Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Bongaa Gootti.nettiläinen!

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 20.09.2009 20:53

Lainaus: Desternia

ainakin Heetteri ja Ninni pyörähtivät unessani viime yönä

Uu, mitä tapahtui?
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.10.2009 15:03
Ninni bongattu helsingissä herttoniemen teollisuusalueella autokeskuksen vieressä olevalta bussipysäkiltä istuskelemassa, tänään maanantaina 14:40.
Ajelin autolla ohitse tien toisella puolella.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 09.10.2009 18:28
SeKukaVaaniiSängynAlla bongattu Nastolan Ääs-marketissa töissä! En kuitenkaan ehtinyt morjenstamaan, saatika näyttänyt mitenkään kummalliselta muutenkaan... Minä itse kyllä en pitänyt niittirannekkeita sun muita ranteissa kun olin Prisman/S-marketin kassalla duunissa!
Kirjoittanut: Mindreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.10.2009 20:01
Piiskansiima bongattu viime lauantaina Helsinki horse showssa Expossa käveli vastaan, tunnistin pinkin(?) tukan takia. Toivottavasti mä olin tarpeeksi maastoutunut ettei mua huomattu
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.10.2009 20:37

Lainaus: Mindreal

Piiskansiima bongattu viime lauantaina Helsinki horse showssa

Hei, mahtia!! Minkäsnäköinen itse olit? Tuskin ainakaan sitä pissismassaa mitä oli 98,435% shown yleisöstä...
Kirjoittanut: Mindreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.10.2009 23:02

Lainaus: Piiskansiima

Hei, mahtia!! Minkäsnäköinen itse olit? Tuskin ainakaan sitä pissismassaa mitä oli 98,435% shown yleisöstä...

Silloin oli punamusta toppi päällä, musta vyötärökorsetti (huono idea siellä) ja musta remmiminihame Ja mustat hiukset violeteilla lisäkkeillä. Et mua varmaan nähnyt kun mahdollisimman nopeesti sujahdin pakoon Ja tuskin mua sieltä pissisten seasta olis erottanut.
Kirjoittanut: Jonepeikko (Mister Halloween 2006)
  • Lähetetty: 02.11.2009 01:49
Unohdin mainita silloin joku viikko tai kaksi sitten kun bustasin Chuukon Helsinki-Vantaalta. Neiti lienee tullut silloin läpi nelosesta, jonne olin itse kovasti matkalla. Piti oikein kääntyä kattomaan kun en heti tajunnut. :'D
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.11.2009 18:53
Tänään luulisin bonganneeni Kampin Morticiasta mityn ja Signumin. Olitteko siellä noin klo 13-14? Minä olin se pieni goottityttö, joka tuijotteli teitä. Ehkä hieman säikähtäneen näköinen olin...
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.11.2009 19:51

Lainaus: Gothica

Tänään luulisin bonganneeni Kampin Morticiasta mityn ja Signumin.

Tunnustetaan tänne fooruminkin puolelle tapahtunut ja toivotaan että porukka vastaisuudessa minut nähdessään ei säikähdä ja pakene paikalta, tosin en ihmettele luontaista kammoreaktiota lainkaan.
Niin, oliko Mitykin sielä?
Kirjoittanut: mity (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.11.2009 11:55
oh juu olin minä siellä juuri 13-14 aikoihin
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!