Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: Randelin (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.10.2012 18:37
Heissan!
Tässäpä pikkuhiljaa palveluksen loppusuoraa vaaniva varuspoika kakskyt vee. Jotalailla hiljattain olen vihkiytynyt goottityyliin vähän enemmälti hyvin, hyvin pitkän uteliaisen jahkailun jälkeen. Omakseni koen enemän tuon cyber-puolen jumputusmusiikkeineen ja kirkkaine neonväreineen (ja haaveilenkin jo omista cyberloxeistani :dd)

Hetken olen jo foorumia ehtinyt vakoilla ensin ilman ja möyhemmin nimimerkin kanssa ennen kuin mitään uskaltauduin kirjoittamaan! Tiedä häntä mikä siinä niin ujostuttanut. :d
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.11.2012 16:43
Foorumi ahoi!
Tässäpä Peppi Pitkätossu...ei, ei Peppi. Tottelen netin syövereissä nimeä Kapteeni ja elävässä elämässä koristaudun mustaan ja purppuraan. Liittymiseni tapahtui hetken mielijohteesta, vaikkakin taustalla saattaa olla tarve harjoittaa suomenkielistä nettikeskustelua. Pelkään sen taidon ruostuvan jos pyörin vain englanniksi kirjoitettuja tekstejä lukemassa.

Olen jonkin sortin taiteilijasielu ja haaveksija, mutta melko lailla ulospäin pursuilevalla tavalla. Puhetta meikälikasta siis kuuluu, paljon ja kovaa. En uskaltaisi ehkä mennä kenellekään henkeen ja vereen gotiikille henkilölle itseäni gootiksi tituleeraamaan (ja sitä itägermaaniviisastelua en nyt edes aloita), mutta totta lienee että levyhyllyyni tuppaa eksymään yhä enemmän ja enemmän kyseisen genren levyjä. Alakulttuurina tämä tuntuu siis tutuimmalta piraattiromanttiselle luonteelleni. Odotan mielenkiinnolla millä tapaa asettaudun tälle foorumille. :>
Kirjoittanut: mcmaddie (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 25.11.2012 01:01
Hyvää yötä. Näin keskiyön aikaanhan se lie paras kirjoittaa ensimmäinen viesti foorumille.

Lyhyesti katselin aiemmin esittäytyneitä ja niiden perusteella vaikuttaisi, että taidan olla reilusti foorumin käyttäjien keski-iän yli omalla, melkein 40 vuoden, iällä.

Lapsena ei goottiudesta ollut tietoakaan vaan vasta viimevuosina on kiinnostus herännyt. Sekin ensiksi musiikin kautta, kiitos youtuben ja jokin aika sitten huomasin että hei noita tapahtumiahan on Tampereellakin (vaikutan siis Tampereen seudulla jonka nokkelimmat saattoivat jo päätellä). Aloin sitten tutkimaan asiaa enemmän ja päädyin tänne. Ulkopuolelle sisäinen goottiuteni ei ole (vielä) puhjennut vaan olen ihan tavallisen hemmon näköinen vaikkakaan sinisiä farkkuja en ole pitänyt kymmeneen vuoteen.

Vielä en ole saanut aikaiseksi käydä missään tapahtumassa(ei vanha jaksa keskellä viikkoa hillua aamuyöhön, kun pitää vielä seuraavana päivänä lähteä töihin) ja aika onkin mennyt tutkaillessa tuota surkeaa miesten goottivaate puolta ja hakiessa hieman omaa linjaa. En seuraa muotia ja sen kyllä huomaa nyt kun noita vaatteita olen tutkaillut. Olen koettanut etsiskellä jotain asukokonaisuutta keikalle joka sopisi paremmin teemaan kuin nuo nyt löytyvät kokomusta paita ja housu näyttämättä kuitenkaan siltä että ihan pieleen meni.

Saa nähdä mitä tästä vielä seuraakaan.
Kirjoittanut: Dilwica (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.11.2012 14:22
Juu, muutaman vuoden ajan lähinnä tuota "tulevat tapahtumat" - osiota selailleena päätin sitten jopa ihan rekisteröityä tänne :P

Eli nykyään Helsingissä asusteleva kolmekymppinen kissoja rakastava ja "hieman" sarkastisen luonteen omaava kofeiiniaddikti, jonka saattaa tavata erinäisissä tapahtumissa tanssahtelemassa EBM:n & industrialin tahtiin.
Kirjoittanut: MissNebel (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2012 16:59
Tuossa kun olen lukenut monia ketjuja ja muutamaan ottanut jo osaakin, ajattelin että ehkä minäkin nyt sitten esittäydyn.
Eli olen Nebel, 22 vuotias lähiöpubissa jo liian pitkään työskennellyt tyttö, joka asuu Janakkalassa miehen ja pienen koiran kanssa. Harrastan musiikkia, sen kuuntelua, soittamista ja laulamista. Tällä hetkellä soittelen bassoa, olen ottanut yli kymmenen vuoden jälkeen kontaktia pianoon ja haaveilen huilun ostamisesta, harmittaa niin kovin kun pahimmassa teiniangstkaikkionpaskaa elämänvaiheessa sen soittamisen lopetin. Ei olisi pitänyt. Samaan aikaan lopetin klarinetin soittamisen, sen pillin jättäminen ei niin paljoa särje sydäntä tai purista sielua.
Pidän kahvista, tupakasta, punaviinistä ja friteeratusta kanasta ja henkireikäni on WoWin pelaaminen. En pidä juuri mistään urheilusta, vihaan luistimia ja sinistä väriä. Vapaaottelua on mukava katsoa, silloin kun siihen on mahdollisuus.
Kuten huomaa, olen harvinaisen huono kertomaan itsestäni ellei kysytä tarkkoja kysymyksiä. Musiikista sen verran että kuuntelumieltymykseni on mennyt nyt lähes täysin punkrockin puolelle uudestaan, lähes joka vuosi kuuntelen erilaista musiikkia. Katsotaan, mitä muutaman kuukauden päästä stereoistani soi
Kirjoittanut: Kedira (Jäsen)
  • • Muokkasi: Kedira
  • Lähetetty: 08.12.2012 02:40
Miu ...

Kerran täältä jo livahtanut kissa päätti kuitenkin vuoden maailmalla kärvisteltyään hiipiä kiltisti takaisin kotiin ...
Kirjoittanut: Ninella (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.12.2012 03:00
Heipsan ja pöö, Ninella esittäytyköön:
Nimimerkin Ninella taakse piiloutuu 15 vuotias tyttönen Suomesta. Valitettavasti tämänhetkinen elämäntilanteeni rajoittaa juuri nyt hetkeensä melkoisesti sitä, miten paljon uskallan itsestä kertoa, mutta tämän verran ainakin, ja myöhemmin mahdollisesti lisää:
Pidän todella laajasti kaikenlaisesta musiikista, ihan rehellisesti sanottuna klassisesta lastenlauluihin. Se vain on niin, että jos melodia tai lyriikat kolahtaa niin se on siinä sitten. Tällähetkellä soitin on melko hevi painotteinen, koska olen onnistunut tykästymään kovasti System Of A Downiin. Soittolistalta löytyy toki muutakin Bon Jovista 30 Seconds to Marsiin. Olen näin btw rakastunut kitaraan. Taisiis siihen ääneen jonka se tuottaa taitavan soittajan käsissä... Ja nyt saa musiikkihöpötys riittää, vähän lisä musta:
Harrastan tanssia ja paria muuta juttua, joita en vielä uskalla mainita >.< Lisäksi piirtelen paljon ja jossei vielä käynyt selväksi niin pidän musiikista n_n Ja hymiöistä ö.Ö Niitä yleensä näkyy mun teksteissäni...
Mun tyylini on melko vaihtelevaa ja mielialanmukaista, laittaudun jos jaksan ja yleensä saan kiitosta onnituneista asukokonaisuuksista, mutta jossei aamulla syystä tai toisesta huvita ni kouluun mennään yksinkertaisesti lökäreissä ja hupparissa... Kun kelit sallii suosin kuitenkin hameita ja mekkoja. Tykkään tuherrella meikkejä, se on vähänniinkuin naamaanpiirtämistä luvan kanssa. Toisinsanoen mulla saattaa olla yksityiskohtaset silmämeikit tai viestejä kirjotettuna huuliin (joo, se on vähän hankalaa peilin kautta mut näyttää jännältä) En kuitenkaan mene liiallisuuksiin pakkeleiden kanssa, koska itsekin inhoan meikkipellejä... Hiuksiakin laitan kun jaksaa, kaikenlaisiin jänniin kampauksiin. Siniset hiukset on kivat niin kauan ku ne tottelee -_ö
Vielä sen verran siitä, että tänne löysin itseasiassa tuon ylläolevan henkilön opastuksella. Kiitos sinulle Kedira siitä :3

Harvinaisen pitkä esittelyteksti musta ö__Ö Soriiiiiii.....
Kirjoittanut: Viola (Jäsen)
  • • Muokkasi: Viola
  • Lähetetty: 09.01.2013 13:40
Hoi!

Koko päivän olen miettinyt, josko sitä uskaltautuisi kertomaan jotain itsestään. Nyt koulussa iski tylsyyden maksimaalinen multihuipentuma, joten päätin pistää näppäimistön laulamaan..

Olen siis kohtapuoliin täysi-iän maagisen rajapyykin ohittava naisenalku Pohojammaalta (eli täysi teini vielä, ikävä kyllä), joka viimeyönä päätti kerätä rohkeutensa ja rekisteröityä ihan käyttäjäksi asti. Yritän epätoivoisesti kasata kokoon unelmieni goottivaatekaappia opiskelijatuloilla. Apua tähän saan laihdutusvimman saaneelta ystävältä, jonka ihanaakin ihanammat vaatteet jäävät auttamatta liian isoiksi ja muuttavat minun vaatekaappiini. Harrastuksiin kuuluu pääasiassa ratsastus ja valokuvaus, musiikinkuuntelua ja kahvittelua ystävien kanssa tietenkään unohtamatta. Heppailua on nyt pian 12-vuotta tullut harrasteltua, ja valokuvaus on aina ollut lähellä sydäntäni (joskin sen The Kipinän siihen puuhaan sain vasta viimevuoden lopulla). Musiikkia kuuntelen laidasta laitaan, enkä edes jaksa vaivautua listaamaan lempimuusikkoja - lista ei varmaan loppuisi koskaan.

Olen (kuuleman mukaan) sosiaalinen, huumorintajuinen ja empaattinen tapaus, joka ei 180cm varren takia saisi ikinä käyttää korkokenkiä (tästä huolimatta 15cm korot ovat lähes jokapäivä jalassa ). Minuun on helppo tutustua ja haalin helposti uusia tuttavuuksia puheripulikohtauksien ansiosta.

Tulihan taas tekstiä.
Viola kiittää ja kumartaa ~
Kirjoittanut: KandyCaramel (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.01.2013 14:08

Lainaus: Viola

Olen (kuuleman mukaan) sosiaalinen, huumorintajuinen ja empaattinen tapaus, joka ei 180cm varren takia saisi ikinä käyttää korkokenkiä (tästä huolimatta 15cm korot ovat lähes jokapäivä jalassa ). Minuun on helppo tutustua ja haalin helposti uusia tuttavuuksia puheripulikohtauksien ansiosta.

Voi jee~joku toinenkin 180 cm pituinen tyttö! Joo, siis mullakin on pituutta 178 cm enkä häpeä käyttää korkokenkiä. Oikeastaan tykkään olla näin pitkä! Ja sama täällä, minuun on helppo tutustua kilttien ja (tyhmän)rohkeiden luonteenpiirteideni takia.
Kirjoittanut: Braindamager (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2013 21:33
Hoplaa, tri. Aivovaurioittaja esittäytyy.

Tässä näppistä hiplaillessa tulee miltei eeppinen tunnelma. Tämä on pieni kirjoitus gootti.netille, mutta suuri räpellys eräälle savolaiselle nahkapygmille.

Olen pyörinyt tällä sivustolla vuodesta 2007 asti, silloin aktiivisemmin, myöhemmin harvemmin. Aina ilman rekisteröityä nimimerkkiä, tosin. Silloin kun ensimmäisiä kertoja goottihommiin tuli tutustuttua, olin niin pieni ja pelokas, etten uskaltanut nousta suurten ja mahtavien ajattelijoiden joukkoon, vaan tyydyin kikattelemaan nokkelien anekdoottien ja viileiden analyysien seassa yksin pimeässä reiässä. Ihailin vanhempia gootteja kaukaa, sekä heistä huokuvaa estetiikkaa että kunnioitettavaa älykkyyttään. Aina heitä tiiraillessa minut valtasi perin kaksijakoinen, mutta voimakas ajatus: tuollainen haluan olla, noiden ihmisten seuraan kuulun, mutta perhana, olen liian nuori.

Kaino kiinnostus goottikulttuuriin alkoi noin kymmenen ikävuoden paikkeilla, mutta varsinainen tyylin omaksuminen tapahtui juuri vuonna 2007. Siitä lähtien olen sitä omaa paikkaani kaivannut ja hakenut näissä piireissä, ja vuonna 2011, täysi-ikäistyttyäni, sen löysin Helsingin skenestä. Nyt, kun olen huonon rahatilanteen ja epäonnistuneiden suunnitelmien myötä vielä kesään asti sidoksissa Kuopiossa, olen joutunut yhdessä mieheni kanssa jättäytymään Hki:n klubeilta miltei kokonaan ja siten myöskin erkaantumaan hieman kavereista. Thus, on tullut tarve hakea sitä omankaltaisten ihmisten seuraa muualta, ja vihdoin mieleeni tuli Vanha luotettava, Gootti.net.

Luonteeltani olen tyyni, akateemisuutta rakastava hölömöläinen. Pidän sanoista, typerästä huumorista ja järkevistä, empaattisista ihmisistä. En pidä väkivallasta (oikeassa elämässä tai viihteessä), vallasta väkeä kohtaan enkä puuvillaisista nilkkasukista.

Eli o hai kaikille, mukavaa olla vihdoin keskuudessanne
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit