Gootti.net

Bongaa Gootti.nettiläinen!

Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.08.2009 09:19

Lainaus: Piiskansiima

Hyvän värinen tukka, muuten!

Kiitoksia Töistä olin just päässy, kiire kouluun. Selitys hyväksytään
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.08.2009 18:39
Rowena bongattu taas, istuin bussissa ja hää käveli jossai vähä pispalast keskustaa päi Joskus vähän vaille kuusi.
Kirjoittanut: Rowena (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.08.2009 19:00

Lainaus: Vampiric_

Rowena bongattu taas, istuin bussissa ja hää käveli jossai vähä pispalast keskustaa päi

Ah, voi tuska... Tavallisen hehkeänä eli ihanan kauhtuneissa kotihousuissa, tukka sekaisin ja ilman meikkiä eikös niin? Kävelyllä kun vain olin, niin en hirveästi viitsinyt vaivautua. Oijoi, nyt olen kyllä niin epätr00... Identiteettikriisi! ; P
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.08.2009 19:25
No et ees näyttäny pahalta, ja bussi meni ohi nii nopee etten mitää täyttä ulkonäkö tutkimusta alkanu tekee ei paniikkia
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.08.2009 14:36
Mitä todennäköisimmin Ninni bongattu tänään maanantaina Siilitien metroaseman lähituntumassa n. klo 9.40. Olin jo jonkin aikaa miettinyt, kuinka en koskaan näe helsinkiläisiä gootteja missään, mutta vihdoin.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.09.2009 22:34
Tänään n. kello 19.35 Kompassilla nähty kovasti Sir J the Ambivalentin näköinen herra. Enpä ehtinyt jäädä kuitenkaan asiaa varmistamaan, sillä oli kiire metroon.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.09.2009 17:36
P-M bongattu eräässä McDonald'sissa parisen viikkoa (?) sitten,ilmoitin hänelle tunnistaneeni hänet joten hänkin varmasti huomasi minut, eri asia sitten tunnistiko.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.09.2009 16:34
Swanette
Muistan tapauksen ja tunnistin myös sinut, mutta en oikeen ehtynyt jäädä juttelemaan. Harmi.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 15.09.2009 14:50

Lainaus: P-M

Swanette
Muistan tapauksen ja tunnistin myös sinut, mutta en oikeen ehtynyt jäädä juttelemaan.

Juu, ymmärrän oikein hyvin. Ei se siinä tilanteessa oikein olisi ollut mahdollista.

Ajattelin vain että et välttämättä olisi tunnistanut minua Swanetteksi, kun hilluin muistaakseni ilman meikkiä ja muutenkin varmaan vähän erinäköisenä kuin esim. profiilikuvissa.
Kirjoittanut: Desternia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.09.2009 12:31
ainakin Heetteri ja Ninni pyörähtivät unessani viime yönä
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit