemattomammassa porukassa saatan olla mykkä ja ujo, mutta jos koen olevani "turvallisessa" seurassa, osaan jopa puhuakin. Moni sitä sanookin, etten ole yhtään niin ujo kuin olen itseäni kuvaillut, joten jos minuun haluaa tutustua, niin olen siitä vain iloinen. Uudet tuttavuudet ovat aina tervetulleita. Kaveriporukassa olen aika rento ja huumorintajuinen. Mielestäni olen myös aika kiltti ja kuuntelevainen.

..Saa tulla tutustumaan :3
Kirjoittanut: MortuusAmor (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.03.2013 16:17
No minäkin sitten esittäydyn näin sanallisesti, eli
Minun nimeni on Iina ja asun nykyisin Tampereella avopuolisoni kanssa. Lemmikkejä ei vielä ole, mutta kissa ja koira olisi toiveissa, niille tosin on aikaa varmaan vasta kun lapsiakin ruetaan hankkimaan, eli vielä muutama vuosi menee. Kotoisin olen Kuopion lähistöltä pieneltä paikkakunnalta, jota oikeastaan inhoan melkolailla koko sydämestäni (meininki on siis sitä että ulkomailla ei ole kukaan koskaan käynyt, kaikki on rasisteja ja juntteja, etc. ei siis ollut minun paikka.)

Lukiota käydessäni asuin Kuopiossa ja olinkin viiden L:n ylioppilas (Lukion lusmu-linja lukematta läpi) oikeastaan ihan kohtalaisen hyvillä arvosanoilla. Sitten muutin miehen perässä tänne Tampereella ja täällä nyt on asusteltu. Aloitin viime syksynä puusepän opinnot ammattioppilaitoksessa ja hyvin olen viihtynyt.

Harrastuksista sen verran että innostuin Postcrossingista tuossa vähän aikaa sitten sekä olen mukana tällaisissa lahjarinkihommeleissa. Lisäksi kerään eurokolikoita ja Tim Burtonin elokuviin liittyvää tavaraa, tästä sanon sen verran että tietääkseni minulta löytyy Suomen suurin Burton-aiheinen kokoelma. En siis todellakaan kerää mitään tusina laukkuja ja tilpehööriä, vaan kunnollisia arvokkaita ja hyvin tehtyjä figuureita, yms. Rakastan myös kierrellä kirpputoreilla ja tehdä löytöjä.

Olen lävistetty, tatuoitu ja korvista löytyy 12mm venytykset. EN ole gootti, vaikka pidänkin cybergootti- ja victorian-tyyleistä. Pukeutuminen vaihtelee melko tavallisesta skinheadiin ja hiukan myös goottimaiseen.
Kuten jo arvata saattaa elokuvista pidän eniten Tim Burtonin tuotoksista, mutta myös Guillermo el Toro on ohjannut ja tuottanut loistavia elokuvia. Kirjallisuudesta arvostan eniten Roald Dahlia, Edgar Allan Poeta ja William Shakespearea. Mustahuumori naurattaa. Rakastan myös sarjakuvia, kuten Lenore, JTHM, Skelebunnies ja sen huomaa myös siitä kuinka olen ihoani kuvittanut. Musiikista voisin mainita muutamia tämän hetken lemppareita: Sopor Aeternus, Cock Sparrer, Dr. Steel, Hannah Fury, Gogol Bordello, Tom Waits ja Leonard Cohen.

Sanon olevani ateisti, mutta oikeastaan minua vain ei kiinnosta uskonasiat ollenkaan. Tykkään opiskella kieliä ja tehdä käsilläni. Olen kissaihminen, enkä oikeastaan edes pahemmin pidä koirista. Pidän tosin myös käärmeistä ja liskoista hyvin paljon, sisiliskoja minulla oli joskus lemmikkinäkin. Elän omassa musta/vihreä/violetissa maailmassani, johon mahtuu tilkka vaaleanpunaistakin eli tosissaan asunnon sisustus, minun vaatetus, ihan KAIKKI koostuu noista väreistä.

Rakastan myös matkustelua ja oikeastaan minun kuuluisi asua Irlannissa. Tiedätte kuinka ihmiset kokevat syntyneensä väärään ruumiiseen, minä olen syntynyt väärään maahan. Olen käynyt muistaakseni 12-13 eri maassa ja joissakin useampaan kertaan. Lontoossa olin viime joulukuussa puolisoni kanssa ja nyt lähdetään elokuussa Dubliniin.

Noin, eiköhän siinä ole jo alkajaisiksi selostusta. Kysyä saa toki lisää jos joku jää kaivertamaan
Kirjoittanut: Kalmakurki (Jäsen)
  • • Muokkasi: Kalmakurki
  • Lähetetty: 29.03.2013 21:31
Kalmakurki esittäytyy. Nimeni on Tea ja asun (gootti/punk)avomieheni kanssa Pirkanmaalla paikassa nimeltä Luopioinen (niin pieni paikka, että karttaakin merkitty vain lyijykynällä). Rivitalokaksiota kanssamme jakaa kissa.
Olen 24-vuotias ja tällä hetkellä raa'asti lomautukselle potkittu hikkyparka. Vartta löytyy 174cm:n edestä ja painoa... Melkoisesti liikaa, mutta laihdutuskuurihan alkaa aina maanantaina?

Harrastuksien summa on suppea, sillä entisistä kiinnostuksen kohteista vain lukeminen on säilynyt. Lueskelen sitten ulkomaista kauhua ja jännitystä. Olen myös mangafriikki!

Elokuvista en välitä ja TV:tä en katso. Musiikkimakuni on erittäin laaja ja kuuntelen melkeinpä mitä tahansa (riippuu paljon mielentilasta).

Plääpynplääpynplää... Esittelyiden tekeminen on niin vaikeaa!
Kirjoittanut: SinKid (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.05.2013 20:30
Vihdoinkin tännekkin sain aikaiseksi profiilin, monta vuotta olen vaan käynyt ilman... No siis asiaan!

Minulla on monia nimiä ympäri bittimaailmaa, sillä en yleensä tykkää yhdistää kaikenlaisia saitteja toisiinsa tms. Joten joskus sitä unohtaa oman käyttäjänimensäkkin, mikä on missäkin mitä. SinKid aka SugarRat (blogini kirjoittajanimi) tavallisissa sosiaalisissa piireissä minut tiedetään myös kahdella nimellä, joista nyt esittelen teille vain toisen, helpomman: Eve.

Asun Kouvostoliitossa, jossa on valitettavan vähän alternatiivi henkistä porukkaa tai sitten olen vain laiska enkä jaksa löytää tietäni samanhenkisten seuraan... Onneksi muutan kesäksi Tampereelle, eli siellä tavataan jos nähdään tulkaa vaan moikkaamaan jos satutte miut bongaamaan. Olen International Design opiskelija Kymenlaakso Ammattikorkeakoulussa. Kolmas vuosi alkaa ensi syksynä, jonka toivottavasti vietän Espanjan Valenciassa. Tulee mielenkiintoista nähdä miten sieltä löydän mitää henkeeni sopivaa skeneä, musiikkia, keikkoja, vaateliikkeitä yms mutta toivoa on!

Aloitin viime syksynä uuden harrastuksen, josta olenkin haaveillut jo pidemmän aikaa: itämainentanssi aka vatsatanssi. Täällä varmaan on muitakin harrastelijoita? Lisäksi piirtelen, luen, kokkailen, leivon, katselen leffoja, käyn kävelyillä sateessa, kuuntelen paaaljon musiikkia ja käyn keikoilla/teatterissa sekä matkustelen ensi kesänä suuntana mm. Vietnam, josta päivittelen sitten blogiin juttuja kunhan kesäkuu joutaa lomille. Yksi hassu mieltymys löytyy elokuvien saralta: rakastan katsoa kaikkia ihme krokotiili/alligaattori/käärme/hai yms vastaavia "kauhu" elokuvia vaikka olisivat ihan Ö-rated.

Minä(kin) koen olevani syntynyt väärään maahan ja paikkaan. vaikka elämäni on ollut varsin upeaa ja en voisi olla enempää kiitollinen kaikesta, mitä olen saanut mutta Minä Vihaan Suomea. Ja aika moni kavereistanikin on ihmetellyt (puhumattakaan niistä ulkomaalais ystävistäni) miten anti-suomalainen olen. En vain käytöksiltäni ja mieleltäni mutta ylipäätään. Se varmasti näkyy joissain keskusteluissa ja sen sellaisissa, mihin sitten kommentoinkaan, ja on henkilökohtaista kapinaani tätä maata kohtaan vaikka tämä onkin "hyvinvointivaltio" ja arvostan monia asioita Suomessa. Olen kuitenkin matkustellut tarpeeksi nähdäkseni maailmaa ja sen eri kulttuureita, olen yhteensä 7 vuotta asunut Amerikassa (en yhtäjaksoisesti), käynyt kaikissa Euroopan maissa ja seuraavaksi on Aasian valloitus silmissä. jonain päivänä saan vielä toteutettua maailmanympäri matkustus haaveeni.

Persoonana olen viihdyttävää ja hauskaa seuraa. tylsyys ei kuulu sanavarastooni eikä liiemmin elämääni, sillä aina on extempore valttikortti taskussa, jolla mennään eteenpäin vauhdilla. Mielipiteitä riittää siinä missä huumoriakin. Arvostankin kovasti pitkiä keskusteluita, joissa molemmat osapuolet osaavat kunnioittaa toisiaan ja toistensa mielipiteitä vaikkeivat jakaisikaan samoja näkemyksiä kaikesta. Siltikkin pystyvät olemaan hyvissä väleissä ja ystäviä. Olen myös absolutisti ja ylpeä siitä. En ole ikinä juonut kännejä enkä polttanut enkä meinaa aloittaakkaan. Haluan pitää hauskaa sellaisena kuin olen enkä yrittää liikaa kun osaan muutenkin olla sinut itseni kanssa. Muuta saavat tehdä mitä lystäävät, se ei minua haittaa eikä hetkauta ei edes ystävä piireissäni: omapahan on elämänsä.

Tyyli vaihtelee mielialan ja hiusten mukaan. Aina en jaksa edes välittää mutta sekin voi johtua ah niin piinaavasta arjesta joka koostuu pääasiassa koulusta. Muuten sitten laittaudunkin ihan mielelläni sellaiseksi kun fiilikset pauhaavat. Miellän itseni kuitenkin jokatapauksessa ehdottomasti jonkinlaiseen alternatiivi pukeutumis linjastoon, kuitenkaan omimatta täysin yhtä lookkia kokonaan, että voisin jonkun tietyn genren alle itseni psitää. Hyvä niin koska se ei ole tarkoituskaan.

Cakes, Sugar and Love everyone.
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.05.2013 07:52
Hei SinKid, kohtalotoverini KyAMKista. On totta, että Kouvostoliitossa on melko vähän tämänkääntyyppisiä ihmisiä, mutta kyllä niitä jonkin verran löytyy. Useimmat vain tuppaavat olemaan jossain kivenkolossa ja pysyvät siellä kellon ympäri. Ajattelin taas herätellä miittitopikkia pystyyn tänne kulmille, jos jotakuta inspirois tavata kahvittelun tai piknikin merkeissä tjsp, että mukaan vaan jos yhtään kiinnostaa. :3
Kirjoittanut: SinKid (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.05.2013 15:42
Jeee! mie tiedän nyt sitten kaksi tämän henkistä ihmistä, en tiedä onko se toinen tällä saitilla edes mutta kuitenkin!!! Ja kyllä miitti olisi hyvä idea ja pitää ennen kesäkuun 10 sillä sen jälkeen muutan vähänksi aikaa pois.... :CCC DD
Kirjoittanut: Tyrienda (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.06.2013 01:03
Näin parin vodkacolan jälkjeen rekkautuneena tuskin paljoa järkevää tekstiä tulee mutta humalan piikkiin!

Eli asiaan ajattelin rekkautua tänne 25% ylläolevasta syystä, eka viesti foorumille tulossa mutta olen ehken aina ollut kiinnostunut goottilaisesta pukeutumistyylistä, tyylin pariin minut ehken veti kiinnostus kyseisen tyylin mukaan pukeutuneet naiset. Vaikkakin yleensä ehken tummanpuhuva tyyli mutta omaan silmään erittäin kaunis. Mutta jorinat sikseen...
Minä itse?
Olen jokseenkin tummiin pukeutunut ehken hieman goottilaisuuden ja heavymetallin sekasikiö joka ei tiedä kummalla polulla kulkea, joten on tehnyt omat jalanjälkensä lumiseen umpimetsään. Parhaiten minuun vetoaa kauhuelokuvat, esimerkiksi omistan Alien Quadrology paketin jonka olen katsonut läpi, parhaimmat ollen ekat 3, oma lemppari on ensimmäinen. Mitä musiikkiin tulee olen alkanut enemmän ja enemmän kuunnella: Blutengeliä ja Terminal Choice:a monien heavy metal bändien lisäksi, olen huomannut musiikkimaun monipuolisuuden olevan hyvä asia joten kaikki raskaaseen rokkimusiikkiin liitettävät kuuluvat todennäköisesti kuuntelulistalleni.

Tyyliltäni en ole kovin värikäs, mielivärejäni ovat hyvin tummat värit, musta, tummanpunainen, tummansininen, tummanpunaisen lisäksi voineen lisätä listaan ihan punaisen, valkoisen, vihreän eri sävyjen (autoni värisävy on Volvon kartassa Dark Olive, eli tumman oliivinvihreä) ja mitä huonekaluihin tulee niin olen tykästynyt lakattuihin puupintoihin, myös lakatut ja tummiksi petsatut puupinnat vetävät minua puoleensa.

Tällä hetkellä juon jääkaapissa suurinta osaa näyttelevää Finlandiavodkaa ja Coca Colaa, muuten menee esimerkiksi sama vodkacola Passoa:lla, itse nimesin omat juomani (1/4 lasia vodkaa, lorais Passoa Passion Fruit likööriä, ja kokista) drinkin Turmion Kätyriksi, mutta drinkkivinkeistä toisaalla.

Olen peruspiirteiltäni kiero kuin korkkiruuvi, kiitos sukujuurien jotka sijaitsevat Varpaisjärvellä, ja äitini puolelta pohojanmaalla. Eli voineen huumorilla minua sanoa kieroksi ja väkivaltaiseksi, joista itse enemmän käytän kieroa mutta hermoja voineen sanoa että olen lyhyellä "sulakkeella" varustettu eli menetän hermoni helposti mutta olen oppinut elämään ominaisuuteni kanssa ja ottamaan ehken loukkaavatkin asiat huumorilla, elämä ei ikinä ole liian vakavasti olettava ettei mukaan mahtuisi huumoria.

Ehkä se siitä noevllinpätkästä... minut löytää: World of Warcraftista nimellä Tyríenda, World of Tanksista Tyrienda nimellä, Wolvis nimellä kuljen Volvo Racing Club Finlandin foorumeilla premium jäsenenä(jonne reksiteröityminen on ilmaista, mutta yhdistyksen jäsenyydestä voineen kurkata yhdistyksen omilta sivuilta.)

Mutta Terveisin Tyrienda, hyvää juhannusta ja muistakaa juoda hyvin
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.06.2013 13:27
Phähähää, tervetuloa Tyrienda. Toinen puolipohjanmaalainen ilmoittautuu, mukava tietää että meitä syntymäluonnevikaisia on täälläkin muutama!
Kirjoittanut: Evil-Mirror (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.07.2013 21:58
Nonniin,pitäisi kai minunki sitten näin viraillisesti esittäytyä?
Olen tuijotellut tätä sivustoa pari päivää ja viime hetkillä kirjauduin tänne,kannattavaa oli.
Olempi Evil-Mirror,tai lähemmin Mira. 22-vuotias ihminen on kyseessä.
Tällä hetkellä vain opiskelen pääni kipeäksi ammatikoulussa,toista alaa. Entinen ammatti ei näköjään tuottanut paljon töitä,joten oli vaihdettava kytkintä. Olin siis pukuompelija.
Rakastan kauniita gootti/rock vaatteita, etenki pitsiä pitää olla!
Harmin pakka että täällä korvessa on ainut liike jossa sellaisia vaatteita on,muut liikeet on sattumoisin teinimassavaatetusta.
Mutta onneksi täällä on sentää hyviä keikkoja.
Kuuntelen aika paljon raskasta musiikkia, välillä Swallow the Suniin kuunellessa tai sitten se kipsahtaa Eluveitien puolelle.
Harrastuksiini lisää kuuluu: piirtely,kauhuleffat (kaikki muut käy paitsi ällöt rakkausleffat)
Ystäväni sanovat että minulla on hyvin outo huumori,mutta sitä oudompi,niin sen parempi,vai mitä mieltä olette?

Terveisin Evil-Mirror
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit