Gootti.net

Seksuaaliset suuntautumiset

Kirjoittanut: Kitiara (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.12.2010 16:00
Panseksuaaliksi tällä hetkellä voisin itseäni kutsua olipa hienosti muotoiltu lause.
Mutta siis, tosiaan, minulle ei ole minkääänlaista väliä edustaako ihastukseni kohde mitään sukupuolta Paitsi, että pojat kiinnostaa aina vain vähemmän. Nöf. Tytön kanssa seurustelen ja olen ennenkin seurustellut

Tuohon transaiheeseen on vielä pakko lisätä, että itse en tunne tällaisia ihmisiä, mutta itsellä on etsintävaihe menossa.
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.01.2011 14:01
Toi transsukupuolisuus off-topic olikin mainio, hyvä ettei niitä viestejä oltu poistettu. Itselleni heräs nyt ajatus kun jotku jostain syystä ilmeisesti ajattelee että asia saattaa olla joku pinnallinen ulkonäköjuttu, että mahtavatko väärään sukupuoleen syntyneet tuntea elämänsä aikana plajonki katkeruutta ja/tai kateutta heitä kohtaan jotka ovat syntyneet niin sanotusti "valmiina" ja itse elävät joko koko elämänsä väärässä kehossa, ilman että kukaan koskaan tietää. Saattavat olla asiasta masentuneitakin, tai sitten käyvät läpi sen byrokraattisen, psykologisen hormoni/leikkaushelvetin voidakseen olla sitä mitä kokevat olevansa. Tullakseen siksi mitä haluavat olla. Maailma kaikkea erilaista vieroksuvine ihmisineen on edelleen kuin vuosisatoja sitten, ja se hankaloittaa asiaa. Ihmisen evoluutio ja kehitys on melko hidasta.

Mutta ettei oma viestini olisi täysin offari niin sanotaanpa vähän alkuperäsestäkin asiasta.
Nykyäänkään monet eivät vedä eroa biseksuaalin ja bi-uteliaan välille. Toisaalta.. ihmiset ajattelevat sanan biseksuaali eri tavalla. Mutta on heteroita jotka ovat bi-uteliaita.
Kuten asian voi huomatakkin niin bi-uteliaita naisia on "julkisesti" paljon enemmän kuin vastaavia miehiä. Ja se on niin naisten kuin miestenki mielestä paljon hyäksyttävämpää.

Täällä ihan hyviä kommentteja
Kirjoittanut: gootihullu 18 (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.06.2012 03:51
homot on jotenkin söpömpiä kun hetero miehet
Kirjoittanut: Jade (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.06.2012 10:57
Kyllä homoista tykkään, koreileehan tuo Desuconista ostettu yaoi/sateenkaari/homolippu tuossa seinällä. Ei siitä sen enempää. Itse olen hetero.
Kirjoittanut: ShaDow87 (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.06.2012 00:53
Kaveripiiristä/tutuista löytyy homaja ja lesboja, muutama bi-seksuaalikin minusta sukupuolella ei ole rakkaudessa väliä ja kaikilla on oltava samanlainen oikeus mennä naimisiin ja perustaa perhe rakastamansa ihmisen kanssa, niin homoilla kuin heteroilla. Itse olen hetero mutta silmää löytyy myös naiskauneudelle, voin ihastella naisten ulkonäköä, muotoja tms. Jopa suudella toista naista eikä se tunnu minusta oudolta Sänkyyn en ehkä menis..tai mistäpä tuota tietää.

Meidän perheessä ja suvussa ollaan oikein suvaitsevaisia homoja kohtaan. Mummi puolustaa homoja jatkuvasti, äitipuoleni, joka on seurakunnalla töissä halusi kerran pitää esirukouksen homojen puolesta. (rukoustuokion piti eräs pappi joka on todella homovastainen)
mutta suurin ylpeydenaiheeni on pikkusiskoni, joka on kahdeksannella luokalla. Hän kirjoitti äidinkielntunnilla loistavan aineen homojen oikeuksista. Taidettiimpa aine lukea ihan ääneen kaikille. Todella rohkea teko 15-vuotiaalta!
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.06.2012 15:48

Lainaus: Haudattu Banaani

Eikös ne homofobia jutut tule sitäpaitsi raamatusta..?

okei.
Täältä kommentoi tyttö, joka on sekä jumalaan uskova kristitty että homofoobikkojen inhoaja. Itse en ainakaan käsitä raamatusta mitään homovastaista suoraan, vaan nämä homovastaiset mielipiteet ovat käsittääkseni väärinymmärryksiä ahdasmielisten ihmisten taholta.
Sama asia, että seksiä pidettäisiin saastaisena sen takia, että jumala ei harrasta sitä. Jos pyrkisimme samankaltaisuuteen jumalan kanssa, sehän se vasta olisikin sitä raamatun vastaan rikkomista!
Ihan vaan erilaista uskovaisen näkökulmaa asioihin. Itse annan ihmisten olla mitä ovat. Uskokoot mihin lystäävät ja rakastakoot ketä lystäväät, helvettiäkö se minulle kuuluu?
Peace and love!
Kirjoittanut: xenablood (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.07.2012 11:01
Itse olen hetero, mutta mulla ei ole mitään homoja tai bi-seksuaalisia vastaan.
Kaikki saa olla sellaisia kuin haluaa, mulle erialisuus ei tuota ongelmia. Musta erilausuus just on hyvä asia. Eli antaa kaikkien kukkien kukkia
Kirjoittanut: KandyCaramel (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.07.2012 19:12

Lainaus: Sad Angel

Itse en ainakaan käsitä raamatusta mitään homovastaista suoraan, vaan nämä homovastaiset mielipiteet ovat käsittääkseni väärinymmärryksiä ahdasmielisten ihmisten taholta. Sama asia, että seksiä pidettäisiin saastaisena sen takia, että jumala ei harrasta sitä. Jos pyrkisimme samankaltaisuuteen jumalan kanssa, sehän se vasta olisikin sitä raamatun vastaan rikkomista!

Näin on asiat.

Siskoni on bi, minä taas hetero. Kaikkein hirvein asia, mitä homo-sanalle on tehty, on se että siitä on tehty haukkumasana. Se on lipsahtanut jopa minun suustani ja semmoinen lapsellisuus vasta hävettääkin. Veljeni on kyllä yksi hyvä esimerkki rasistisuuden huipusta -.-
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • • Muokkasi: Kuolonenkeli
  • Lähetetty: 06.07.2012 16:46
Homoja en karta, itse asiassa pidän homoista kummasta syystä paljon, mutta olen ilmeisesti jakomielitautinen, kun aina välillä, kun katson jotakin tv-ohjelmaa, missä on vaikka homohäät hautaudun tyynyihin ja koen voimakasta myötähäpeää, mitä en itse ymmärrä, koska tietenkin homopariskunta ei häpeä ollenkaan, niin miksi minä? en voi sille mitään, vaikkei minulla ole mitään homoja vastaan...

itse olen hetero... koen liian läheien kosketuskontaktin tyttökavereitteni kanssa ahdistavaksi... jos istumme vaikkapa talvella koulun penkillä kylmässä ja joku (paras ystäväni usein)((sanoo että olen pehmeä)) nojaa päätään minuun... ahdistaa... mutta kestän
Kirjoittanut: Contessa (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.07.2012 22:35
Tämä voi olla tässä vaiheessa vähän väärässä kohdassa, mutta itse kun olen bi, tuntuu että sitä ei enää kehtaa sanoa kenellekään sen takia, että homoudesta on tehty iso juttu, ja siitä että siitä on tehty iso juttu, on tehty vielä isompi juttu. Nykyään heterous alkaa olla se "underground"-juttu, ja jos olet jotain muuta, olet automaattisesti muodin orja ja feikki. Etenkin bi-seksuaalit alkavat olla kaikkien vainoama ryhmä. Ihan selkeä oikeistosalaliitto tämäkin!

Onko tässä ketjussa muuten puhuttu polyamoriasta? Vaikka se ei ihan suoranaisesti olekaan seksuaalinen suuntautuminen, se tuntuu olevan nykyään aika yleistä. "Silloin kun minä olin nuori" (paremman termin puutteessa, nimim. 21-vuotias x) ) en edes tiennyt sille mitään sanaa, silloin vaan "oltiin vapaassa suhteessa", ja sillä oli vähän hutsahtava kaiku, etenkin naiselle. Missähän vaiheessa Suomessa edes alettiin käyttää polyamoristi-sanaa? Itse tunnustaudun entiseksi polyamoristiksi, nykyään olen ihan "perinteisessä" parisuhteessa sellaisen sääntöjä kunnioittaen.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit