Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Bongaa Gootti.nettiläinen!

Kirjoittanut: Detteri (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.12.2009 11:39

Lainaus: P-M

Näin aivan Detterin näköisen tytön kävelemässä eräässä prismassa, Jyväskylässä joskus puolenpäivän aikaan. Liekkö sitten ollut hän.

En kyllä ollut minä. Olin silloin kotona O__o.
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.12.2009 18:23
Tänään ennen viittä Kampin Morticiassa bongattu Gallante. Hän itse tietää bongauksestani, koska puhuikin minulle.
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.12.2009 02:03
Tänään rautatieasemalla bongattu Oneesan purrrrrrr! Käytimpäs neitosen mangakahvilassakin haistelemassa miljöötä, jossa me muut silloin tällöin tapaillaan
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.12.2009 13:32
Purrr~~vain itsellesi Kedira
Se valkosuklaakaakao oli kyllä hienoinen pettymys...

En tiedä moniko foorumilainen oli eilen illalla Hell Done -festivaaleilla, mutta monen monta mustapukuista tyyppiä siellä liehuskeli, itse mukaanlukien, tosin vähemmän mustissa; ylläni valkea piraattipaita, musta nahkakorsetti ja tyllihamonen. (kuulemma näytän Esmeraldalta )
HIM soitti hyvin (vaikka vähän turhan popiksi mennyt..) ja Ville ei vieläkään syö mitään.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.12.2009 00:09
Saatoin bongata tänään TaruisenAaveen miehekkeen (voidaan laskea Gootti.nettiläiseksi) Levykauppa Äxässä, mutta käännyin kassalta ympäri sen verran myöhään, etten ole ihan varma. Plus toki se tosiseikka, että ainoastaan valokuvissa eli miittikuvissa nähtyjä hemmoja on vaikea tunnistaa livenä.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.12.2009 00:36

Lainaus: Myria

Saatoin bongata tänään TaruisenAaveen miehekkeen (voidaan laskea Gootti.nettiläiseksi)

Hyvinkin todennäköistä, kun se mokoma on tänään tuolla käynyt.
Kirjoittanut: Detteri (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.12.2009 15:54
Tänään bongattu goottimies Jyväskylästä ja epäilen hänen olleen Warheart. Tuntomerkkeinä mustat pitkät hiukset ja musta pitkä takki, jossa jotain remmejä edessä. Menit siitä Forumin ohi, (vai mikälie kävelykaista vähän ennen Sokosta)
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.01.2010 21:42

Lainaus: Detteri

En kyllä ollut minä. Olin silloin kotona O__o.

Luulen, että nyt on kyllä tapahtumassajotakin kummaa, meinaan minun pääni sisällä. Olen selvästi alkanut näkemään ihmisiä, jotka ovat jossakin aivan muualla... Tänään näin Picasson näyttelyssä aivan Venomin (toivottavasti muistin nimimerkin oikein...) näköisen pojan, vaikka tiedän, että hän ei kyllä ole Helsingissä päinkään. Olen nähnyt myös tässä joskus entisen ystäväni, vaikka hänen olisi pitänyt olla siihen aikaan koulussa, niinhän hän kyllä myös taisi olla.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 14.01.2010 14:05
UndyingDreams bongattu eilen Kampin Café Picnicissä. Olin liikkeellä ihan räjähtäneen näköisenä, koska minun ei ollut alunperin tarkoitus lähteä Helsingin keskustaan asti. Jos satuit näkemään minut, niin olin se pinkkitukkainen.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.01.2010 13:39
Oulussa bongattu kaunis goottineiti, tuntomerkkeinä nahkahousut ja karvatakki! Sinä, joka harhailit tänään 11-12 välillä kirkkokadun S-marketissa, ilmoittaudu!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit