Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Seksuaaliset suuntautumiset

Kirjoittanut: Speedymaza (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.03.2007 17:40
En. Se tapahtuu sitten ja musta tulisi bi. Mitäs hirveätä siinä nyt olis.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.03.2007 18:27
No siis, sehän olisi aivan kauheata!!1!¤#%&¤/#% Ties mikälie hiippari sustakin tulisi!! :O tekisit JUMALANSANAAVASTAAN!! (siis mitä ******, missä vaiheessa raamattua mainitaan homoseksuaalisuus ??) :E joo, tätä se unenpuute aiheuttaa
  • Lähetetty: 06.03.2007 21:01
"Ja jeesus sanoi: Se nyt on ihan sama vaikka ootkin homo." Ei oikeen sovi raamatun teksteihin.
Kirjoittanut: BelaVamp (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.03.2007 21:36
Yhä saakelinmoinen kaappilepakko. Rankkaa on elämä.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.03.2007 22:24

Lainaus: Speedymaza

"Ja jeesus sanoi: Se nyt on ihan sama vaikka ootkin homo."

pakko sanoa; mahtava repliikki. : )
Speedymaza on jumalasta seuraava.
Kirjoittanut: Pic (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.03.2007 18:00
Hetero olen ja uskoisin että seksuaalisuutta ei voi jakaa tylysti kohtiin hetero-bi-homo. Useimmat ihmiset ovat jotain näiden kolmen etapin väliltä. Itse sijoittuisin varmaan melkolailla heteropäähän, mutta en kuitenkaan pidä naisvartaloa vastenmielisenä, lähinnä neutraalina, joten tuskimpa mikään äärihetero olen. Miehistä tykkään ja piste. Kukkikoon kaikki kukat minun puolestani, ketään jalustalle nostamatta.
  • Lähetetty: 07.03.2007 18:52

Lainaus: Cata

Nyt menin sanattomaksi... Kiitos.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.03.2007 15:02
Mulle on ihan sama onko ihminen homo vai bi vai lesbo. Itse olen kyllä hetero.
Tosin silloin en tykkää jos joku on homo ja itse sattuisin ihastumaan kyseiseesn ihmiseen. :P
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.03.2007 21:13
Mä olen hetero ihan täysin, ei todellakaa tulis mieleeïkää kosketella jotai eukkoa. Lesbous kuten homous ja bi-seksuaalisuus on sairasta, en tykkää...
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.03.2007 21:34

Lainaus: Cata

Olen samaa mieltä..

Lainaus: Pic

Kukkikoon kaikki kukat minun puolestani, ketään jalustalle nostamatta.

Indeed...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit