Gootti.net

Lohtu

Kirjoittanut: Rouge_Darkness (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.02.2007 20:12
Kun yks meidän kuudesta kissasta tulee kehräämään syliin.. ei voi parempaa lohdututa olla. Ne vaan oikeesti tulee kun on surullinen.
Kirjoittanut: Fereyja (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.02.2007 20:32
Gerbiilini alkaa riehumaan häkissä, jos minulla on jotain hätänä yleensä ja se pakottaa minut ottamaan itsensä syliin ja silittelemään. Ei siinä oikeastaan voi kuin unohtaa kaikki ja silitellä pikkuista ja rauhoitella. Toisena vaihtoehtona on musiikki ja muutama muukin pahempi tapa joita en kerro tässä..
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.02.2007 22:04
Koirani osaa lohdutuksen jalon taidan.
Ei voi olla masentunut, kun se söpöläinen punkee kerälle syliin tai tunkee kostean kuononsa vasten poskeani.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.02.2007 22:35
Myös minulle musiikki on aivan ehdoton lohduntuoja. Oikeanlaisen musiikin kuunteleminen auttaa melkeinpä paremmin kuin mikään muu silloin kun negatiiviset tunteet ottavat vallan. Ja mieluiten mahdollisimman suurella volyymilla sitä musiikkia. Laulaminen auttaa minua myös.

Joskus helpottaa, kun juttelen ystäville. Olen myös kirjoittanut tunteitani paperille muun muassa runojen, päiväkirjamerkintöjen ja joskus jopa äidinkielen esseiden muodossa. Joskus kyllä tuntuu, että kun jokin asia todella vaivaa, mikään noista edellämainituistakaan keinoista ei tunnu auttavan lopullisesti vaan vain väliaikaisesti. Jotkut asiat on kai vain selvitettävä perin pohjin pois päiväjärjestyksestä, tai jos se ei onnistu, täytyy antaa ajan kulua. Ehkä se siitä sitten helpottaa...
Kirjoittanut: Jensu (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.02.2007 11:49

Lainaus: Iiriva

yleensä itkeminen ja lämmin, rakastava syli. Jos syliä ei ole tarjolla, musiikki ja suklaa.

juuri näin!
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.02.2007 13:57

Lainaus: Rouge_Darkness

Kun yks meidän kuudesta kissasta tulee kehräämään syliin.. ei voi parempaa lohdututa olla. Ne vaan oikeesti tulee kun on surullinen.

Mullakin on kissa, ja sekin osaa lohduttaa mahtavasti. Se on pehmeä ja lämmin sylissä, eikä ikinä arvostele tai sano pahaa sanaa. Se on vaan aika vanha jo, ja sillä on vaivoja. Mutta toivottavasti sillä on vielä vuosia edessä. Nyyh...täähän meni surumieliseksi
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.02.2007 19:02
Noh...

Kun ******** ja asiat on perseellää muutenki niin mankka kovalle (täysille ei voi laittaa ku ikkunat menis rikki) ja greippiä syömään ja sitte ei välitä mistään mitään koko loppu päivänä ja unohtaa tehdä läksyt seuraavaks päiväks ja ********* kaikille... On yksinkertaisesti yksin...

Ja jos on surullinen pistää Toni Braxtonia, Dingoa, PMMP:tä, Gary Halliwelliä tai whitney houstonia soimaan ja lysähtää sohvalle syömään jäätelöä tai daimia... Ja sitte kirjoittaa ajatuksiaa paperile ja polttaa sen paperin...
Aromaattisist öljyist käytän laventelia tuohon aikaan, auttaa jotenkin...
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.02.2007 10:27
Kahvin litkiminen pimeässä huoneessa, musiikin kuuntelu (hyvän). Piirtäminen ja totaalinen itsesääliin ja kurjuuteen vaipuminen tunniksi. Piirtäminen ja kaverit. Niin, ja sitten tietty vielä nukkuminen!
Kirjoittanut: Heyni (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.02.2007 11:10
Mä hyvin usein oksentelen jos on henkisesti paha olo.

-kissa
-musa/lehvat
-ruoka/herkut (jos on tarpeeks tympee olo niin ei mene nääkään alas, tai sit tulee ainaki ylös)
-kaverit
-nukkuminen

Mulla on myöskin käytössä vitutuskirja jonne mä purkaudun kaikesta, väliin aika rajuakin tekstiä jostain pikkuasiasta, isommista puhumattakaan.

Kyllähän sitä yli pääsee myös ajan kanssa, mä vaan oon tietyissä asioissa aika pitkävihanenkin (enimmäkseen itelle) joten en ihan parissa kuukaudessa unohda jos on vähäki isompi juttu. EVVK-kooma on hyvin usein kyllä käytössä, siinäki vaan se huono puoli ettei kivatkaan asiat sit kiinnosta.

Muutama viikko sit kyl huomasin että autto sekin kun vaan yksinkertasesti yks ilta otin ja ajattelin sillon ilkeeltä tuntuvan jutun läpi, raivostuin sen verran että kynsistä tuli jäljet kämmeneen kun makasin patjalla ja puristin kädet vaistomaisesti nyrkkiin, mut hetken päästä sit jo oli parempi olo ja kestiki jopa pari päivää. Angstausta se kai tuoki sit
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.02.2007 12:36
Ennen se oli niin että kun rupesi elämä potkimaan päähän meidän koiraa halasin, mutta sitten se oli pakko lopettaa jonkun sairauden vuoksi(en jaksa muistaa minkä) ja olin ihan hirveän allapäin, eikä oikein mikään auttanut kun itkin ja itkin ja itkin vaan. (Siitä on nyt noin vuosi)

Nykyään vain sulkeudun huoneeseeni, kun rupeaa ahdistamaan tämä kakkamainen maailma, angstailen siellä ja kuuntelen 'ranteet-auki-musiikkia' ja makaan sängyllä/sen alla. Tai sitten yksin ollessani lukkiudun vessaan(outoa).
Myös joskus auttaa ihan totaalinen riehuminen. Siis kiljun ja potkin sänkyäni ja ovea, hakkaan seinää niin että käsiin sattuu. Tätä voisi pitää varsin masokistisena, mutta usein kun elämä rupeaa ihan hirveästi pännimään tai surettaa, rupean vain hakkaamaan käsiäni(minulla on sellainen lipastotaso) lipastosydeemiini niin lujaa kuin pystyn. Eihän tuo tietenkään mitään auta, mutta sitten jos rupeaa oikein sattumaan kämmeniin niin ei enää muistakaan sitä murhetta vaan ajattelee kipua pelkästään(suositellaan vain hyvin mielipuolisille ja oudoille ihmisille).

Sitten se kanssa helpottaa jos istua kyhjöttää jossain pimeässä huoneessa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit