Gootti.net

Bongaa Gootti.nettiläinen!

Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.01.2010 15:04

Lainaus: DeadlyNightshade

Oulussa bongattu kaunis goottineiti, tuntomerkkeinä nahkahousut ja karvatakki! Sinä, joka harhailit tänään 11-12 välillä kirkkokadun S-marketissa, ilmoittaudu!

sen oli pakko olla miun kaverini Veera! jee, kerrankin ees joku tuttu bongattu. eikä ne kyllä ollu nahkahousut, vaan kiiltolegginssit. <;
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 16.01.2010 16:48
Just nähtiin TaruisenAaveen ja tapsulin kans Aural miittiin menossa kun käytiin kurkkiin onko Valossa jo ketään. Me ei siis miittiin menty vaan tultiin tänne asunnolle nukkumaan Schatteniin sit (ja luultavasti Valon kautta pyörähdetään)
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.01.2010 21:56

Lainaus: Cata

sen oli pakko olla miun kaverini Veera! jee, kerrankin ees joku tuttu bongattu. eikä ne kyllä ollu nahkahousut, vaan kiiltolegginssit. <;

Okei, en kehdannut tuijottaa niin en kyllä tajunnut Vaan kyllä hänen kelpaa olla ylpeä, niin hyvältä näytti tamineissaan!
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.01.2010 11:57
Näin la Heetterin ja Jonen (en tiedä käyttääkö täällä jotain nikkiä?) Zombielandia katsomassa. Moikkasin Jonea ja vastas takas. Heetteri oli vaan niin fiiliksissä leffasta että tuskin edes huomasi minua
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 18.01.2010 15:24

Lainaus: raato

Näin la Heetterin ja Jonen (en tiedä käyttääkö täällä jotain nikkiä?) Zombielandia katsomassa. Moikkasin Jonea ja vastas takas. Heetteri oli vaan niin fiiliksissä leffasta että tuskin edes huomasi minua

Ääää! Tiedätkö, ajattelin automaattisesti että olit joku Jonen työkaveri, kun olin niin tohkeissani etten katsonut kunnolla. Anteeksi kamalasti, en jotenkin tajunnut että olit sinä. :'D Ja Jone on omaperäisesti Jonepeikko tällä foorumilla.
  • Lähetetty: 18.01.2010 17:37
Heh, eipä haittaa
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.01.2010 17:47

Lainaus: raato

Näin la Heetterin ja Jonen (en tiedä käyttääkö täällä jotain nikkiä?) Zombielandia katsomassa.

Hä, oliko jossain joku foorumilainen joka olisi pitänyt tunnistaa..?
  • Lähetetty: 19.01.2010 08:55
Istuin siinä takana siis ihan takarivissä. Enpä kovin montaa täältä livenä tunne, joten harva minut tunnistaa...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.01.2010 00:07
Ahaa, niin vähän ajattelinkin. Minä olin se epämääräisen kellertävä blondi joka istui Heetterin vieressä ja minun vieressäni istunut kalju oli Blackrat. Että hauska tutustua!
  • Lähetetty: 20.01.2010 08:27
En mä muita tunnistanutkaan kuin Heetterin ja Jonepeikon. Hauska tutustua vain kuvittelin sinut kyllä erinäköiseksi (vai onko sinulla joskus ollut punaiset hiukset?).
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit