Gootti.net

Lohtu

Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.08.2009 21:31
Minua lohduttaa oma tyynyni() paiskon sitä päin seiniä, jos surettaa tai olen vihainen. Musiikkia en viitsi kummasakaan tilanteessa kuunnella, koska päädyn kuitenkin kuuntelemaan ties mitä nyyhkybiisiä.
Kirjoittanut: BlackLotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.09.2009 15:01
Käpertyminen sängylle miettimään pehmoleluni kanssa mitä tulisi tehdä. Ns. tasapainoitun siinä puolen tunnin sisään tai sitten nukahdan.
Lohtua tuo raivonpurkaus ja sen jälkeen rauhoittuminen.
Ja ystäväni jonne voi mennä ja unohtaa ajatella asioita, ystävät vie ajatukset pois.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.09.2009 21:46
"Varroin päivän pilkahdusta -- kirjoista hain lohdutusta --,
mutta kauas murhe musta mieleni vei harhaamaan..."
-E.A. Poe
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.09.2009 21:53
Miusta kylmä suihku lohduttaa usein. Tai varsinkin sellasen itkukohtauksen aikana on ihanaa mennä ensin kylmään ja sitten lämpimään suihkuun ja kökkiä siellä vaan pitkään ja antaa kyynelten mennä veden mukana lattiakaivoon.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.09.2009 08:05

Lainaus: SirMarylee

Miusta kylmä suihku lohduttaa usein. Tai varsinkin sellasen itkukohtauksen aikana on ihanaa mennä ensin kylmään ja sitten lämpimään suihkuun ja kökkiä siellä vaan pitkään ja antaa kyynelten mennä veden mukana lattiakaivoon.

Mulla on sama juttu.. On ihana ajatella sen kaiken huonon olon menevän niitten kyynelten mukana viemäriin.

Joskus soitan myös yhdelle tietylle ystävälle joka jaksaa aina kuunnella. Usein puhumme vain puolet puhelusta sitä varsinaista "itkun aihetta" ja loput puhumme jo ihan arkisia asioita. Siinä tulee usein naurettua paljonkin, mutta kaikki tuntuu olevan kunnossa niin kauan kunnes sulkee puhelimen..
Kirjoittanut: kaappigootti (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 02.09.2009 20:54
Siivoaminen auttaa pieneen pahaan oloon. Tuntuu, että pää järjestyy samalla eikä tarvitse enää surra sitä, miten asuntokin näyttää niin kauhealta. Nukkuminen on toinen ja lukeminen, se että saa uppoutua aivan toisenlaisiin asioihin. Tietenkin myös oman kullan lämmin syli ja äidin halaukset ja kyljessä köhnöttäminen. Perinteisesti myös musiikki.
Kirjoittanut: kaappigootti (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 02.09.2009 20:56

Lainaus: Tyhjäpää

Joskus soitan myös yhdelle tietylle ystävälle joka jaksaa aina kuunnella. Usein puhumme vain puolet puhelusta sitä varsinaista "itkun aihetta" ja loput puhumme jo ihan arkisia asioita. Siinä tulee usein naurettua paljonkin, mutta kaikki tuntuu olevan kunnossa niin kauan kunnes sulkee puhelimen..

Tuo on myös minulla käytetty keino. Hyvä olo kestää hetken mutta sitten tulee tilalle taas sama paha olo, melankolisuus ja itkuisuus. Jos oikein hyvin käy, saa ystävän jättämänä hyvän olon pidettyä jotenkin yllä uppoutumalla tekemään heti puhelun jälkeen jotakin.

Moderaattori muokkasi: Lainaukseen vaihdettu oikea nimimerkki
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.09.2009 12:24
Parhaiten mua on lohduttanut elämäni aikana oma äitini. Hän saa aina mut tyyntymään, kun olen surullinen tai vihainen. Harmi vaan, että äiti asuu kaukana, mutta onnistuu tuo lohduttaminen puhelimellakin...
Viime aikoina myös poikaystäväni on ollut suuri tukeni ja turvani. Minulla on suht tuore poikaystävä ja on ollut ilo huomata, että hän tietää aika hyvin mitä tehdä, kun kiukuttelen
Musiikki on tietenkin aina kuulunut lohduttajiini, mutta sen rooli alkaa vasta sitten, kun suurin myrsky on ensin mennyt ohitse.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.09.2009 17:26

Lainaus: Tyhjäpää

Mulla on sama juttu.. On ihana ajatella sen kaiken huonon olon menevän niitten kyynelten mukana viemäriin.

Nimenomaan, se on jotekin niin puhdistava tunne. Ja vaikka ei edes itkettäisi, ikävät asiat on niin rentouttavaa vain "pestä pois".

Lisäksi minua lohduttaa musiikki (sekä kuunneltuna että joskus itse soitettuna), uskoutuminen läheisille ja heidän kanssaan jutteleminen. Lenkkeily tai kävely auttaa sekin välillä ja erityisesti jos on mp3 mukana.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Felicia
  • Lähetetty: 08.09.2009 10:01
Omaan mielikuvitusmaailmaan vetäytyminen (johon kuuluu musiikki, kirjat ja kaikenlainen luova tekeminen).

Nykyään myös oman poikaystävän kainaloon käpertyminen - maailman lämpimin ja pehmein paikka!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit