Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Naapurit

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 04.06.2009 22:25

Lainaus: SiriusBlack

Meidän viereiset naapurit pitää viikonloppuisin ihania pippaloita ja musiikki kuuluu ihan selkeästi meille.

Täällä on sama juttu ollut parina viime viikkona. Pari kerrosta alemmas joku separihoumou muutti ja siitä lähtien ovat lauantain ja sunnuntain vastaisena yönä jumpututtaneet mankkaansa. Sellaista yksitoikkoista tumputusmusiikkia. Tump-tump-tump-tumputi-tump-tump-tump-tumputi... Kaksi viikkoa sitten samassa asunnossa joku huuteli sydämensä kyllyydestä naisen sukupuolielintä. Suomalaisia alemman keskiluokan ja hyvin alhaisen älykkyysosamäärän kanssa pelaavia tyyppejä. Harmittaahan tämä. Yritän vain padota kaiken tämän vihan ja raivon tiiviiksi paketiksi ja sitten josssain välissä purkaa sen johonkin. Johonkuhun.
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.06.2009 19:27
Asun rivitalossa ja päätyasunnossa.

Mutta ainut naapurini onkin sitten pahin koko pihasta. Tällä hetkellä se on juonut varmasti yli 2 viikkoa putkeen, ja tästä seuraa kaksi viikkoa putkeen se karaoke-möly. Joskus jopa soittavat kolmea eri musiikkia yhtäaikaa ja helvetin kovalla. En itse puutu tähän kun satun joskus kuuntelemaan myös kovalla musiikkia mutten kumminkaan 2 vko 24/7

Siellä ravaa porukkaa meidän pihan kautta enkä uskalla laskea kisua ulos juoksuhihnaan ( juoksuhinha siksi etti tulis ihan hei raskaaksi kun leikkaamaon eikä isä tykkää )
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.06.2009 20:58
moi! vai ite aito antti tuisku naapurissa?! mä olisin mielelläni ottanut sen naapurikseni,kuin nämä s...paskat jotka kyttää joka liikettä,ja aina löytävät jotain VALITTAMISTA. MÄ kyllä pidän antin PERSOONASTA",mutta EN Disco musasta. GOOTIT, NE HALUAISIN NAAPUREIKSENI.
onhan kerrostaloissa selkeet SÄÄNNÖT!!

moi!no mitäs tähän sanotte..kun puutuin häirikkö käyttäytyjän huutamiseen,musiikin(epämääräsen hiphop/disco)poppiin,ja sanoin kato TOLLO kelloa(n.24.oo),ja aamulla töihin...niin SE Että huusin VASTAAN Tälle mamman pikku mussukalle",niin SAIN TALOYHTIÖLTÄ Valitus lapun",kun olin SOLVANNUT kyseistä häirikköä..!! jos puutut ,ja SANOT VASTAAN NIIN SINÄ SAAT"Valituksen"...EN Todellakaan ymmärrä!!??

Mode muokkasi viestit yhteen. Ei tuplapostauksia, kiitos.
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Ultimecia
  • Lähetetty: 07.06.2009 21:49
azpzv

Vältetään tuplapostauksia. Siinä kirjoittamasi viestin yläpuolella on Muokkaa-nappula, jota näpäyttämällä voit muokata tekstiäsi ja lisätä siihen jotain. Lisäksi voisit kiinnittää huomiota kirjoittamiseesi; viesteistä puuttuu iloisesti isot alkukirjaimet ja lisäksi viesteistäsi ei oikein saa selkoa.

EDIT: Ai niin, lisäksi tuolla on Lainaa-namiska, jonka avulla voit lainata jotain viestiä ja kirjoittaa vastineesi siihen.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.06.2009 17:50
Uh... no nyt on päästy jo paremmin tutustumaan meidän uusiin naapureihin kun ollaan nyt kuukausi suurinpiirtein tässä uudessa asunnossa miehen kanssa asuttu.
Talo on hiirenhiljainen ja naapurin mummo kävi työntämässä meille talon järjestyssäännöt heti ekana päivänä käteen -.- Ugh.
No parvekkeella ei voi olla ollenkaan, saati tuulettaa kämppää kun viereisessä asunnossa asuu joku v*tun ketjupolttaja joka puhaltelee röökinsä meidän puolelle. RAIVOA.
Olen kyllä mukana ajamassa sitä lakialoitetta joka kieltää tupakoinnin kerrostalojen parvekkeella.
Eihän se minua haittaa jos joku haluaa elämänsä pilata, mutta jos hän tietoisesti pilaa minunkin elämäni niin silloin haittaa.
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.06.2009 22:29
Tätä ketjua vähänkin matkaa luettuaan ilmenee että asun varsin onnellisessa kodossa, vaikka kerrostalosta kyse onkin. Hyvä kun naapurit edes huomaavat minut, tosin yhteisö on uudehko (talo valmistui vapuksi), ja asukkaat vanhemman puoleisia. Ainut ns. häiriötekijä on kadulla satunnaisesti ilakoivat pojantorvelot ja tytönhupakot mopoinensa, mutta kaikenkaikkiaan ei se minua haittaa
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 22.06.2009 23:35

Lainaus: Signum

Ainut ns. häiriötekijä on kadulla satunnaisesti ilakoivat pojantorvelot ja tytönhupakot mopoinensa, mutta kaikenkaikkiaan ei se minua haittaa.

Haittaahan. Kun ajattelet asiaa tarkemmin, tulet siihen oikeaan päätelmään, että se haittaa sinuakin. Se haittaa minua, se haittaa sinua. Jokainen olento, jonka elinpäivien ihkuin hetki on pöristää ruohonleikkurilta kuulostavalla paskamopollaan liikennevaloista toisiin talla pohjassa, pitäisi ajaa ojaan. Sitten siellä ojassa sitä olentoa pitäisi ajaa ja polkea niin paljon, että se olento katoaisi sinne ojaan ajopeleineen. Se olisi oikein. Se olisi yhteiskuntarauhan säilymisen kannalta parasta. Jos pakoputkesta kuuluu KOVA ÄÄNI, se tarkoittaa sitä, ettei ajoneuvolla saa ajaa ja samalla myös sitä, ettei sen ajoneuvon omistava olento ansaitse kulkea kulkupelillään tämän maan pinnalla. Koska pollarisedät eivät kykene hillitsemään meteliterroristien rällästämistä, jokaisen kannattaa tehdä siitä omat päätelmänsä jotta miten ongelman voi ratkaista. En kehota ketään polttamaan ketään, mutta sanonpahan vaan, että eivät ne terroristit itse itseään sytytä.
  • Lähetetty: 23.06.2009 08:47

Lainaus: kuopassa

Jokainen olento, jonka elinpäivien ihkuin hetki on pöristää

Mieluummin kuuntelen sitä mopojen pöristelyä päivät kuin ampiaisten pöristelyä.
Voi jukoliste. Olen ihan täynnä kun eilen oli vaatekaappi täynnä amppareita ja tänä aamuna makuuhuoneessa!!?!?!?! spdefjledhsgvkjdnfg. Isännöitsijäkään ei tee niille mitään. Niillä on pesä ihan meidän kämpän yläpuolella ja tunkevat sisään joka raosta!!!! AAAAGH! Käyn tänään ostamassa kyllä kauraleipää ja raidia prkl. (kauraleipaa itselleni ja pörisköille sitä toista > ) Pistän massa teurastuksen käyntiin.
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.06.2009 22:16

Lainaus: SyllaBoreal

Sitten siellä ojassa sitä olentoa pitäisi ajaa ja polkea niin paljon, että se olento katoaisi sinne ojaan ajopeleineen. Se olisi oikein.

En vastusa jos KUOPASSA tulee tännekin jakamaan oikeutta, itse en uskalla. Joo mutta ei se pärinä haittaa mittakaavassa mitä se on täällä, kun tietää mitä se on jossain toisaalla. Joskus ihan huvittavaa seurattavaa, sillä niinhän se on, mitä kovempi ääni, sen pöhlömpi "kuski". SyllaBoreal, toivottavasti purkillinen Raidia auttoi oikeuden jakamisessa kotiystävillenne, ainaski sillon jos suoraan pesään suitsuttaa, jos sijainti on tiedossa ja uskallus riittää.
  • Lähetetty: 28.06.2009 15:27
Aaargh! Anna mun kaikki kärsiä.... x'''D Olin äsken parvekkeellani laittamassa noita parveke laseja kiinni kun huomasin viereisellä parvekkeella naapurin mummon ihan ilkosillaan xD Seksikkäät oli sellut juu Se mummo ei ees hävenny vaan vehkeet paljaana siinä vaan nautiskeli!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit