Gootti.net

Seksuaaliset suuntautumiset

Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.11.2006 12:14
Olen avoin. Sukupuolella ei ole väliä, jos ihastun johonkuhun ihmiseen.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.11.2006 12:14
Lainaus: Cata Eli ne kelaa vaan sitä miten kaks miestä nai

Ajatus tosta ei houkuttele muakaan. Mutta en mä ketään saunan taakse oo viemässä, mulla on itelläkin homotuttavia, ja ne on tosi kivoja, vaikka en tahdokkaan seksiä niiden kanssa. Pidän naisista enemmän.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 14.11.2006 16:50
Lainaus: Cata Mul on paljon miespuolisia kavereita, jotka sanoo että homot sais viedä saunan taakse ja bang bang, mut "tyttöjen välinen ystävyys" on ookoo.
Eli ne kelaa vaan sitä miten kaks miestä nai. hehe.

ne taitaa vaan pelätä ajatusta, että ne itse voisi vaikka tykätä siitä! miehillä kun tunnetusti G-piste on peräsuolessa
  • Lähetetty: 14.11.2006 17:47
Lainaus: Iiriva ne taitaa vaan pelätä ajatusta, että ne itse voisi vaikka tykätä siitä!

Toi voi tosiaan pitää paikkansa. Mä oon joskus nähny tosi puoleensavetäviä transuja, ja sit kun saa tietää että se onkin mies, niin tulee ristiriitainen olo. Ton homojutun kanssa on varmaan sama asia.
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.11.2006 12:55
Lainaus: "nefertiti" Olen bi.
Omasta mielestäni kaikki ovat synnynnäisesti biseksuaaleja, freud olisi samaa mieltä.

Olen kuullut saman väitteen perusteltuna sillä, että koska lapsille kerrotaan prinsessasatuja pienenä, joissa prinssi saa prinsessan, niin se vaikuttaa jotenkin siihen että ihmiset eivät huomaa olevansa bi-seksuaaleja tai jotain.

Mielestäni sitä et voi noin sanoa, koska itse olet bi etkä siten voi sanoa miten heterot maailmaa katsovat.
En tarkoita tuota nyt mitenkään pahalla, mutta mielestäni asia ei noin ole. Itse en tunne minkäänlaista seksuaalista vetoa naisiin.
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.11.2006 15:59
Lainaus: Henna Ja homoparit ovat oikein suloisia

Niin on. Mutta ihmislajin tulevaisuuden kannalta ei toimi, jos kaikki jätkät homoilee keskenään, vaikka se olis kuinka lutuista hyvänsä!

Jätkät saa kyllä rakastua toisiinsa ja vetää niin paljon homoseksiä ku tekee mieli, mutta ajatellen ihmislajin parasta: Pakko tehdä lapsia naisen kanssa, vaikkei kiinnosta.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.11.2006 16:40
Lainaus: Mariel ajatellen ihmislajin parasta: Pakko tehdä lapsia naisen kanssa, vaikkei kiinnosta.

Tuo taitaapi vain olla huonoksi ihmislajin kehitykselle tuo lisääntyminen... ;P
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.11.2006 16:46
Niinpä. Ei niitä lapsia ole pakko tehdä, kyllä ne lestadiolaiset tekee sinunkin puolestasi Ihmisiä on muutenkin ihan liikaa. Saisi osan taikoa pois.
  • Lähetetty: 16.11.2006 17:18
Lainaus: Raivonkyynel Ihmisiä on muutenkin ihan liikaa. Saisi osan taikoa pois.

Niinpä niin. Mutta kuka päättäisi ketkä taiotaan pois. Ei niitä lapsia tarvi tosiaan tehä vain siitä syystä, että tulisi väestökato.
Lainaus: Mariel jos kaikki jätkät homoilee keskenään, vaikka se olis kuinka lutuista hyvänsä!

Mä luulen ,että homoilu on kuitenkin niin pienen piirin juttu ettei ihmiskunnan tulevaisuus vaarannu.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.11.2006 17:41
Hohhoh, tässähän on tullut mielipiteitä vaikka muille jakaa!

Lainaus: Mariel Jätkät saa kyllä rakastua toisiinsa ja vetää niin paljon homoseksiä ku tekee mieli, mutta ajatellen ihmislajin parasta: Pakko tehdä lapsia naisen kanssa, vaikkei kiinnosta.

Ei kenenkään ole pakko tehdä mitään, ellei halua. (: Milläs ajattelit (näin hassusti sanottuna) "paatuneen homon" käännyttää ?

Lainaus: Henna Ja homoparit ovat oikein suloisia

Huomasin tuon vasta. Mutta sanon tähän vain sen, ettei se yleistäminen kannata. Kaikki homot eivät ole suloisia, if you know what im saying.

Lainaus: Raivonkyynel Saisi osan taikoa pois.

Saunan taakse ja puumm!! >.<
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit