Gootti.net

Lohtu

Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.04.2009 09:54
Perunamuusi ja lihapullakastike, ja nyt tekee niitä mieli aivan pirusti...
Tietyt klassiset biisit myöskin sekä E.A. Poen runot.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 16.08.2009 00:38
Minulla on enää hyvin vähän lohtua. Ei ole syliä johon käpertyä, enkä enää kovin usein pysty piirtämäänkään. Eipä kyllä ole inspistäkään. Minun ei auta kuin olla ja yrittää selviytyä, ja tämä on pitkällä aikavälillä melkoisen hajottavaa. Musiikki auttaa joskus, ja se, että käperryn jonnekin ihan yksin, kuoreeni vetäytyen, mutta sekin saattaa vain pahentaa tilannetta. ._. Onneksi voin edes tekstailla perheelleni.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.08.2009 02:00

Lainaus: Iiriva

Minulla on enää hyvin vähän lohtua

Kai siulla vielä kavereita on?
Sen tiedän ettei intissä halua näyttää pienintäkään heikkoutta, naiselle voin vain kuvitella sen tavan tärkeyden.

Vapaa-aika on sitten toinen juttu. Pura ne paineesi jonnekin, jos vaikka se auttaisi edes vähän.
Kirjoittanut: Pastelli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.08.2009 12:16
Musiikki on se ehdoton ykkönen. Tiettyjen bändien biisit tuntuvat kertovan ihan omasta elämästäni ja silloin tulee se ihana tunne, että joku todella ymmärtää.
Toinen lohduttaja on mustavalkoinen unikkotyyny, sitä on kiva halata , siihen on kiva itkeä sekä sitä on kiva hakata ja heitellä seinille.
Kolmas on syöminen, kun olen surullinen, keittiön kaapit ja komerot tyhjenevät mystisesti. Tästä syystä koetan välttää surullisena olemista, sillä seuraukset ne vasta surulliseksi tekevätkin :´)
Neljäs on internet ja anonyymi angstaus
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 16.08.2009 13:43
Lohtua en saa melkeinpä mistään, tai sitten olen vain pirun negatiivinen ihminen. Ajatukset ikävistä asioista saan pois pelaamalla, tai piirtämällä, mutta harvoin saan edes inspiraatiota piirtämiseen. Kavereita ei kiinnosta minun olot ollenkaan.
Kirjoittanut: Selah (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.08.2009 15:52
Kuulokkeet korvaan.. voluumi liian kovalle ja soraäänellä kajauttaa taivaalle..
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 16.08.2009 18:32
silloin kun kaikki tuntuu kaatuvan niskaan, ainoa lohtu silloin on se, että piirtämisen inspiraatio on korkeimmillaan ja silloin helpommin tulee niitä piirroksia joita ei tarvitse siltä seisomalta repiä tuhannen pillun päreiksi. totta kai on pari kaveria jotka ymmärtää ja yrittää lohduttaa mutta jotenkin kun ne yrittää väittää päinvastaista omille masentaville tuntemuksille niin se vaan pahentaa asiaa koska ei niihin itse osaa uskoa. eli kai paras lohtu mulle olisi se että jättää rauhaan.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.08.2009 19:04
Tähän on vaikeaa vastata, en yleensä tunne oloani kovin toivottomaksi. Minulla auttaa aina se, että lähden tekemään asioita jotta ne menevät edes vähän eteenpäin. Jos asiat ovat sellaisia, ettei niille voi varsinaisesti tehdä mitään ts. muuten vaan hatuttaa harmittaa, niin musiikki ja tilanteen rauhoittaminen auttavat. Yleensä en sellaisissa tilanteissa kaipaa seuraa enkä vastaa edes puhelimeen. Tietysti kuolemantapauksissa tai muiden vastaavien, vakavien asioiden äärellä on lohduttavaa, jos voi surra menetyksiä muiden asianosaisten kanssa.
Kirjoittanut: snowprints (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.08.2009 18:01
Poikaystävä ja suklaa joskus
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.08.2009 11:22
Parihin otteeseen on käynyt huonosti, ja palanut tosi pahasti. Ei kait siihen ole koskaan mitään poppakonsteja löytynyt, aika on yleensä parantanut haavat ja kyllä sitä nykyään pystyy ottamaan taas asioita huumorin kannalta. Ainut sellainen asia, joka on myös fakta ja saattaa vähän iisata pahinta tunteiden kliimaksia, on että tietää jollakulla olevan asioiden vielä huonommin kuin itsellään.
Todellisuudessa asiat eivät ole juurikaan niin pahasti kuin miltä ne voivat tuntua, mutta kun ne vaan voivat tuntua...
Päivä kerrallaan, aamusta iltaan. Jos perille päästään, aloitetaan uudestaan.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit