Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Naapurit

Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.07.2009 14:40
Jokohan kerroin meidän naapureista?

Asutaan luhtitalossa, eli tuossa etupuolellakin on tuollaiset pienet kuistit jokaisella. B-talossa asuu sellanen n. 18 vuotias kaveri, joka laulaa karaokea keskenään tuossa etupihan "parvekkeella". Cheekin "Liekeissä" tuntuu olevan kestoisuosikki!

Pihapiirissä on myös hurjasti pitkäaikaistyöttömiä, joille välillä maistuu ja välillä maistuu enemmän. Ovat kuitenkin melko rauhallista sakkia, eivätkä mesoa. Äänihaittoja tulee ainoastaan kun ne unohtavat laittaa penskansa nukkumaan...
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.07.2009 15:04
No Rollossa tuolla Domuksen opiskelijahärväkkälähiössä Kuntotiellä mulla on naapureina ulkomaalaisia vaihto-opiskelijoita! Ja voi helvetti miten ne asuu niiden musiikkisoittimiensa yms kanssa, kauhia melu ja ovet rappukäytävään aina ihan selällään. Ärsyttää lievästi kun yrittäs omassa rauhassa olla niin järetön melu kuuluu joka puolelta. Ja muutenkin se muu yleinen härvääminen siellä kerrostalossa, he vissiin luulee että taloyhtiön säännöt eivät kosketa heitä millään tavalla!
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.07.2009 16:33

Lainaus: Tiragen

Ja muutenkin se muu yleinen härvääminen siellä kerrostalossa, he vissiin luulee että taloyhtiön säännöt eivät kosketa heitä millään tavalla!

Eihän ne koskekaan, kato ulkomaalaiset ja kaikki rikastuttajat saa tehdä ihan mitä ne lystää. Ja muista ettet vaan saa käydä sanomassa niille siitä, koska olet muuten RAZISSSSHTI! Ja jos sanot, joku vähemmistövaltuuttettu abulamaga upalumpa tulee luoksesi ja saat vankilatuomion. (Vähintään) koska olet loukannut heidän kunniaansa.

Itseäni ahdistaa suoraan sanoen taas omat naapurit... koko talo on väärällään kaikenlaisia idiootteja jotka yrittävät väkisin tulla juttelemaan tai ahdistelemaan. Itse en perusta niin maar yhtään siitä että joku tulee pysäyttelemään minua ja sepostamaan minulle talon järjestyssääntöjä tai omaelämänkertaansa, varsinkin kun yritän kiirehtiä bussiin.
Miksei minun anneta vaan olla rauhassa!?
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.07.2009 17:01
Asutaan avokin kanssa kirkonkylän AINOASSA kerrostalossa (joka sekin kuppainen kaksikerroksinen). Muutettiin juuri b-rapusta a-rappuun, edellisessä asunnossa naapurintyttönä oli paras ystäväni eli ei olisi voinut parempaa toivoa. Ja sitten toisella puolella asui herkkäuninen vanha, huonossa kunnossa oleva mummo mutta ilmeisesti seinänsä olivat äänieristetyt kun ei kertaakaan tullut minun aikanani valittamaan äänistä (musiikki ei ole hyvää ellei sitä saa huudattaa).

Ja nyt tässä a-rapussa sitten asutaan erään epävakaan pariskunnan vieressä. Ikäeroa heillä vajaa neljäkymmentä vuotta mikä saa hetkittäin miettimään että mitä se nuorempi, naisellinen osapuoli siinä tekee. Kaikenlisäksi ovat vielä väkivaltaisia toisiaan kohtaan eli molemminpuolista parisuhdeväkivaltaa. Oltiin ehditty asua kaksi päivää tässä niin jatkoivat pieksämisiään kymmeneltä illalla arkipäivänä tuolla rapussa. Avokki esti menemästä sinne, mutta kun seuraavan kerran kuulen niin käyn kyllä herttaisesti toteamassa että jos se ei lopu, teen ilmoituksen poliisille perheväkivallasta. Tunnen huonoa omaatuntoa kun en jo silloin soittanut. Ja anoppi ja avokki sitä mieltä että ei ku ilmottaa vaan isännöitsijälle että ne on häiriöksi.

Joo, kyllä se ottaa kuuppaan että ne riehuu mutta enemmän mua häiritsee se seikka että ne paiskoo toisiaan turpaan O.o ... JA yläkerran naapuri siirtelee aina keskellä päivää huonekaluja. Perkeleen pahviseinät ja -lattiat. Edellisessä kämpässä näyttö täris niin ettei meinannu nähdä lukea ku yläkerran naapurin pesukone linkosi...

Mut en valita niille, koska sitten jos itseltä kuuluu ääniä niin voi vedota siihen että niillä ei ole mitään oikeutta valittaa :'DD Ilkeä minä.
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.08.2009 00:48
Olisin voinut kirjoittaa tämän tuonne "Vihaan.." -osioon, mutta laitan tähän kun on kuiteski naapureista kyse. Asun siis kerrostalossa, kolmannessa kerroksessa. Naapurusto on viime aikoina uusiutunut aika tyystin ja alunperin ympärilläni vallitsevaan hiljaisuuteen on tullut kaikenlaisia hälyääniä ;( Naapureina on mm. yksi pitkin päivää tappeleva pariskunta, ensin nainen kettuilee sille miehelleen, ja sitten huutaa että "älä lyö, älä lyö", Kohta kettuilee taas.. makuuhuonenurkkaukseni seinän takana parkuu koliikkilapsi. Alakerrassa räksyttää pikkupiski (toivon sen olevan pikkupiski, enkä esimerkiksi kieroutunut naapuri) kun vaan rapussa liikkuu joku, ja sitten on sellainen hyvin, köh köh, aktiivinen nainen joka voihkii äänekkäästi. Yläkerrassa joku soittaa grammarilla ikivihreitä, kuten Olavi Virtaa ja Eino Gröniä. Muuta musiikkikirjoa edustaa maahanmuuttajanaapurien päivällä soittama kantoninpoppi, ja joskus öisin tunnen olevani bagdadilaisessa limudiscossa. Lisäksi joku polttaa, ilmeisesti keittiössään, kun säännöllisin ajoin oma kööki alkaa haista tupakalle, kiva sitten kokata siinä..
Alakerran ulvova ja haukkuva koira omistajineen on onneksi muuttanut poijes Ou jee.
Kirjoittanut: Astrella (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.08.2009 17:47
Olisit tuijottanut intensiivisesti ja äännellyt "örp örp" tai nauranut kuin hyeena niin loppuu se nakupelleily. Ihmiset pelkäävät hulluja.
Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.09.2009 18:00

Lainaus: Astrella

Ihmiset pelkäävät hulluja

Jep. Kaverini kertoi että hänen serkkunsa oli asunut rivitalossa, ja melkein heti kun hän sinne muutti, muutti seinänaapuri pois. Kaverin serkku sanoi, että oli kuullut heidän puhuvan "siitä hullusta uudesta naapurista".
Kirjoittanut: Mad Scientist (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.09.2009 18:41
Mulla oli kauhean hyvä tuuri naapurin kanssa edellisessä asunnossa (missä oli muutenkin paksut seinät). Naapurissa asui pariskunta, joista mies oli kanssa nörtti ja omisti koko seinän kokoisen kirjahyllyn täynnä sarjakuvia ja sci-fi/fantasia kirjallisuutta. Hänellä oli myös hyvä kokoelma dvd:tä, joita hän antoi lainata. Välillä hän kutsui minut pelamaan lautapelejä ja jos heillä jäi ruokaa yli he kutsuivat mut syömään. Vastapalvelukseksi autoin kokoamaan heidän vaatehyllyn. Oli harmi että piti muuttaa pois sieltä asunnosta.
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.09.2009 15:56
Naapurissa on perhe, jossa on noin kuusi lasta, ovat lestaadiolaisia. Aina on jotain juttua, epäuskovaisista sun muusta. Perheen äiti valitti kerran möykkyisestä tiestä isälleni, koska isäni oli tíetä kunnan pyynnöstä kunnostanut, aivan kuin isäni päättäisi sen mitä tielle milloinkin tehdään. Lapset ovat pikku pyhimyksiä=eläinrääkkääjiä. Pyydystivät kalan, heittelivät sitä puihin ja työnsivät mankeliin, elävänä.
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.09.2009 20:06

Lainaus: Wucie

Lapset ovat pikku pyhimyksiä=eläinrääkkääjiä. Pyydystivät kalan, heittelivät sitä puihin ja työnsivät mankeliin, elävänä.

Hyi h..olisit ottanut jonkun niistä"pikku pyhimyksistä kiinne,ja tunkenut sen kersan pään sinne mankelin väliin,ja kysynyt"Miltäs tämä tuntuu?!

Minun naapurit kyttäävät jokaista liikettäni.Joku oli heittänyt pihalle(asun koulun opettajien talossaVuokra-asunnossa)suklalevyn paperit,niin kohta ne paperit oli itsestään selvästi laitettu minun autoni tuulilasin pyyhkijöitten alle"!!? Pidetään itsestään selvänä,että minähän se olen se Roskaaja..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit