Gootti.net

Seksuaaliset suuntautumiset

Kirjoittanut: Astraea (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 28.09.2013 19:08
Uskon, että ihminen rakastuu persoonaan - ei sukupuoleen.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: Roudatar
  • Lähetetty: 17.03.2014 15:47
Tulimpa lukeneeksi tätä ketjua ihan ensimmäisistä viesteistä lähtien ja varsinkin omia vanhoja viestejäni (viesti vuodelta 2007 aiheutti aika pahan cringe attackin, että huhhuh, vaikka eipä tuo mielipide juuri tuosta ajasta ole muuttunut). Tulipa sitten vastaan viesti about 4 vuoden takaa, kas här (nevermind ye old nikki)

Lainaus: darkAngel

Itse olen hyvin epävarma omasta seksuaalisuudestani. Se on varma että miehet kiinnostaa, mutta naiset on vähän semmonen, että jossain määrin olen kyllä kiinnostunut, mutta en ole varma onko se vielä ns. "luokiteltavissa" biseksuaalisuudeksi. Joka on aivan järkyttävän turhauttavaa kun ei tiedä. Toivottavasti lähitulevaisuudessa tää selvenisi.

Tässä ei aivan kamalasti ole tullut muutosta (a.k.a ollenkaan), mitä tulee seksi- ja seurustelukokemukseen, mutta jokin muutos sentään. (Eräs foorumin semivakkarii tuntee miut siviilissäkin ja saattaa nähdä tän mutta menköön.) Tässä viime aikoina olen tullut harrastaneeksi itsetutkiskelua ja katseltua videoita youtubessa (muiden muassa sen nimisen leidin kuin Arielle Scarcella) ja tämä (ainakin) neljän vuoden "löytöretki" on tullut päätökseensä. Olen bi. Ja koska olin asiasta näinkin kauan epävarma, niin olin asian kanssa sinut heti. Ihan kuin tää olisi ollut osa miua jo neljä vuotta sitten, ja ehkä tavallaan olikin.

Tavallaan olen todella onnellinen, varsinkin kuin ne kaverit, joille tähän mennessä kertonut on suhtautunut asiaan todella hyvin. Vanhemmille ja veljille en vielä oo kertonut, mutta äidistä on jo aika tarkka varmuus, että se tulee menemään hyvin (jo ennen miun täysi-ikäistymistä kertoi rakastavansa meitä kaikkia, seksuaalisesta suuntautumisesta huolimatta). En aio pitää asiaa salaisuutena, jos joku kysyy niin kerron enkä kiellä muitakaan kertomasta. Lähimmille ihmisille aion kertoa, mutta en varmaankaan tule "kuuluttamaan" asiaa ihan joka iikalle. Ehkä vaihdan facebookissa, että oon kiinnostunut miehistä ja naisista, kun tällä hetkellä ei lue mitään. Eli kaapista ulos ilman sen suurempaa hämminkiä.
Kirjoittanut: Vector (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Vector
  • Lähetetty: 22.03.2014 16:12
Elelen sateenkaarilippu liehuen (en kyllä tosin kirjaimellisesti), eli olen naisiin päin. Kaapista tulin ulos v. 2009 ja olihan se pienoinen pala perheelleni, mutta aika nopeasti he sopeutuivat (olen kiitollinen siitä). Nyt kun olen lapsuuttani ajatellut, niin olen huomannut että minussa on ollut jo 3-4 vuotiaana piirteitä, jotka ovat kielineet suuntautumisestani.

En kuitenkaan liiemmin mainosta suuntautumistani, oletan vain sen olevan ok kaikille, jotka tahtovat kanssani tekemisissä olla. Kysyttäessä asiasta kerron niin kuin se on. Mystisesti monet ovat kuitenkin sanoneet että olemuksessani on jotain sellaista, mikä voi saada gaydarin värisemään. Stereotypiseltä lepakolta en kuitenkaan näytä, joten en itse sinäsä tiedä mistä se huokuu. Tosin eipä siitä haittaa koskaan ole ollut.
Kirjoittanut: Idiot (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.04.2014 23:59
Tämä onkin aika jännä kysymys, nimittäin joskus pidin itseäni ihan täysin heterona. Vielä vuosi sitten seurustelin jätkän kanssa, kunnes sitten tapasin erään naisen. Naisen, joka sai minut ihan sekaisin. Aluksi olin ihan hämilläni ja yritin ns. paeta tilannetta, mutta kyllä sydän ja tunteet lopulta voitti. Suhde jätkän kanssa poikki ja tarkastelemaan miten käy tämän naisen kanssa, ja sitten tulikin koko elämäni paras aika. Päädyttiin seurustelemaan ja nykyään ollaan kihloissa. Pelkäsin ihan älyttömästi kertoa tästä vanhemmille ja kavereille, mutta kaikki ottivat asian tosi hyvin. Äiti ihmetteli vaan miksen kertonut heti, ja lähinnä innostui. Nyt oikeastaan tuntuu siltä, että koko ajan kiinnostaa vaan enemmän naiset, ja vähemmän miehet.
Kirjoittanut: Seranelle (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.09.2014 02:59
Täällä esittäytyy myös yksi bi. Yhden ainoan kerran olen kuullut asiasta mitään negatiivista (taitaa olla meillä naisilla helpompi tämäkin) , ja se tuli eksältä.. Meni suorastaan suunniltaan kun sai asiasta tietää, ja oli sitä mieltä ettei mulle pelkkä mies riitä jne. Ihmisillä katoaa kokonaan maalaisjärki näistä asioista puhuttaessa.. Joo, koska toisella on tissit ja sulla ei ni ei voi mitenkään riittää... -.-
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.11.2014 15:29

Lainaus: Seranelle

Meni suorastaan suunniltaan kun sai asiasta tietää, ja oli sitä mieltä ettei mulle pelkkä mies riitä jne. Ihmisillä katoaa kokonaan maalaisjärki näistä asioista puhuttaessa..
No näimpä. Vielä ei toistaseks oo mulle ainakaan biseydestä tullut sen kummempaa hämminkiä, mutta tarinoita kuulee ja ihan ihmeellisiä sellaisia. Vaikka voisin olla parisuteessa/seksisuhteessa miehen tai naisen kanssa, ei se tarkota ettei pelkkä mies tai pelkkä nainen riittäis.
Kirjoittanut: Norja (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.04.2015 04:59
Mä olen luultavasti ihan normaali suomalainen biseksuaali. Tosin kuulun sinne sateenkaaren synkempään päähän ja mun seksuaalisuuteni on niin paljon muutakin (BDSM). Suomessa on monenlaiset ennen niin erikoiset tavat toteuttaa itseään jo poistuneet sairausluokituksesta eikä niitä yleisesti enää pidetä häiriöinä. Mä en ole aivan nuori ja mua ei oikein saa mihinkään kategorisoitua muut kun mä itse. Mä olen kasvanut sellaiseksi kuin olen ja olen siitä hyvin kiitollinen. Enhän mä varsinaisesti kutsu itseäni edes gootiksi tai muuksi, ehkä fillaripunkki sopii parhaiten. Monet gootahtavat tyypit on usein fettareita tai sinnepäin suuntautuneita eli diggailevat kaikenlaisia kivoja materiaaleja pukeutumisessaan ihan seksuaalisestikin. Mä myös. Vampyyreille sitä paitsi sopii nahka ja lateksi hyvin =)
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit