Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Bongaa Gootti.nettiläinen!

Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.02.2009 18:23

Lainaus: poison

ihan vieressä

!!!
Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.02.2009 21:51

Lainaus: neo_shaman

Tracon IV:ssä Tampereella

Itsekin olin siellä ja en tietääkseni bongannu muita kuin kuunsillan.
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.03.2009 17:31
Mä bongaan Morningstar herran lähes joka arkipäivä kun samaa koulua käyn. Harvoin moikkaan tai sanon yhtään mitään, kun kyseinen henkilö vihaa mua.
Juu ehkä vähän turhaa ilmoittaa tuosta tänne (?) mut ilmotimpa sit kuitenki...
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 25.03.2009 20:36
Porvoon Liitlissä näin varmaan Emilyn, jolla oli miäs mukanaan. Tästä on aikaa ehkä viikko. Tai varmuudella tästä on kulunut aikaa ainakin puoli viikkoa, koska olen viimeiset puoli viikkoa syönyt sitä Lidlin tonnikalapitsaa ja niitä pitsakoteloita laskemalla voin ajoittaa bongausajankohdan melko tarkasti.
Kirjoittanut: Yuffie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.04.2009 12:37
MUHAHAHAA!! Tifaa tässä bongailen lähes päivittäin! 8) kavereita katsokaas ;D
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 03.04.2009 17:19
Tänään tuli vastaan Tily. Hauska tunne, kun yhtäkkiä ihminen, jonka kanssa on jutellut netissä ja mesessä ja nähnyt vain kuvia, tuleekin ilmielävänä vastaan.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.04.2009 18:05
Jätetäänhän sit btw tuollaiset "ahhihii asdfg, näin kaverin" Demiin ? Se kun ei kovin hedelmällistä ole, päinvastoin.

Juh ja muistakaa nillittää siitä kuinka natsi olen
Kirjoittanut: Tily (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.04.2009 20:56

Lainaus: Faith Black

Tänään tuli vastaan Tily. Hauska tunne, kun yhtäkkiä ihminen, jonka kanssa on jutellut netissä ja mesessä ja nähnyt vain kuvia, tuleekin ilmielävänä vastaan.

Joo, tosiaan, Faith Blackiin tuli törmättyä Hetken hämmennyksen jälkeen muutaman sanankin sai minusta irti
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.04.2009 16:18
morningstar_iin törmäsin viime lauantain tennarissa
Kirjoittanut: Ms. Cyanide (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.04.2009 00:46

Lainaus: tuulikello

joten todennäköisesti vältyn siltä että minut käräytetään kauppareissulta rillit vinossa ja verkkareissa.

juu en mäkään haluis tulla nähdyksi koiralenkil meikittömänä olmina karseis kuteis saatika sitte yhtä kauheen näkösenä siel kaupan kassal paskapaperi- pakkaus kainalos just ku naiivisti kuvittelin et "nopee menen vaa kääntyy, ei kukaa saa tietää et menin verkkareis ihmisten ilmoille.." tosin, ettepä tunnistaiskaa ku musta ei ole kuvia täällä, ei ainakaa vielä...jos sellasen julkasu kelposen joskus onnistun itestäni saamaa ( not likely...) ni ehkä sitte pitkällisen harkinnan päätteeksi jopa laitan sen tänne...eihä sitä tosin tiiä mitä se huominen Combichristin keikka tekee tälle mun anonyymiteetille..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit