Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Bongaa Gootti.nettiläinen!

Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.11.2009 16:45

Lainaus: Iiriva

SeKukaVaaniiSängynAlla bongattu Nastolan Ääs-marketissa töissä! En kuitenkaan ehtinyt morjenstamaan, saatika näyttänyt mitenkään kummalliselta muutenkaan... Minä itse kyllä en pitänyt niittirannekkeita sun muita ranteissa kun olin Prisman/S-marketin kassalla duunissa!

Wou. En oo huomannu sua ollenkaan. Tai sitte on ollu taas niin hyvä päivä että oon keskittyny tuijottamaan vaan kassanäyttöä Kyllä nuo rannekkeet on ihan arkiasuste minulla.
Kirjoittanut: Pöllö (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 22.11.2009 17:38
Onx tää niistä joiden kaa EI oo jutellut, vai? En nimittäin tunne kuin Ninnin ja näin sen tänään (ollaan naapureita) ja se taas antoi kaikkee kivaa klitsusta. Niin, tunnen myös sen (Oliko Suokka?, sori )
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Chuuko
  • Lähetetty: 22.11.2009 17:49

Lainaus: Pöllö

Onx tää niistä joiden kaa EI oo jutellut, vai?

Eiköhän tämä nimenomaan tarkoita niitä gootti.nettiläisiä, joita ei varsinaisesti tunneta.

Ja tui Jone tuli tosiaankin bongattua tuolla Helsinki-Vantaalla.
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.12.2009 17:54
Moikka.Taisin bongata tänään rovaniemen kirppis" tuhat-torilla(god of wind)n.Klo:13.30-14.00 Aikoihin"??
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.12.2009 23:59
JOO!!! BONGASIT!!! Mie meinasin tulla jutteleen mutta en ehtiny ( lukekaa en kehdannut)...
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.12.2009 13:39

Lainaus: God Of Wind

JOO!!! BONGASIT!!! Mie meinasin tulla jutteleen mutta en ehtiny ( lukekaa en kehdannut)...

Mikäs sinua(goottia)pelotti??
Moi tai muu "tervehdys",Ei ole kellekkään huono asia?
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.12.2009 16:28
Tänään noin kello 15 aikoihin luulen bonganneeni P-M:n, aseman tienoilla. En ehtinyt tunnistaa varmasti, kun viiletti niin kovaa
Kirjoittanut: Puppetine (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.12.2009 17:43
Bongasin tänään aika tarkkaan klo 16:45 goottileidin pitkätukkaisen kavaljeerinsa seurassa menossa Tikkurilan SubWay:hin! Olen sen verran uusi naama täällä etten varmaan tunnistaisi vaikka oliskin joku gootti.net-julkkis ollut...
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.12.2009 13:39
Näin aivan Detterin näköisen tytön kävelemässä eräässä prismassa, Jyväskylässä joskus puolenpäivän aikaan. Liekkö sitten ollut hän.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.12.2009 18:47

Lainaus: poison

Tänään noin kello 15 aikoihin luulen bonganneeni P-M:n, aseman tienoilla. En ehtinyt tunnistaa varmasti, kun viiletti niin kovaa

Olin se varmaankin minä, joululahjaostoksille viilettämässä. En kyllä yhtään huomannut o_O

Itse puolestani bongasin kello 15-16 Kampissa HepZusin, mutta hän viiletti niin kovaa vauhtia etten jaksanut juosta perään.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!