Gootti.net

Seksuaaliset suuntautumiset

Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Chrystalis
  • Lähetetty: 11.11.2006 20:34
En ollut löytävinäni keskustelua aiheesta, joten ajattelin luoda tämän pientä keskustelua herättämään. (:

Kuulutko sinä homofoobikkoihin, vai annatko kaikkien kukkien kukkia ?
Kuulutko "sateenkaarikansaan" vai kivitätkö ohitse lipuvia "homoja" ?
Tunnetko luokittelun homon ja "normaalin" välillä lapselliseksi ?

(ajatus putkahti, kun työpaikalla leimattiin homoseksuaaliksi)

Toivon että saisimme edes vähän keskustelua aikaisiksi. (:
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: MrLuckarin
  • Lähetetty: 11.11.2006 20:42
Uskon seksuaaliseenvapauteen, jokainen olkoon vapaa tekemään kuten tahtoo.
Maailmassani ei ole luokitusta tai kastijakoa homo/hetero/bi.
On saatava nauttia seksuaalisuudestaan sellaisena kuin se itsestä tuntuu kaikkein parhaimmalle.

Mukavaa että hoksasit ottaa asian puheeksi.
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.11.2006 20:49
Olen tylsä hetero
Mutta jostain kumman syystä suurin osa kavereistani on suuntautumiseltaan ainakin bi.

En kivitä ohi lipuvia homoja, vaan yleensä homot ja kaikki muu sateenkaariväki ovat hauskaa kansaa. Ja homoparit ovat oikein suloisia Mutta jos joku nainen alkaa minua lähestymään, pistän kyllä toppia heti. On se sen verran ahdistavaa.

Tuosta luokittelusta en tiedä. Pahahan minun on mennä sanomaan. Olkoon mikä on, ei se suuntautuminen ihmistä yleensä ainakaan huonommaksi muuta.
Kirjoittanut: Ampiainen (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.11.2006 21:16
Näen homoseksuaalisuuden romanttisena Luonnon luomana elämänmuotona.
Jokainen määrittelee itse oman seksuaalisuutensa.
Ja jokainen vastaa itse siitä,luovuttaako ruumiinsa toisen himojen tyydyttämiseen.
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.11.2006 21:17
Lainaus: Raivonkyynel Ja homoparit ovat oikein suloisia

Samaa mieltä yleensä

Ihan tavallinen hetero itsekin olen.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.11.2006 21:27
Lainaus: Ampiainen Jokainen määrittelee itse oman seksuaalisuutensa.

Näin asia omastakin mielestä on, tosin, olen joutunut useasti asian toisin huomaamaan.

Lainaus: Raivonkyynel Olkoon mikä on, ei se suuntautuminen ihmistä yleensä ainakaan huonommaksi muuta.

Aivan! Ei se seksuaalinen suuntautuminen tee ihmeisestä sen kummempaa, tullut vain huomattua että "homojen" parissa voi puhua paljon avoimemmin. Voisin melkeinpä sanoa, että se perussuomalainen heteromies ei pahemmin puhu eikä pussaa. :P

Lainaus: MrLuckarin Mukavaa että hoksasit ottaa asian puheeksi.

Hii, mukavaa että saa olla mukana lisäämässä keskustelua.
Kirjoittanut: Ampiainen (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.11.2006 21:51
Lainaus: Chrystalis , olen joutunut useasti asian toisin huomaamaan.

Potut heidän mielipiteistään.
Ole oma itsesi ja anna heidän kärsiä omissa harhoissaan.
Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.11.2006 21:56
uskon itsekkin tähän vapauteen, kenelle se nyt kuuluu kenestä tykkää, minusta on hyvin ahdasmielistä alkaa huutaa ja mesoamaan tollasesta. ystäväpiirissäni on biseksuaaleja.eikä se minua häiritse yhtään

ja mikä niissä homoissa muuten edes on niin pelottavaa joka järkyttää jotain vakaa-vanhaa-konservatiivia? joskushan homous luokiteltiin sairaudeksi,se minusta on sairasta joidenki ihmismieli on ilmeisesti liian ahdas ymmärtämään
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.11.2006 21:59
Olen ihan ns. normaali hetero. Homoista ei ole mitään pahaa sanottavaa Päinvastoin he ovat oikein lutuisia xD
En syrji ketään jotka ovat muiden mielestä epänormaaleja seksuaalisuudensa puolesta, sellaiset ihmiset ovat hirmuisen suvaitsemattomia. Ja hei mitä pahaa siinä oliskin jos ei olisi hetero..? Minun mielstä ei tasan mitään.
Kirjoittanut: Haudattu Banaani (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.11.2006 22:28
Minä kuulun sateenkaarikanssan. Eikös ne homofobia jutut tule sitäpaitsi raamatusta..?
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit