Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Seksuaaliset suuntautumiset

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 12.11.2006 19:06
Meitsi on bi, mut kokemuksia vaan miehistä ja miehiin päin enemmän oonkin kallellaan. Tosi monet frendit on homoja. Ennen liikuin siinä isossa homolaumassa porukan ainoana naisena, mut muut siinä porukassa piti mua porukan miehekkäimpänä yksilönä!!! Ja mä kun en mitenkään tunne oloani miehekkäksi enkä kyllä siltä näytäkkään!!!! Huvittavaa. Nyt se porukka on yhden asian takia jäänyt menneeseen elämääni, mutta asia ei liity mitenkään sukupuoliasioihin.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.11.2006 20:30
Lainaus: Chrystalis Raamattu on toki homoseksuaalisuutta vastaan, mutta olen kuullut että raamatussa käsketään rakastamaan kaikkia kuten he ovat, mutta silti tuomitaan homot pahoina ja vääräuskoisina ? Saa täydentää jos asiasta tietää enemmän.

Niinpä niin. Kristitythän ovat suvaitsevaisia niin kauan kun suvaitsevuuden kohde on keski-ikäinen valkoinen hyvätuloinen kristitty hetero ja mielellään vielä mies. (Yleistystä, joo, mutta valtaosin paikkansapitävää... )

Itse olen bi, ja hyväsksyn seksuaaliset suuntautumiset niin kauan kun molemmat osapuolet ovat ns. hengessä mukana (sulkee siis pois pedofilian, eläinseksin etc...). Muita kuin heteroita ystäviä minulla ei tietääkseni ole (niin, sitä kännistä tyttöpusuttelua ei lasketa ), joten henkilökohtaista kontaktia minulla ei homokulttuuriin ole.
Kirjoittanut: nefertiti (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.11.2006 20:36
Olen bi.
Omasta mielestäni kaikki ovat synnynnäisesti biseksuaaleja, freud olisi samaa mieltä. Kaiki tuntevat vetoa ihmisiin eivätkä sukupuoleen.
Mua tosin luullaan yllättävän usein lesboksi, paha sanoa miksi.
Kaveripiirissä on pari homoa, muutamia lesboja, paljon biseksuaaleja ja sitten niitä heteroita jotka eivät paremmasta tiedä

Onhan se niin että tytöt tietää mistä tytöt tykkää
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.11.2006 20:39
Lainaus: nefertiti Onhan se niin että tytöt tietää mistä tytöt tykkää

Juuri niin
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.11.2006 20:54

Kyllä jotkut meistä miehistäkin tietää?
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.11.2006 20:59
Lainaus: poison Kyllä jotkut meistä miehistäkin tietää?

Kyllä tietää
Kirjoittanut: nefertiti (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.11.2006 21:04
Lainaus: poison Kyllä jotkut meistä miehistäkin tietää?

Tietää, mutta tungette kielen kurkkuun...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 12.11.2006 21:05
Lainaus: Ninni meitsi on bi, mut kokemuksia vaan miehistä ja miehiin päin enemmän oonkin kallellaan.

tuo samainen lause sopii enemmän minunkin tilanteeseeni.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.11.2006 08:57

Ja miehet tietää mistä miehet tykkää

Lainaus: nefertiti Tietää, mutta tungette kielen kurkkuun...

Enkä tunge, toinen saattais vaikkapa tukehtua! :O

aamuläppää ?
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 14.11.2006 11:54
Mä en ole varsinaisesti bi, vaan ei-heteroseksuaalinen. Elikkä uskon siihen et kun sä tykästyt johonkin ihmiseen, niin ei sen tyypin sukupuolella ole väliä. Nää ns. heterot keskittyy liiaksi seksiin.

Mul on paljon miespuolisia kavereita, jotka sanoo että homot sais viedä saunan taakse ja bang bang, mut "tyttöjen välinen ystävyys" on ookoo.
Eli ne kelaa vaan sitä miten kaks miestä nai. hehe.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit