Gootti.net

Lohtu

Kirjoittanut: assailSilence (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 06.02.2007 17:50
Musiikin kuuntelu, piirtäminen, maalaaminen, ulkoilu varsinkin lumisateessa () ja alkoholi.. Ja tietenkin eräs todella hyvä ystäväni. Tai vaikea kyllä lohduttaa joissain tilanteissa.. mutta voi ainakin pitää huolen että syön ja yritän edes nukkua kun on todella huono paikka...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 06.02.2007 21:58
Loistava lohduttaja: valtava kuppi kuumaa kaakaota. toimii ainakin minulla
Kirjoittanut: MissSacrifice (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.08.2007 23:59
Ystävät ovat auttaneet paljon minua vaikeiden tilanteiden tullessa eteen. Myös musiikki auttaa jonkin verran. Ja nukkuminen. Sekä juttelu asiasta jonkun kanssa, netissä tai irl.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • • Muokkasi: nocturnal_chimaira
  • Lähetetty: 08.08.2007 01:06
Erakkona ei mikään voi lohduttaa, en todellakaan luota ihmisiin enää. Annan vaan angstin viedä, siinä sitte kidun ja nautin itsesäälistä -.-
Herkulline yhdistelmä. Njah ja jos minä todellakin voisin jotain purkaa niin minkäs sille ? sitten saan niskaani kirjallista p*kaa esim: " provosoiva angstaava ja ärsyttävä p*kiainen.. "
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.08.2007 08:27

Lainaus: Iiriva

Loistava lohduttaja: valtava kuppi kuumaa kaakaota. toimii ainakin minulla

Suorastaan täydellinen
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.08.2007 08:29
Gootti.net:n foorumille kirjoittelu ja toisten juttujen lukeminen
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.08.2007 10:23
Unohtaminen on minun keinoni torjua jotain jonka takia joutuisin hakemaan lohtua. Se ei vain kanna oikein pitkälle, vaan jossain vaiheessa ratkeaa totaalisesti kun ei jaksa yrittää unohtaa, se on yllättävän raskasta.
Kirjoittanut: Ukuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.08.2007 11:25
Musiikki, läppäri, lohdullinen tekstin napsuttaminen/kirjoittaminen luonnoskirjaan, hutiloidun hätiköity luonnostelu paperille, kiistelyt itsensä kanssa. Aggressioiden purkamiseen shoot'em'all pelien pelaaminen... Olen joskus jopa korjaillut vaatteita lievässä(?) angstitilassa ja tuhonnut rikkonaisia posliiniastioita.
Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.08.2007 14:53
Piirtely, juttelu kaverin kanssa... Muuta en sit oikeen pystykkään tekemään. Piirtäminenkään ei oikeen aina meinaa onnistua, kun aina turhautuu siihen ku ei inspaa ja muutenki kun on niin huono piirtämään.
Joskus saatan myös kirjoitella "laulun sanoja"...
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 08.08.2007 16:41
Ulkoilma. Yleensä menen erääseen metsään kävelemään, kiipeän kallioille ja puuhun, kahlaan rannassa. Siellä käyn usein rauhoittumassa muutenkin kuin lohdutuksen tarpeessa, ja jos tunnen istuneeni koneen ääressä liikaa.
Eilen illalla/yöllä raivostutti ja oli sellainen olo, että on pakko päästä ulos. Kiipesin ikkunasta ulos, koska vanhempani olisivat heränneet oven narinaan, ja kävin pienellä kävelylenkillä. Aikaisemmin kesällä ulos pääseminen oli helpompaa, kun olin suurimman osan yksin kotona tai välllä siskon kanssa, niin ei ollut ketään ihmettelemässä öisiä hiippailujani.

Ja kyllä minuakin auttaa musiikki ja piirteleminen, jonka parissa vietän aikaani muutenkin lähes joka ilta. Ulos lähteminen on kuitenkin paras apu vitutukseen.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 11 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit