Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 19.01.2009 15:45
Piiskansiima

Ilmeisesti Herra ei tajunnut että toimin moderaattorin ominaisuudessa kehottaessani hienovaraisempaan lähestymistapaan.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.01.2009 15:58
Hei nyt perkele Zomby perkele. Sinua pyydettiin jo lopettamaan tuosta jauhaminen, joskin hiukan epäsuoraan. Olisit voinut toimia fiksusti ja itse lähestyä nti. Inkvisiittoria yksityisviestitse, mutta sen sijaan annat minulle hyvän syyn leikkiä peikkovasarallani..

nimim. poistan sun viestis tästä mikäli kommentoiminen jatkuu samalla linjalla, tässä aiheessa

perkele. Niin ja uusille tervetuloa, vaikkakin mun laineja jo käytettiin aiemmin.. Eli en pure ellei sitä erikseen pyydä! Joskin saatan purra (livenä vain) vaikkei sitä pyydäkään, hmm... :P
Kirjoittanut: DarkSmile (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.01.2009 16:07
Heivaan!
Ei mulla oikeastaan ole syytä kirjautua, mutta nuuhkin nyt vähän että jos alkaisin täällä enemmänkin viettää aikaa. Saatan olla kyllä aika huono pysymään foorumeilla, jos en sieltä seuraa löydä. Mutta, kahtellaan

Elipä olen vielä vähän aikaa 19-vuotias naisenalku, avoliitossa lukioihastuksen (miespuolinen) kanssa. Voisin sanoa että olen joku piilogootti-ötökkä. Enimmäkseen olen metallisti (avomiehen paha, paha vaikutus ), mutta hyvin goottimielinen, ja tekisi mieli ostaa mm. korsetti, mutta tällainen Neiti Saamattomuus ei vaan pääse eteenpäin missään. Goottilainen estetiikka on hyvin syvällä minussa.

Musiikissa kuuntelen kaikkea, minkä voi liittää metalliin; thrash menee siinä missä blackis, death, power ja industrial. Mieheni kokoamassa levyhyllyssä on paljon mukavaa: Cradle, Dimmu, Bodom, Nightwish etc etc.
Paheeni (jos niin voi sanoa) on (gootti)tekno, johon olen aivan lääpälläni. Ensikosketus siihen oli joskus parisen vuotta sitten, The Birthday Massacren muodossa. Nykyään kuuntelen myös Deathstarsia, Gothministeria ja T3chnophob1aa (uusin rakkauteni).
Tämän lisäksi yksittäisiä bändejä eri genreistä on soittimessani.

Elokuvien ja kirjojen kohdalla melko samalainen systeemi. Linja menee kauhussa (George Romero on jumala ;D), mutta yksittäisiä helmiä on myös muualta. Tällä hetkellä meillä katsellaan Painajaisia Elm Streetillä, seuraavaksi osa 5.

Muuten olen tällainen sekameteli-ihminen.
Kirjoittanut: Zomby Woof (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.01.2009 18:32

Lainaus: Chrystalis

Hei nyt perkele Zomby perkele. Sinua pyydettiin jo lopettamaan tuosta jauhaminen, joskin hiukan epäsuoraan.

Yritin vanhempana ihmisenä sanoa ensimmäisenä että lopettakaa asiasta jauhaminen ja pistäkää yksityisviestiä ja jatkakaa topikissa. Mutta ei auta. Tämän jälkeen luulisin että moderaattorien pitäisi näyttää hyvää esimerkkiä muille. No eipä mitään sieltäkään taholta. No mikäs siinä.. kun pistää keskenkasvuiselle tavikselle vähääkään auktoriteettia, tietää mitä tapahtuu.

Poista mitä tahansa. Mitä ihmeellistä siinä nyt on? Onko se siis olevinaan jonkinlainen rangaistus? täh? Mikäs siinä nyt on niin kipeää tekevää? En tajua minä, en.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.01.2009 20:50

Lainaus: sukkamieli

uusi käyttäjä

Sinullapas on hauska nimimerkki Tervehdys vaan minultakin.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.01.2009 19:41

Lainaus: Lacy gloom

Meinasin sanoa jotain

Modesitko itsesi?
Tervetuloa vaan kaikki uudet & vanhat foorumilaiset, olkaa toki aktiivisia!
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.01.2009 22:07
Heibs vaan kaikille
Rekisteröidyin oman muistini mukaan tälle foorumille aikoja sitten, mutta aloin käyttämään aktiivisemmin vähän myöhemmin.
Eli olen tämmöinen täysi-ikäinen gootin retale itä-suomesta ja asustelen avokkini kanssa.
Omistan lauman eläimiä ja kenkiä
Intohimona shoppailu ja kaikenmaailman haahuilu sekä aktiivininen dataaminen.

Kuuntelen enimmäkseen ebm:ää ja neofolkkia, joskus satun sille päälle että pitää myös kaiken sortin musiikilla päästä korvia rääkkäämään.

Eiköhän tämä riitä
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.01.2009 10:39

Lainaus: Severana

Modesitko itsesi?

Jep.
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.01.2009 19:34
iltaa ja huomenta
Olen 23-vuotias kolliainen Tampereen suuresta kaupungista, ja melko uusi foorumilainen, mutta kuuttikulttuurin harrastaja jo pidemmältä ajalta. Kovin laiska olen kantojani täälä julki antamaan, mut onnneksein tuo laiskuus ei ole säteillyt muihin päivän asioihin. Musiikillisesti olen nirso, juuri mikään ei kuulosta miltään muutaman kuuntelukerran jälkeen. Tai no ehkä Tarjaturusmainen oopperatyylinen metalli ja classisen ja hevin täydellinen sekotus (voiko näin sanoa) kestää paremmin. Harrastuksiani on synkistelyn lisäksi rullaluistelu, lenkkeily, laskettelu ja niin lukeudun mökkeilykansaan. Ihmisenä olen kuulemma erikoisuus, sillä en polta enkä käytä alkoholia ehkä piirunverran syrjäänvetäytyvä pidän pitkät kulmahampaat omaavista naisista ja olen vieläkin sinkku. Että tiedätte, te paremmat ihmiset!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 21.01.2009 21:13
Signum

Tere tulemast joukkoon tummaan! Aktiivisuutta, perusteluita ja hyvää tuulta arvostetaan täällä; olehan toimelias!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit