Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Bongaa Gootti.nettiläinen!

Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 23.04.2009 20:51

Lainaus: Chrystalis

Miksi ihmeessä ette tule hihasta nykimään kun bongaatte ??

Olisi ollut varisin turhaa kahlata sankan ihmismeren läpi vain sanomaan "Moi", oli nimittäin aika haastavaa kävellä WC:ssä suoritetun kasvojen korjaus/puunaustuokion jälkeen takaisin keikkakavereiden luokse, Lacy gloomiakin moikkasin sen tähden, että sattui tielle osumaan. Enkä edes ollut eturivissä enkä vielä neljännessäkään.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.04.2009 23:54
Meh, tekosyitä! Emme me ainakaan poisonin kanssa niin pelottavia voida olla että meitä tarvihtee pelätä... :(

Itse myös onnistuin hyvin retusoimaan meikkejä & iskemään piilarit pärstään ja vielä sen jälkeen suunnistaa seuralaisen luokse. Jopa kesken keikkaa. :P Ehkä se oli se pituus, ehkä se oli se öö.. itsevarmuus tai jotain.. :D
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.04.2009 00:47

Lainaus: Chrystalis

Ehkä se oli se pituus, ehkä se oli se öö.. itsevarmuus tai jotain..

Ehkä se oli se, että näytit pikkuisten kanssakeikkailijalolitoiden mielestä äärimmäisen pelottavalta , jolloin he katsoivat viisaaksi kavahtaa mahdollisimman kauaksi tieltäsi ;D.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.04.2009 21:12
Tämä nyt on ehkä hieman typerä kysymys (jo senkin vuoksi että sivuaa aihetta hieman hapuillen...) mutta tulipa vaan mieleen The 69 Eyesin Wasting the Dawn musavideota katsellessa että kun siellä näkyy mukavasti olleen goottiväkeä niin tunnustaako joku olleensa siellä silloin kuvauksissa mukana?

Video on kuvattu joskus -99 eli aikaahan siitä on vierähtänyt kymmenisen vuotta mutta siltikin ihan mielenkiinnosta ois kiva tietää. Ja onhan tääl kuitenki pidempiaikaisiakin gootteja.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 27.04.2009 15:49

Lainaus: Malys_

The 69 Eyesin Wasting the Dawn musavideota katsellessa että kun siellä näkyy mukavasti olleen goottiväkeä niin tunnustaako joku olleensa siellä silloin kuvauksissa mukana?

Itse en ollut, mutta kaverini Heidi näkyy ainakin siinä eturivissä useasti. Muistaakseni.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.04.2009 16:08
Olen hyvin varma nähneeni Chrysin Steissillä tänään siinä kahden aikaan iltapäivällä Oltiin luokkaretkellä juuri silloin.
Kirjoittanut: Dead disco dancer (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Dead disco dancer
  • Lähetetty: 29.04.2009 16:59
Bongattu eilen Ninni tai joku aivan samalta näyttävä Itiksessä, siinä pihalla, n.puoli kolmen aikoihin. Olin siellä käymässä työhaastattelussa.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.05.2009 11:31
Tänään bongattu Evelyn, kun kävelin koulun E-siipeen. Käveli vastaan yo-lakki kädessä. Mitähän mahtoi meidän koululla tehdä O.o
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.05.2009 19:40
Mäkin bongasin ainakin Chrysin ja Poisonin EA:n keikalla. Mä en tullu moikkaamaan siks kun
1) Oli kiire vessaan
2) En oo hetkeen pyörinyt foorumilla..
3) ja se mitä foorumilla oon ollut oon laukonu mitä sattuu suustani, oon varmaan kaikille foorumilaislle antanut itsestäni ilkeän/kamalan/tyhmän/teinin jne kuvan.

Lainaus: Layil

Mitähän mahtoi meidän koululla tehdä O.o

Mä en nähny sua ollenkaan!! Olin kuule mallina Minnalle ja Tonille Ne tartti kuvan koulujuttuun jostakusta yolakkisesta tyypistä/tyypittärestä ja mä sit suostuin. Olisit vaan tullu moikkaamaan
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.05.2009 21:13

Lainaus: Evelyn

Mä en nähny sua ollenkaan!! Olin kuule mallina Minnalle ja Tonille Ne tartti kuvan koulujuttuun jostakusta yolakkisesta tyypistä/tyypittärestä ja mä sit suostuin. Olisit vaan tullu moikkaamaan

Kävelit niin nopeesti sinne vessoille päin etten ehtinyt ja oli vähän tunnille kiire, mut juu enskerralla sitten x)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit