Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Käyttäjäin esittelyt (osa 2)

Kirjoittanut: SnowWhite- (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.02.2009 21:05
Kävinpä tuonne kyselyyn vastaamassa, mutta ehkäpä pitäisi vielä täällä esittäytyä.

Eli siis 25v. tyttölapsi olen. Alunperin olen lähtöisin Pohjois-Pohjanmaalta, mutta pienen Pohjanmaa-rundin(asustelin Etelä-Pohjanmaalla ja ruotsinkielisellä Pohjanmaalla)heitettyäni olen valunut rannikkoa pitkin Helsinkiin, jossa asustelen meren rannalla kollikisun kanssa. Tällä hetkellä opiskelen, jotta voisin tulevaisuudessa tehdä "siistiä sisähommaa"(=istuisin kiillotetun pöydän takana ja pistelisin viattomia ihmisenalkuja ), enkä joutuisi heilumaan ruma, valkoinen kolttu päällä, ja leikkimään eritteiden kanssa lopunelämääni.

Jos nyt vielä pitää jotain muutakin kertoa, niin musiikkimakunihan on viimeiset kymmenen vuotta pysytellyt tiukasti metallipainotteisena. Kymmenisen vuotta sitten kiinnostuin myös "goottimaisemmasta" pukeutumisesta, mutta vasta oikeastaan nyt on pystynyt toteuttamaan haaveensa sen saralla, johtuen lähinnä rahatilanteesta. En kyllä vieläkään joka päivä pukeudu korsetteihin ja tyllihamosiin, lähinnä laiskuussyistä, mustat vaatteet on kyllä päällä miltei aina. Luennolle ei vaan viitsi pukeutua(olen aamu-uninen) ja töissä olisi hankalaa, kun on työvaatteet erikseen.

Eikä sillä, nyt kun jälkeenpäin ajattelen, niin ihan hyvä, että mutsi ei antanut silloin aikanaan heilua pvc-saappaissa ja korsetti päällä, vaikka silloin se olikin "Ihan paska mutsi, joka ei tiedä elämästä yhtään mitäään!!!!!"

Tällaista jaaritusta, mikään ei liittyny mihinkään, mutta sellainen olen. Hölösuu, mutta joskus myös hiljainen ja voipa nähdä joskus äreänäkin.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 04.02.2009 21:29
Tervetuloa uusille kuutinpoikasille - viihtykää hilpeässä seurassamme ja lukekaa foorumisäännöt.
Kirjoittanut: yurei (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.02.2009 09:21
Ehheh, Juuei is back in action. Elikkä siis, palattuani internetin ihmeellisiin maailmoihin kunnolla (viime aikoina en ole kauheasti koneella ehtinyt käymään, joten tälläkin foorumilla kirjoittelu on jäänyt hieman vähemmälle, valitettavasti), mutta vedetäänpäs tähän tämmöinen pikainen esittely (aivan, en todellakaan muista olenko itseni jo esitellyt jossakin vaiheessa, mutta jos olen, niin terve vaan uudestaan! ) :
Juuei, on 17-vuotias ötykkä joka ei sinänsä osaa luokitella itseään kuulumaan mihinkään kastiin tahi genreen, ainut minkä oikeastaan voisi todeta varmaksi, ainakin tällä hetkellä, että Juuei on nainen, alaikäinen ja seurusteleva. Gootiksikin voisi, niin musiikkimaun (tai osan siitä mausta) kuin välillä ulkonäönkin, puolesta luokitella, gootiksi Juuei myös itsensä, ainakin välillä, tuntee. Mutta myös metallistipiirteitä löytyy. Juuei asustelee Kuusamossa, tätinsä luona (moi! ja ylläripylläri: opiskelee! Ainakin nimellisesti.
Harrastuksia joista Juuei ei koskaan kykenisi luopumaan ovat mm. musiikinkuuntelu, piirtäminen, tussaaminen (okei, piirrän luonnoksen, jos se on tarpeeksi hyvä, rajaan sen mustalla tussilla ja jos näen sen sitä tarvitsevan myöskin väritän sen [Copicit ja Pro-Markerit]), lukeminen..
Juuei omaa erittäin temperamenttisen luonteen, jousimiesnainen kun on, ja senpä takia Juuei voikin olla vaaraksi niin itselleen kuin muillekin. Myöskin huumoria, niin mustaa, hurttia kuin huonoakin, löytyy vaikka muille jakaa.
Luonteita sinänsä voisi sanoa olevan ainakin 4 erilaista, (ja kyllä, ne eivät yksinkertaisesti voi olla saman luonteen eri osia, sillä vaihtuessaan n. 1 sekunnin sisään ne yllättävät välillä itsenikin) Luonne #1 on se ADHD-vajotyyppi joka sekoilee ja huutaa, nauraa kihertää kaikelle mahdolliselle ja muutenkin käyttäytyy niin ylivilkkaasti kuin mahdollista. Luonne #1 on myös useimmiten se luonne joka saa ihmiset huomaamaan Juuei:n, kävelipä tahi konttasi neiti missä tahansa. Luonne #2 taas on se temperamenttinen puoli, käämit kärähtää heti kun tulee pienikin vastoinkäyminen, suututaan ja sitten yhtäkkiä taas lepytään, ja kohta vedetään taas hyppypotkuraivareita (ninjat ), tuttua hommaa kenellekään?
Luonne #3 on se kärtyävä, nalkuttava ja valittava, harvinaisen ärsyttävä puoli minussa, jota ei pahemmin voi hillitä (niin kuin ei itseasiassa mitään muitakaan puolia), juuri se puoli joka saa miehet usein huokailemaan "huoh, naiset", ja valittamaan lähipubissa parhaalle ystävälleen (jonka kanssa lähti taas kerran "parille" koska ei jaksanut enää kuunnella eukon nalkutusta) siitä kuinka naiset sitä ja naiset tätä (Kyllä, kaikki kolme edeltävää luonnetta omaavat myös erittäin vahvoja mielipiteitä melkeinpä asiasta kuin asiasta, ja niistä mielipiteistä jokaista luonnetta on hankala saada järkkymään). Viimeinen, Luonne #4 on ehkä se kaikista pahin, hiljaa istuva, eteensä tuijottava teiniängstpaska, joka onneksi iskee harvoin, mutta iskiessään se on jotain sellaista mikä tuntuu repivän muiden hermot hajalle, koska vastaus joka ikiseen kysymykseen, lauseeseen tahi huomautukseen on joko "mm" tai "en tiä".

Juuei puolustaa raivokkaasti omia periaatteitaan, mielipiteitään ja itselleen tärkeitä rakkaita asioita ja ihmisiä (lue = reviiriään) viimeiseen hengenvetoon saakka, ja käyttäen hyväkseen joko mahdollisia ulkoisia avuja tahi jotkut hiljaiseksi saavaa verbaalista antia voitaisiin todeta että Juuei on erittäin hankala voittaa kinassa Eli kannattaa varautua siihen että Juuei saattaa vaikuttaa siltä että alkaa hanakasti haastamaan riitaa, mutta koko asia johtuu yksinkertaisesti siitä, että Juuei nauttii aina pienestä kinasta

Tämmöne olio siis. Tuli hieman romaaniselitys?
Kirjoittanut: Tily (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.02.2009 17:12
Tjooh, pitäisiköhän minunkin esittäytyä edes lyhyesti..
Olen kamalan huono kertomaan jotakin itsestäni, mutta raavin nyt jotakin pientä kasaan;

Ensin voisin mainita, etten kyllä gootti ole, ainakaan tietääkseni... Moni muu tuntuu kyllä olevan sitä mieltä, että olen Älkää kysykö, mitä minä tällä foorumilla sitten teen, koska en tosiaan tiedä itsekään...
Jotakin käsittämätöntä vetoa tunnen ns. goottivaatteisiin ja varsinkin kenkiin x) Tällä hetkellä tilanteeni on kuitenkin se, etten ole pitkään aikaan "jaksanut" (ehkä hieman väärä sana..) pukeutua. Tämä johtuu puhtaasti siitä, että valmistuin joulukuussa ja olen siitä asti vain istunut suunnilleen 24/7 neljän seinän sisällä, enkä ruokakauppaan mennessäni ihan kauheasti jaksa pynttäytyä. Koiran kanssa käyn myös ulkona, enkä näe syytä pukeutua tällöinkään muuhun kuin kotivaatteisiin :P
Asun siis avokin, koiran, punakorvan ja marsun kanssa Lahdessa. Olen ujo, eikä minulla ole kuin yksi ystävä, enkä hänestäkään ole aivan varma onko sittenkin "vain" kaveri... Tästä voimme päätellä, että olen luultavasti myös tylsää seuraa, harva minusta kai oikeasti pitää..
Musiikkimakuni on aikaisemmin koostunut lähinnä metallista, mutta muutaman vuoden olen tehnyt tuttavuutta koneellisempaan musiikkiin (en aiheesta tai nimityksistä kyllä hirveästi vielä tiedä..).
Rakastan nukkumista ylitse kaiken! Muita asioita joista kovasti pidän on karkit, joita ostan yleensä makuunista kilon kerrallaan, kengät kengät kengät ja pelaaminen, jolla viihdytän itseäni yksinäisyydessäni...

En nyt keksi mitä vielä lisäisin... Että tällästä tällä kertaa.
Kirjoittanut: Sunski (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 13.02.2009 15:21
Kediran täti ilmottautuu.
lähempänä 30 kuin 20, mutta huomattavasti nuoremman näköinen, joka tuli jälleen kerran todettua tiistaina. Olen luonteeltani ujonpuoleinen, jonka huomaa hyvin isommassa porukassa, jossa olen erittäin hiljainen, mutta kuitenkin ihan hauska otus ja pieni ja pippurinen.
Olen erittäin huono kertomaan ittestäni mitään. Tämä tällä kertaa.
Kirjoittanut: susi (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 17.02.2009 18:20
Joo olen 17 vuotta wanha poika lapista ja kiinnostuksen kohteina on lukeminen, kirjoittaminen, musiikin kuuntelu mm. iron maiden, sonata arctica, COB (vanhempi tuotanto). The 4order ja Metallica ja harrastan myös hapkidoa
Toivottavasti otatte minut hyvillä mielillä vastaan
Nimimerkki tulee mun fursonasta eli olen susi (myönnän olen myös aktiivinen turri ja olen kiinnostunut goottiuden lisäksi turriudesta ja fursuittaamisesta )
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.02.2009 18:58
susi
Tottakai uudet tulokkaat otetaan aina mielellään vastaan

Lainaus: susi

myönnän olen myös aktiivinen turri ja olen kiinnostunut goottiuden lisäksi turriudesta ja fursuittaamisesta

on kyllä ihan pakko nyt myöntää että en tiedä mitä tämä turrius ja fursuittaminen on, voisitko ehkä jotenkin selittää tyhmälle?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.02.2009 19:01

Lainaus: Und3ad

en tiedä mitä tämä turrius ja fursuittaminen on

En tiedä minäkään, mutta ensinnä tulee mieleen sellainen japsityylinen eläinhahmo-kokohaalariin pukeutuminen...
Kirjoittanut: momo (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.02.2009 21:46
Hello everyone!

Olen 24-vuotias "tyttö" ja asustelen täällä Lapissa, vaikka kotoisin olen etelä-suomesta. Harrastan kaikenlaista syömisestä sarjakuviin, mutta eniten pidän videopeleistä ja perheestä Kotoa löytyy puolison lisäksi Igor-koira. Opiskelen graafista suunnittelua ja työskentelen konseptitaiteilijana (piirtelen ja mallintelen ukkoja sekä teen matte-maalauksia videopeleihin). Tänne foorumille päädyin jossain vaiheessa ja lueskelin teidän juttuja ja tuli sellainen olo, että harvinaisen mukavalta poppoolta vaikuttaa Ulkonäöltäni olen aika pliisu - kalpea lähinnä näytön tutijottamisen takia ja mustasta olen aina pitänyt vaatteissa ja meikeissä, mutta en kuitenkaan pistä hirveästi silmään. Jos minut pistäisi johonkin kategoriaan niin se olisi kyllä hikinen nörtti, mutta mieluusti ujuttautuisin silti tänne teidän joukkoon. Kuuntelen mm. NIN, The Sisters of Mercy, Nick Cave & the Bad Seeds, Ministry, Revolting Cocks, Type o Negative, Danzig, In Flames, Soilwork....etc. Musapuoleltakaan en taida siis ihan sulautua joukkoon, mutta tunnen paljon vetoa tiettyyn visuaalisuuteen ja monipuolisuuteen mitä täältä uskon löytyvän. Toivottavasti annatte siis minun lymyillä nurkissa ja kysellä tyhmiä silloin tällöin
-momo
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 17.02.2009 22:13
Tervetuloa uusille käyttäjille. Tutustukaahan sitten vielä foorumin yleisiin käytäntöihin ja sääntöihin, niin ei tarvitse inkvisiittorin vaivautua lähettämään yksäreitä. Ja olkeehan aktiivisia!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit