Gootti.net

Naapurit

Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.04.2009 18:31
Tulin tässä selanneeksi suomi24:en naapurit palstaa todella huvittuneena, joten ajattelin kysäistä teiltä hyvät foorumilaiset, millaisia ovat naapurinne?
Ovatko he mukavia pullaa tyrkyttäviä mummoja, yötämyöten stereoita huudattavia maailmannapoja, kotiäitejä kersa katraineen, kyyliä vai ihan perusmöttösiä?
Onko teillä hyviä tai huonoja kokemuksia rakkaista naapureistanne?

Itselläni on kokemuksia suhtkoht rauhallisista naapureista, tässä talossa asustaa lähinnä vanhuksia, mutta yläpuolella asuvat kaksi nuorta paria ovat varsinaisia häiriköitä... Toiset juovat ja huudattavat musiikkia läpi yön ja toiset tappelevat jatkuvasti -.- Täältä taloyhtiöstä on todella helppo saada häätö Onneksi ei olla vielä me mieheni kanssa jouduttu tulilinjalle
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.04.2009 18:41
Sattuipa sopivasti tämä aihe, juuri kun naapurissamme (tai no suoraan kerroksen yläpuolellamme) tehdään remonttia ties kuinka monetta päivää. Tuommoinen tietysti käy hermoille, mutta on se toisaalta ymmärrettävää. Muuten naapureiksi on osunut melko mukavia tai vähintään rauhallisia henkilöitä. Toinen seinänaapuri on oikein mukava mummo, joka aina välillä tarjoaa pullaa tai muita leipomuksiaan. Silloin harvoin kun meillä leivotaan, viemme kanssa hiukan hänelle Perheellämme onkin tällainen vitsi tähän liittyen "meillä on pullaa aina kun naapurissa leivotaan"
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.04.2009 19:42

Lainaus: P-M

remonttia

Meillä oli tuo ongelma pari viikkoa sitten... Uusivat putkistoa viereiseen huoneistoon ja se piikkauksen ääni kuului taukoamatta... alkoi aina ennen kahdeksaa aamulla ja viikonloppuisinkin... jeejee
Kirjoittanut: Sulevi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.04.2009 19:45
Naapurissani asuu omituinen tantta, joka pitää minua jonkin sortin rikollisena. Olen pari kertaa eksynyt vahingossa rajan toiselle puolelle (metsässä kulkeva epämääräinen raja), jolloin tyyppi on juossut viivana ulos talostaan ja huutanut:
"Nuori mies, jos et heti lähde täältä, minä soitan poliisille!" hupaisaa sinäänsä, kun en mikään mies ole.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.04.2009 20:23
Naapurini, hmm... Asun jännästi, nimittäin solunkaltaisesti rivitalossa. Tai toisinsanoen, meillä on yhteinen eteinen, joskin jokaisella oma asunto kylppäreineen. Vain keittiön jaan toisen kanssa.

Keittiönjakaja-kämppikseni kanssa tulen hyvin toimeen, joten heistä ei ole mitään valitettavaa. Muutkin naapurini ovat nuoria ja suht' hiljaisia, joten outouksia ei heissä ole. Hieman kauempana kyllä asuu romani, jonka sukulaiset käyvät usein kylässä. Silloin kuuluu hirveä huuto pihamailla, lapset heittelevät tavaroita pitkin poikin yms. Yrittipä eräs kersa laukullenikin kerran.

Muuten ei kyllä naapurustostani ole valitettavaa.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.04.2009 20:44
Naapurimme ovat melkoisen hiljaisia ja rauhallisia niin kuin koko kerrostalo jossa asumme. Harvoin tulee mitään ihmeellistä. Ainoa mikä on niin iskuporakoneet soi joka ikinen päivä tässä talossa, välillä ollaan oikein pohdittukin minkälainen reikäjuusto talo onkaan jos samaan tahtiin iskuporakoneilla on reikiä porailtu aina... Vanha talo vielä, '67 rakennettu.

Muuttaessamme tähän kämppään yläkerrassa oli pariskunta jotka riitelivät äänekkäästi joka helvetin yö ja valvottivat meitäkin siinä sivussa, kuuluu ne äänet aika hyvin tänne alas nimittäin. Saivat sitten häädön lopulta muitten naapureitten toimesta.
Tuorein naapurimme on sellainen jota en ole ikinä edes nähnyt, mutta sen tiedän että tyyppi aiheutti alku vuodesta vesivahingon alempiin kerroksiin nukahtamalla suihkuun...
Että sellaista pientä naapureissamme. Ei mitään valitettavaa kuitenkaan.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 04.04.2009 21:49
Suomi24:n naapurit palsta on parasta viihdettä, mitä tylsistyneenä voi saada.
Olen itsekin monesti naureskellut niitä juttuja lukiessani. Jotkut kai todella tykkäävät provoamisesta.

Omat seinänaapurini ovat melko rentoa väkeä, mutta yläkerrassa asuu joku hyypiö (en ole koskaan päässyt näkemään kyseistä henkilöä) joka on joko sairaalloisen ylipainoinen tai kantapääkävelijä. Tämä naapuri aktivoituu aina iltaisin ja sitä tömistelyä saakin sitten kuulla siihen asti, kunnes menen itse nukkumaan.
Mitään himobilettäjiä tai epämääräisen oloisia henkilöitä tässä rapussa ei asu, mistä saan olla kiitollinen.
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 05.04.2009 10:08
Jahas..

Seinänaapurimme on semmoinen keski-ikäinen viinaan menevä mies, jonka koira kärsii kamalasta eroahdistuksesta. Mikäli tämä setä lähtee viinareissuille ja jättää koiransa kotiin, ei kukaan talossa nuku ennenkuin setä suvaitsee palata.

Yläkerrassa asuu pingpongeja (enpä ole kansallisuudesta varma, käytän tätä yleisnimitystä) jotka ovat aamuisin ihan helvetin äänekkäitä, eivät osaa kulkea rappukäytävässä ilman ~160db meteliä, ovat osan päivästä taas hiljaa ja jatkavat koluttamista ja kälkätystä sitten kymmenen-yhdentoista aikaan illalla.

Toinen seinänaapurimme kuuntelee jotain helvatan humppaa/vastaavaa niin suurella volyymillä, että voisin alkaa karaokea harrastamaan mikäli sanat heijastettaisiin myös seinään.

Täältä olisi päästävä pois, mutta asuminen on niiiin kallista. Tai vaihtoehtoisesti hävittää nuo naapurit johonkin..
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.04.2009 11:38
Mulle on sattunut oikeen hyvät ja hiljaset naapurit, joista osa on jopa sukulaisia Vieressä asuu kyllä vanhempi mies joka joskus (luojan kiitos, todella harvoin enää nykyään) huudattaa Hummani heitä, alkaen kuudelta illalla ja loppuen aamulla. Välissä kylläkin baaritauko. Taidan olla minä kuka eniten rasittaa muita naapureita kun kissalleni huudan öisin (kisu ei tykkää nukkua silloin kun minä tykkäisin). Onneksi tässä rapussa ei asu myöskään semmosia lapsiperheitä joiden muksut ravaisivat käytävässä ylösalas aamusta iltaan, se vasta on rasittavaa...
Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.04.2009 12:12
asun niin korvessa ettei minulla ole naapureita :p
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit