Gootti.net

Liikunta

Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.08.2009 21:09
Kyllä itsekin pidän tuosta vampyyri-tekniikasta, mukava nimitys, eli lenkkeillä toisten nukkuessa tai vaihtoehtosesti pimeintä ja hiljasinta mahdollista reittiä. Kuntoilun kannalta urheilullisin harrastamani laji on rullaluistelu, pääsääntöisesti sauvojen kanssa. Pidän siitä kun maisemat vaihtuu nopeahkosti, eikä tarvitse huhkia hientuoksuisissa saleissa ja silti energian kulutus on vähintään sama.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.08.2009 21:16
ÄÄÄÄ. Just kun minä innostuin pyöräilystä niin pyörä on suunnillee roskiskamaa. Ehdin kahesti käydä pyöräilee ja huomasin et takarengas on melko tyhjä ja äsken iskä kerto et se koko rengas+vanne on täysin p*skana. -.- Sit uutta pyörää ettii.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.08.2009 21:18

Lainaus: Nocturne

Mulla taitaa jäädä toi hölkkääminen väliin. Ajan mieluummin sen 23 kilometriä autolla

eihän tuo pitkä matka olisi tepastella : D
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.08.2009 13:29
Itselläni on hölkkäämiset olleet poissa polvikipujen takia jo ainakin puolivuotta. Nyt tosin olisi polvileikkaus edessä. Jos sitten sen jälkeen voisi taas varovaisesti aloittaa.
Mutta käveltyä tulee lenkillä päivittäin yhteensä noin kolme tuntia. Koiria, kun joutuu metsään lähteä hyppyyttämään. Onneksi, muuten voisi olla lenkkeilyt hiukan hakusalla. Ja vesijuoksu on nyt ollut toinen iloinen uusi harrastus, joka on kestänyt jo pitkään. Vaikka joskus vannoin, etten uimahalliin mene, mutta.. Ei rasita niveliä, mutta on ihan tehokasta liikuntaa. Ja pistää väsymään.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.08.2009 14:15

Lainaus: Ultimecia

Näin offina, Venäjällä vessanpöntöt eivät ole sellaisia, joihin voi laittaa pyyhkimisen jälkeen ne paskapaperit ja sitten huoletta vetää, vaan paperi laitetaan roska-astiaan. Ilmeisesti nuo venäläiset luulevat, että Suomessakin tehdään niin.

Juu, tiedän tämän kyllä itsekin Senpä takia se ei ole yhtään mukavaa kun se on joillekin ihan tapa/käsitys jota on hankala muuttaa. Anteeksi offi

Hölkkäämään en kyllä ikinä suostu! Mieheni on yrittänyt saada minua viereiselle pururadalle monta kertaa, mutta en vaan kykene xD Se näyttää ensinnäkin ihan hölmöltä kun tissit roikalehtaa minne sattuu kun en omista mitään urheiluliivejä :''D
Kirjoittanut: Positiivinenpakana (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.08.2009 14:39
Minäkin olen aina ollut melko liikuntavastainen, koululiikunta oli pahinta mitä tiesin. Sen jälkeen kun koulut oli käyty ja kaikki pakollinen liikkuminen ohi, niin siitä alkoi sitten löytyä sitä mielekkyyttä. Oman lajini löysin pari vuotta sitten, se on kendo, tässä nytkin istun kädet mustelmilla, lihakset kipeinä ja tyytyväisenä eilisistä treeneistä. Tuleehan tässä muutenkin liikuttua, koiran kanssa päivittäin vähintään puolitoista tuntia lenkkeilyä ja pyöräilyä töihin.

Mutta joo, kendo on ehdottomasti monen epäurheilijamaisen harrastus, kovimmat senseitkin ovat usein melkoisen kookkaita ja väkijuomiin meneviä. Yhteisöllisyys on tässä lajissa luultavasti se mikä saa jaksamaan, meillä on ihana pieni seura täällä jonka kanssa tulee vietettyä aikaa ihan treenienkin ulkopuolella. Lisäksi harrastamiseen kuuluvat leirit, joissa tapaa suuren osan suomalaisista kendokoista.
Kirjoittanut: snowprints (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.08.2009 12:03
Naurakaa vaan jos haluatte mutta minä harrastan sitä Zumba fitnessiä joka päivä se on oikeesti hauskaa helppoo ja siinä palaa kyllä kalorit ainaki jos verrataa siihe miten paljon siinä hikoaa Ja lenkillä joskus,mutta en tykkää yhtään lenkkeilystä nii en kovin usein. pyöräilen kouluun 10 km ja takasin joka päivä. En mie muuten liiku
Kirjoittanut: Horned (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.08.2009 21:23

Lainaus: Positiivinenpakana

se on kendo

tätä on serkkunikin harrastanut ja suositteli minullekkin ja ajattelinkin sen aloittamista
tai ainakin peruskurssihomman käymistä
Kirjoittanut: Rowena (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.08.2009 22:20
Olen ihan ylpeä itsestäni, kun olen vihdoin saanut otettua tavaksi käydä joka päivä noin reilun tunnin mittaisella kävely/hölkkälenkillä. Enemmän käyttäisin tuota kävely-sanaa, sillä vanhasta tottumuksesta alan inhota hölkkäämistä heti jos siihen yhtään tulee sellaista pakon makua. Yritän siis totuttaa itseäni siihen vähitellen, juoksen sellaisia lyhyitä pyrähdykdiä ja lopetan jos alkaa keljuttaa. Lisäksi yritän tehdä päivittäin jotain lihaskuntoliikkeitä, esim. vatsalihaksia ja jotain jalkoihin vaikuttavaa. Tuota kun olen jatkanut jo noin vuoden verran, niin kyllä sen vähän on jopa huomannutkin että esim. juurikin jaloissa on lihaskunto vähän edes kohentunut.

Eli minä en todellakaan ole mitään maailman liikunnallisimpia ihmisiä. Pienenä tosin olin hyvinkin, harrastin telinevoimistelua ja uintia ja tanssia ja vaikka mitä, ja olin oikeasti nopea ja hyväkuntoinen. Voi niitä aikoja...
Kirjoittanut: Selah (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.08.2009 22:37
Liikunnallisiin harrastuksiin on aikoinaan kuulunut:
Kilpaurheiluna: Jalkapallo, Judo, Han Moo Do
Harrasteina: New-school skiing, skeittaus, bleidaus, lumilautailu, parkour, erilaiset pallopelit, hölkkäys... luultavasti unohdin vielä jotain

Kaikenlaista on tullut kokeiltu, mutta iän myötä on laiskistunut ja nykyisin en teekkää enää yhtään mitään.. pitäisi kai aloittaa pikkuhiljaa taas jokin ennenkuin rupean paisumaan kuin pullataikina...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit