Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Bongaa Gootti.nettiläinen!

Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.07.2009 15:28

Lainaus: Ninni

En pahastu vaikka kesken omien häideni joku teistä juoksisi kättelemään juuri sillä hetkellä kun sanon Tahdon

Hehhee, tää pitää muistaa! No näin jälkeenpäin ajateltuna olisin kyllä voinut tulla edes heipat sanomaan. Yllätyin itsekin positiivisesti kun galleria-tuttu tuli mua moikkaamaan Darkmarketilla. Menin vain niin lukkoon etten keksinyt mitään höpötettävää :G
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.08.2009 20:01
sarwen taisi elen kävellä ohitseni joskus kuuden aikaan iltapäivällä kun venasin bussia kampissa : )

ainiin ja lisään vielä tuohon kun sanoin bonganneeni piiskansiiman tuskassa, niin hänkin kyllä ihan varmasti huomasi minut mutta ei tainnut tunnistaa koska minulla oli kirkuvan väriset kuiturastat päässä : D
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.08.2009 09:21
Rowena bongattu eilen Tampereen keskustassa. käveli Halosen ohi. Itse olin terassilla kavereiden kanssa kahvilla enkä sitten ehtinyt juosta peräänkään :/
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.08.2009 19:02
Tänään bongattu kahden aikaan TaruinenAave kävelemässä kohti Kampin metroasemaa sekä ennen kuutta Kedira Helsingin rautatieasemalla.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 17.08.2009 19:12

Lainaus: Piiskansiima

Tänään bongattu kahden aikaan TaruinenAave kävelemässä kohti Kampin metroasemaa sekä ennen kuutta Kedira Helsingin rautatieasemalla.

Ai säkin olit Stadissa, voi että ku ei tiennyt, harmi ettei törmätty Mut itse bongasin Hepzusin asematunnelissa ja Safrien näin Narikkatorilla.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.08.2009 20:15
Rowena nähty kävelees Tampereen aleksanterin kirkon edestä, hahaa vilkutinkin bussista.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.08.2009 20:17

Tänään bongattu kahden aikaan TaruinenAave kävelemässä kohti Kampin metroasemaa

Kappas vaan, mut on nähty Sääli, etten sua huomannut.
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.08.2009 20:45

ennen kuutta Kedira Helsingin rautatieasemalla

Ja sitten niitä päivän koottuja selityksiä kun et tullut hameenhelmaa nykäisemään
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.08.2009 21:27

Lainaus: Kedira

Ja sitten niitä päivän koottuja selityksiä kun et tullut hameenhelmaa nykäisemään

Istuttiin Blackratin kanssa junassa ja viipotit niin kovaa ohi ettei sieltä olisi edes ehtinyt perään huutelemaan. Hyvän värinen tukka, muuten!
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.08.2009 22:00
Bongattu Silver_hair Iso-Kristiinassa tänään kolmen jälkeen. Tai oikeastaan Silver_hair taisi bongata mut ensin, mä en nimittäin huomaa ketään, ellei tulla ihan nenän eteen moikkaamaan. Kuulumiset vaihdettu ja seuraavaa miittiä odotellaan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit