Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Bongaa Gootti.nettiläinen!

Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Cata
  • Lähetetty: 16.04.2009 21:25
Luulen bonganneeni AuroraBorealiksen tänään, hänestä ei oo kyllä pitkään aikaan foorumilla kuulunut. Mutta oletan, että tyttö maastohousuissa ja mustassa keesissä Merikosken taskussa (Oulussa) oli hän.

niin, ja Doomerin kanssa törmättiin samassa paikassa jo jokunen viikko sitten.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.04.2009 21:36
Poisonin, Chrystaliksen ja UndyingDreamsin bongasin Emilie Autumnin keikalta Nosturissa
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.04.2009 21:39

Lainaus: MissAnnThrope

Poisonin, Chrystaliksen ja UndyingDreamsin bongasin Emilie Autumnin keikalta Nosturissa

Olisit vaan tullut jutteleen
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.04.2009 21:43
Minä bongasin MissAnnThropen. Kävit pyörähtämässä siinä salin puolella ja taisit suunnata baarin puolelle.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 20.04.2009 23:16
Minä bongasin Lacy Gloomin miehekkeensä kanssa ensin sekä EA:n keikan salissa ja sittemmin myös keikan jälkeen Kampin bussiasemalla venailemassa.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.04.2009 15:41

Lainaus: MissAnnThrope

Miten on mahollista että mut ja poison on bongattu Nti. Autumnin keikalta ?? ;OO Eihän me ainakaan pompittu siellä iiihan eturivissä.. Joskin, tiedän jo ainakin kolme henkilöä jotka eivät minuu bonganneet koko keikalta! :'D
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.04.2009 23:42
Faith Black bongattu samoissa paikoissa kuin hän bongasi minut..
EA:n keikalla bongattu myös Tyhjäpää, Chrystalis, Mortti(?) ja UndyingDreams. Piiskaa yritin bongailla, mutta ei tärpännyt.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.04.2009 08:46
Miksi ihmeessä ette tule hihasta nykimään kun bongaatte ?? 0__0 Ihmiset perkele, seuraavan kerran kun on jonkinsorttista häppeninkiä keikan muodossa ja minut bongaa, niin ei muuta kuin nykimään et "moi mä oon <nimimerkki> foorumilta/koottinetistä"!
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.04.2009 17:53

Lainaus: Chrystalis

Miksi ihmeessä ette tule hihasta nykimään kun bongaatte ??

En tiedä, en uskaltanut :P

Minunkin tuli bongattua Autumnin keikalta Chrystalis, Piiskansiima, Lacy Gloom ja öö.. En ainakaan tunnistanut muita.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.04.2009 18:54

Lainaus: Chrystalis

Miksi ihmeessä ette tule hihasta nykimään kun bongaatte ??

Se olisi ollut ihan liian pelottavaa koska tein oikein joukkobongauksen ja bongasin kaikki kolme goottinetin herraa samasta pöydästä. Liikaa paineita esittäytyä kolmelle yhtäaikaa
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit