Gootti.net

Naapurit

Kirjoittanut: Toxo (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.04.2009 12:13
Meikäläisellä on iha rauhallinen naapuristo. Molemmilla puolen taloa asuu poliiseja, joten ehkä se selittää jotain. Parina kesäyönä huonetta tuulettaes oon kyl kuullu jotai epämääräsii bilehälyi taustal, mut kummiski sen verra kaukana etten oo yöuniani menettäny.
Kirjoittanut: Kazakstania (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.04.2009 12:43
Suomi24:sen naapuripalsta on kyllä ihan paras
Itse en pajoa naapureistani tiedä, kun vasta ollaan muutettu. Edellisissä paikoissa oli kyllä sellaista melua, ettei aina saanut nukuttua.
No, täällä ei ole kuulunut yhtään mitään. Pikemminkin me niitä naapureita pidetään hereillä, kun meidän kissa kiljuu ihan kurkku suorana joka yö. Kissasta lähtee semmoiset reippaat 90 desibeliä, eli aikamoisesti. Onneksi sentään ei ole tullut valituksia vielä musiikinsoitosta, jota sattumoisin meidän kämpästä kuuluu.
Sen verran tiedän naapurustosta, että täällä asuu joku kylähullu ja joku papparainen, joka kyylää minne kaikki menee, mitä ne tekee ja milloin tullaan takaisin kotiin.
Meillä asuu naapurissa jotain ala-asteikäisen näköisiä tytöjä, jotka kiertää mut kaukaa..
Jos ulos menee, niin saa kyllä aina kuulla koiran haukkua. Täällä rivitalossa kaikki koirat on sellaisia pullamössö ei-koulutettuja räkyttäjiä. Onneksi niistä ei ole ollut vielä haittaa...
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: Funereal Soul
  • Lähetetty: 05.04.2009 13:08
Ihana aihe! Pääsee heti kunnolla avautumaan naapureista, kun siltä tuntuu. Ja niistähän valitettavaa löytyy. Nykyinen asumuspaikka on ollut aika piinaa lähes kaikkien naapureiden osalta. Niin edellisten, kuin nykyistenkin osalta. Sen lisäksi, mistä Dark Eyes tuolla kerkesi jo avautumaan ping pongeista ja eroahdistus koirasta ja humppa naapurista niin lisäksi voisin avautua venäläisistä, jotka asuvat lähes yläpuolella. Siellä kanssa ihmepäivinä ja iltoina/ öinä biletystä. Muutenkin niiden käytös on, kuin omistaisivat koko maailman. Naapurirapustakin kuuluu kaikki itkevät ja ulvovat ja haukkuvat koirat. Ei pidä ottaa koiria, jos ei osata kouluttaa. Niin ja sitten kun tuossa alhaalla asustaa sellaisisa teinejä, jotka jaksavat aamuisin ja iltaisin hyvin myöhään säädellä mopojaan tuntikausia.. "Pärrrrrrrr" Ja jos ei mopoja niin sitten tullaan ikkunan alle säätämään bassoja ja pidetään autoja tyhjäkäynnillä. Ja nehän kuuluu sisälle, vaikka kaikki luukut olisivat kiinni. Että minä voinkin vihata naapureita tässä nykyisessä asunnossa!
Ja varmasti seuraa jatkoa tässä mun valitus sarjassa. Nyt kun on vauhtiin päässyt.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.04.2009 14:45
SyllaBoreal
Toivon, että tuo remontti loppuu pian. Eilen koko päivän tekivät jotain äänekästä, esim. porasivat. Tekivät kyllä sitä ihan sallittuun aikaan, mutta kipeänä olisin mieluusti nukkunut päivälläkin. Onneksi tänään ovat olleet hiljaa kun on sunnuntai.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.04.2009 15:17
Karaokea nuo jotkut veivasivat monena viikkona niin kovaa, että sanoista sai selvän. Erittäin huonoja kappaleita niin epävireisesti vinguttuna, että hermo meni totaalisesti. Olisi luullut, että jotain kehittymistä olisi laulutaidoissa tapahtunut, mutta ei... Laitoimme sitten lapun käytävään, että tervemenoa laulutunneille tai olkaa hiljaa.
Pari viikkoa oli rauhallista ja eilen se alkoi taas. Onneksi sentään hiljemmalla kuin ennen.

Sitten on jotkut ihanuudet, jotka tappelevat ja kiroilevat julmetusti aina sillointällöin. Niistä ei nyt erityisemmin ole haittaa ollut.

Joku huudattaa välillä Kissiä ja räppiä ja milloin mitäkin ihanuutta.

Tämän talon kakarat (pidän muuten lapsista kovasti, mutta vain kaikista muista kuin tämän talon penikoista!!) ovat kamalinta maailmassa!!
Tai heidän vanhempiaanhan tässä täytyisi osoittaa sormella jos jotain. Nuo pennut rikkovat kaiken! Alaoven lasi meni viereisestä rapusta viime viikolla, pyöristä varastetaan venttiilit ja korit ja peltiseinäinen pyörävarasto pommitetaan jääkokkareilla lommoille. Lisäksi pyörävarastojen ovet jätetään sepposenselälleen, että ihan kuka vain pääsisi sieltä pyörän varastamaan tai jotain rikkomaan jos siltä tuntuisi. Ne leikkii (=lähinnä roskaa) kellareissa, varastoissa ja alakäytävissä... Ne roskaavat talon pihapiirin ja viereisen pienen metsikön karkki- ja sipsipusseilla ja lisäksi hakevat jäteastioista kaikkea "mielenkiintoista" ja levittävät ne ympäri metsikköä ja pihaa.
Ne tekee kaikkea pahaa, eikä niiden vanhemmat välitä, eivätkä komenna niitä koskaan. Tuhon määrä on melkoinen, kun noita kakaroita tässä talossa asuu aika pirun paljon.

No, rikkokoon vielä jotain minun omaisuuttani, niin minä rikon sitten takaisin!
Kirjoittanut: Astrella (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.04.2009 17:21
Äidin ja mun muutettua kerrostaloon saatiin ekana päivänä yläkerran vanhan rouvan kylään joka vaikutti ihan mukavalta vaikkakin hieman paranoidilta. Kuukauden parin vierähdettyä hän alkoi valittamaan televisionsa kuvalaadun huonontuneen ja piti syynä sitä että meillä oli kaksi televisiota. Kuulemma ongelmat alkoivat meidän muutettuamme. Isä ja veljeni ovat sähköalalla ja rouvan pyynnöstä tarkistivat johdot ja antoivat jopa rouvan tulla sisälle asti vakuuttumaan että kaikki oli niinkuin pitääkin. Hän ei kauaa tyytyväisenä pysynyt ja kyttäsi porraskäytävässä hetkeä jolloin tulin koulusta. Hän nipotti että kaksi televisiotamme on väärin kytketty ja hänen ongelmansa on pakko johtua siitä. Sanoin kohteliaasti että kerron kyllä isälle eteenpäin hänen terveisensä. Rouva oli melko tuohtunut ja sanoi että "ei millään pahalla mutta joudun vaan kohta kutsumaan virkavallan selvittämään tämän!" ja "katsotko paljon televisiota?" Huoneessani mulla oli oma telkkari ja nainen oletti että ongelman oli pakko johtua "liian monesta televisiosta ja piuhoista". Olin äimän käkenä ja suljin oven. Isäni riemastui kuultuaan ja soitti isännöitsijlle että rouvalla on itsellään piuhat sekaisinja että ammattimies (veljeni) oli kaikki tarkistanut rouvaan miellyttääkseen vielä kertaalleen.
Noh anteeksipyyntö rouvalta tulikin.
Kirjoittanut: kannuskäsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.04.2009 18:45
cybehz
Ole onnellinen, ei ole huonojakaan naapureita. Nimittäin yleensä naapureista löytyy hyviä sekä myös niitä huonompiakian.

Nykysin kun asutaan omakotitalossa ei onneksi ole naapurit ihan seinäntakana.
Tien toisellapuolen olevat naapurit ovat ihan mukavia, ainoat naapurit joiden kanssa tulee välillä juteltuakkin. Muihin naapureihin en kummempaa tuttavuutta ole halunnutkaan, pysytkööt eläkeläis mummot ja papat vain omilla pihoillaan. Poika naarmutti kerran pihalla pyörällä autonkylkeä. No vähän siinä tuli kyllä kiroiltua. Sattui yksi naapurin mummo kävelemään just ohitse ja tuli valittaan. Aikoi soittaa poliisit jos vielä huutaisin lapsille.
Silloin kun asuttiin vielä rivitalossa: Naapuritalossa asui ANTTI TUISKU. Sillä oli aina ikkuna auki ja huudatti jotain Madonnaa ja lauloi itse mukana
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.04.2009 18:46

Lainaus: kannuskäsi

Naapuritalossa asui ANTTI TUISKU. Sillä oli aina ikkuna auki ja huudatti jotain Madonnaa ja lauloi itse mukana

Aaahahahahahahahahaah *reps*
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.04.2009 20:27
Siitä huolimatta, että Haapaperä koostuu pääosin lestadiolaisista perheistä, lähinaapurimme eivät sentään onneksi ole kyseistä uskonkuntaa.

Vastapäisessä naapurissa (siis tien toisella puolelle) asuu perhe, koostuen isovanhemmista, vanhemmista ja kahdesta nuoresta (Pekka 20, Riika 16). Ihan rauhaisaa sakkia, ja Pekka oli lapsuudessani paras ystäväni. Minun piti mennä Pekan kanssa naimisiinkin. Ainoa "ongelma" on isoäitinsä, jonka kanssa joutuu joka kerta lenkillä kohdatessa juttelemaan puolesta tunnista tuntiin. Lisäksi heillä on kamala, leikkaamaton kollikissa joka sortaa meidän pikku Saastamoistamme.

Toisessa naapurissa asuu n. 80 vuotias vanhapiika, jota näen pääosin jouluna (olemme perinteisesti äidin ja siskon kanssa käyneet katsomassa häntä joka joulu. Saamme siskon kanssa aina samanlaisen konvehtirasian samanlaisissa tonttupapereissa) ja kesäisin kun kerään vadelmia kasvimaanreunalla, tontteja erottavan ojan varrella. Oikein mukava muori, pienempänä kävimme hänen luonaan usienkin syömässä keksejä ja juomassa mehua. Oli vähän kuin kolmas mummoni. Usein saan välikäden (äidin) kautta kuulla kehuja tyylistäni.

Toisella puolella asuu vähän erakkomainen nainen, joka on opettajana Nivalan yläasteella. Käsitykseni mukaan hän nykyisin asuu yksin, kun aikuiset lapsensa ovat muuttaneet pois. Hänellä on ravitalli, jossa pikkutyttönä tuli juostua harvasen päivä, ja vieläkin käyn silloin tällöin hoitamassa hevosia. Siellä oli viimekesänä pitkästä aikaa pikkuvarsa! Hänellä on myös koira, joka taitaa pelätä meidän koiraamme. Suloinen pikkuinen. En muistaakseni ole nähnyt häntä sitten kesän, kun hän kävi ylioppilasjuhlissani.

Ei mitään valittamista naapureiden suhteen, paitsi sen yhden kissan. Viimeksi eilen sain pelastaa pennun sen ahdisteluista, se raukka kun ottaa aina turpaansa.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 07.04.2009 12:47
Raaaaahh! Saako taas avautua? Teen sen jokatapauksessa.
Naapurissa seinän takana on porattu eilisestä lähtien urakalla. Tänäänkin jo parin tunnin ajan niin ettei edes omia ajatuksiaan kuule! On se nyt kumma mitä ihmettä siellä tehdään. Tuollaisella poraamisella ja häiriköinnillä, ei ole kohta väliseinää enään ollenkaan tuossa. Ja kun hetkeksi hiljenee (vain pieneksi) niin johan kuuluu vauvan rääkyminen niin että alkaa vaan sekin vituttamaan.
Kerrostalo elämä vaan ei sovi mulle...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit