Gootti.net

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: Korinabambi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.08.2012 15:07
Kiitoksia tervetulotoivotuksista, iPOP ja Kuolonenkeli
Kirjoittanut: onyourblacklist (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 02.08.2012 21:09
vissii mäkin voisin sitte itteni esitellä vaikka sellanen ei ookaan kauheesti mun alaa

mitäs nyt, tällanen -97 vuosimallia pikkutyttö täällä istuskelee ja tappaa aikaa tietokoneella. harrastuksia ei juurikaan ole, välillä kyllä tykkään piirrellä ja musiikin kuunteluhan kuuluu jo elämäntapaan. ja niin, tää esittely ei todellakaan ole mun alaa joten suosiolla jätän tän tähän
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.08.2012 22:22
ei tartte ujostella!
ihan rohkeesti vaan

ja tervetuloa foorumille!!!!!!!!!!!!!!!
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.08.2012 22:24
iPOP on siis otanut elämäntehtäväkseen toivottaa kaikki foorumille tervettuloa, ja kiskonut mut nyt mukaan. Tervetuloa
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.08.2012 22:27
hm.............iteppä oot kirjotellut.
ja attelen että ihmiset saa mukavan ensivaikutelman foorumista.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.08.2012 22:33
Älä loukkaannut, kiva kun joku toivottaa ihmiset tervettulleiksi
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.08.2012 18:59

Lainaus: Korinabambi

Toivon että foorumilta löytyy paljon uusia näkökulmia, kivoja ihmisiä ja hyvä ilmapiiri. Olen sosiaalinen ihminen ja lähden mielelläni mukaan myös irl-eventteihin.
Korinabambi kuittaa.

Tervetuloa minunkin puolestani ja jos nuo irl-tapahtumat kiehtovat niin suosittelen seuraamaan goottimiitit-keskusteluja, nykyään tosin muutamalla seudulla miittien järjestäminen on vähentynyt, jopa loppunut, mutta ei muuta kuin järkkäämään vaikka itse sitten miittiä, ehkä jonkinsortin päivitys lieneekin paikallaan näissä ympyröissä.
Kirjoittanut: Shinigami (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.09.2012 23:21
Juu hei vaan kaikille. Selailin jo pitkään tätä foorumia ja päätin itsekkin tänne liittyä ja nyt myös estittäytyä.

Olen siis 18v. mies/(poika) täältä etelä-suomesta. Musiikki on suurin osa elämääni. Olen kuunnellut sitä aktiivisesti jo kahdeksan vuotta. Suurimmaksi osaksi musiikkimakuni koostuu Black, Death ja Industrial- metallista (+ kaikki mahdolliset väli ja-välittömät muodot). Pidän myös paljon technosta. Rap, pop ja minkäänlaista core musiikkia en voi sietää. Harrastuksina minulla on lukeminen (manga, kauhu), piirtäminen, maalaaminen, soittaminen (rumpuja jo neljättä vuotta), lautapelit, korttipelit. Videopelistä en pidä enkä jaksa. Gootti tyylin löysin itselleni noin kaksi vuotta sitten, vaikka mustaan, ketjuihin ja niitteihin pukeuduttu jo sieltä varhaisteinistä asti. Lempivärini: neon vihreä. Horoskooppi: Oinas. Uskonnollinen suuntaumus: ateisti. Suosikki bändi: Rammstein. Suosikki artisti: Devin Townsend.
Kiitän.
Kirjoittanut: Forgot84 (Jäsen)
  • • Muokkasi: Forgot84
  • Lähetetty: 15.10.2012 20:58
Mitenhän mie ittestäni kertoisin, no koitan kertoo jottain....
Olen 28v töissäkäyvä nuori mies kuusamosta, eli lapista helsinkiläisten mielestä (lappihan on niille se mikä alkaa kehäteiden ulkopuolelta), jolla on suhteellisen terveet elämäntavat, en polta enkä muutenkaan läträä esim viinaksien kanssa. ihan elämäntavasta kyse, tuskin tarvitsee rueta selittelemään kellekkään sen tarkemmin jossei se viina tai muu alkoholi maistu.

Minua kiinnostavat gootit ja muihin marginaaliryhmiin kuuluvat immeiset.

PS! Paikkakunta ei ole ehdoton, kaikkialta suomesta saa vastailla, mut toki toivottavaa et joskus uskallus riittää tulla tapaamaankin kasvokkain
Kirjoittanut: Black_ink (Jäsen)
  • • Muokkasi: Black_ink
  • Lähetetty: 15.10.2012 23:34
Pitäsköhän tässä nyt itekin esittäytyä on täällä oltu jo jonkin aikaa mukana .

Elikkäs... 24v baarissa työskentelevä tatuoitu mieshenkilö, eteläisestä suomesta. Harrastukset tällä hetkellä työn ohella on leffat ja piirtäminen musiikkia unohtamatta. mitä muuta tähän nyt voi enää laittaa . Olen työnarkomaani... eli siis hei kaikille tasapuolisesti.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit