Gootti.net

Seksuaaliset suuntautumiset

Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.11.2006 23:47
Minunkin kavereistani suurin osa on bi, eikä minulla ole mitään sitä vastaan, sillä olen bi itsekin
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.11.2006 09:56
Olen hetero , mutta hyviin ystäviini kuuluu myös bi-tyttöjä, minulla ei siis ole minkäänlaisia ennakkoluuloja muita suuntautuneisuuksia kohtaan.
Arvostetaan ihmisiä sellaisenaan kuin he ovat, pääasia että on onnellinen.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 12.11.2006 12:05
Omasta mielestäni jokainen olkoon sellainen kuin on. Ei mitään kenenkään suuntautumista vastaan. Itse olen hetero, mutta ei siitä paljon puutu että olisin bi älkää ottako tätä oudosti.
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.11.2006 14:12
Hetero olen minäkin. Eikä minulla oikeastaan ole mitään homoja(yms.) vastaan. Kyllä sieltä kaveripiiristä on löytynyt homopoikia jo vaikka kuinka kauan. Liikun yleensä itseäni vanhempien kanssa, niin olen tottunut. Ensimmäisen kerran taisi tulla eräs kaverini ulos kaapista, kun olin vitosella.
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.11.2006 14:48
Homothan on just jees, mitä enemmän on homoja, sitä enemmän pitäisi olla vapaita naisia mun pokattavaksi (ellei nekin sitten muutu lesboiksi vastineeksi) Homot on myös yleensä iloista ja ystävällistä porukkaa.

Itse olen hetero mutta melko harvoin pääsen ilmaisemaan seksuaalisuuttani naishenkilön kanssa :P
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.11.2006 15:43
Lainaus: Rottenicia joskushan homous luokiteltiin sairaudeksi

Homoseksuaalisuus laskettiin pois psykologisten häiriöiden listalta 17 toukokuuta 1990 WHO'n, eli World Health Organizationin toimesta.

Lainaus: Haudattu Banaani Eikös ne homofobia jutut tule sitäpaitsi raamatusta..?

Raamattu on toki homoseksuaalisuutta vastaan, mutta olen kuullut että raamatussa käsketään rakastamaan kaikkia kuten he ovat, mutta silti tuomitaan homot pahoina ja vääräuskoisina ? Saa täydentää jos asiasta tietää enemmän.

Lainaus: Zombina sillä olen bi itsekin

Tervetuloa joukkoon "tummaan"

Lainaus: Kuutar Arvostetaan ihmisiä sellaisenaan kuin he ovat, pääasia että on onnellinen.

Aivan! Tuo asia pääsee unohtumaan välillä itse kultakin.

Lainaus: nexubus Homothan on just jees, mitä enemmän on homoja, sitä enemmän pitäisi olla vapaita naisia mun pokattavaksi

Varo vaan, homot vie kaikki naiset
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Raivonkyynel
  • Lähetetty: 12.11.2006 15:46
Lainaus: Chrystalis Raamattu on toki homoseksuaalisuutta vastaan, mutta olen kuullut että raamatussa käsketään rakastamaan kaikkia kuten he ovat, mutta silti tuomitaan homot pahoina ja vääräuskoisina ? Saa täydentää jos asiasta tietää enemmän.

Joo, ja sitten Raamatussa on kohta, jossa sanotaan: "Älä makaa miehen kanssa miten naisen kanssa maataan." Ja kun ottaa huomioon, että tekstin kirjoitushetkellä naiset olivat kuulemma ns. h*oran asemassa, niin vähän on kirjoitukset toisiaan vastaan. Tuolla kohdallahan ne pappishenkilöt useasti homoutta vastustavat.
Voihan tuon tulkita erilaillakin, mutta kunhan saivarrellaan

Varo vaan, homot vie kaikki naiset
No iik
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.11.2006 16:07
Lainaus: Chrystalis Homoseksuaalisuus laskettiin pois psykologisten häiriöiden listalta 17 toukokuuta 1990 WHO'n, eli World Health Organizationin toimesta.

Eikö oo uskomatonta, että siitä on vasta niin vähän aikaa. Mä olen itse heteromies, mutta mulla on myös homoseksuaaleja kavereita. Ne tietää millainen olen, eikä meillä tuu mitään "sekavia" tilanteita. Jostain syystä en tunne (paisi jos täällä foorumissa on) ketään lesboa, mutta ei mulla ole mitään heitä vastaan. Eikä tietysti bi-henkilöitäkään. Musta on tärkeintä ihmisessä tuntuuko kivalta vai ei, ei se suuntautuneisuus oo niin tärkeää.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.11.2006 18:46
Suvussani on yksi bi-henkilö, hyvin läheistä sukua ja voisin sanoa että tunnen tämän henkilön ns.melko hyvin. En koe häntä sen erilaisemmaksi kuin muutkaan, sama se minulle olisi vaikka hän olisikin bi,transu ja sekasikiö En paljoakaan välitä muiden erilaisuudesta ja tarkoitan positiivisella asenteella hehhee puollan homoja, yhden homoparin tiedänkin ja olen heidät tavannut
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.11.2006 19:04
Lainaus: Chrystalis Tervetuloa joukkoon "tummaan"

Kiitos
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit