Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Seksuaaliset suuntautumiset

Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.11.2006 17:46
Lainaus: poison Niinpä niin. Mutta kuka päättäisi ketkä taiotaan pois.

Minä tietysti. Antakaa minulle pumppuhaulikko, aloitan heti huomenna. "Tuo on ilkeä. *patatatatatam!* Tuolla menee se pakkokäännyttäjä!! *patatatatatam!*"

Että varmaan ihan syystä ne eivät myy minulle aseita...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 16.11.2006 18:05
Lainaus: Raivonkyynel Että varmaan ihan syystä ne eivät myy minulle aseita...

Onneks ei asuta USA:ssa, siellä kun kaikki voi hankkia aseen. Kyllä varmaan osaisit päättää yhtä hyvin kun kaikenlaiset "hörhöt" valtionpäämiehet. Järjestetään goottivallankaappaus.
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.11.2006 18:09
Lainaus: poison Kyllä varmaan osaisit päättää yhtä hyvin kun kaikenlaiset "hörhöt" valtionpäämiehet.

Niinpä. Minun puoluepolitiikkani se vasta olisikin yleinen nähtävyys. Paluu Hammurabin aikaan... Muahahahahhaaa!!!½

P.S. Olen mukana goottivallankaappauksessa \,,/
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.11.2006 18:10
Mä olen ihan hetero, enkä pidä itseäni tämän takia millään tasolla tylsänä. Tuntuu, että joillekin se erikoinen seksuaalinen suuntautuvaisuus on vain erikoisuuden ja cooliuden tavoitteluja.

Antaa kaikkien kukkien kukkia; minulla ei ole mitään homoseksuaaleja tai muita kohtaan.
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.11.2006 19:05
Olen itse bi,(kavereiden kutsumme pipareiksi. ) jotenkin en osaa vaan katsoa siihen sukupuoleen itsessään vaan jos ihminen on mielestäni kaunis ja mukavan luonteinen niin mikäs siinä sitten.
Myönnän kyllä että olen enemmän naisiin kallellaan, mutta en silti sulje miehiä pois, sillä, mistäpä sitä koskaan tietää!

Suurin osa varsinaisista ystävistäni on myös bi seksuaaleja, en väheksy heteroita,homoja(homoparit muuten aika usein ovat oikein lutusia!) yms. Olen vain huomannut että yleensä pitemmän ajan kuluessa ystäviksi jäljelle jäävät ne ihmiset joiden kanssa ajatuksenkulku on suht samanlaista.
  • Lähetetty: 16.11.2006 19:08
Lainaus: Pudotus Olen vain huomannut että yleensä pitemmän ajan kuluessa ystäviksi jäljelle jäävät ne ihmiset joiden kanssa ajatuksenkulku on suht samanlaista.

Samoin mulle käynyt. Se onkin paras niin.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Chrystalis
  • Lähetetty: 16.11.2006 21:55
Lainaus: Pudotus Olen vain huomannut että yleensä pitemmän ajan kuluessa ystäviksi jäljelle jäävät ne ihmiset joiden kanssa ajatuksenkulku on suht samanlaista.

Tähän päivään asti en ole törmännyt yhteenkään. Moni "ystävä" pelästyy perkeleesti kun kerron olevani
Lainaus: Pudotus pipareiksi

kutsuttua väkeä. Maybe its just me. :/
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.11.2006 09:34
Lainaus: poison Järjestetään goottivallankaappaus.

Eli ns. samettivallankumous?
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.11.2006 17:14
Olen hetero, ainakin siihen saakka kunnes toisin tunnen. Olen avoin, mutta kun en ole tuntenut vetoa toiseen sukupuoleen muutoin kuin kaveri mielessä.

Tunnen kyllä toisinkin ajattelijoita eikä ainakaan osa heistä muusta massasta mitenkään erotu, toiset sitten enemmänkin. En tuomitse, arvostelen vain.
  • Lähetetty: 17.11.2006 19:14
Lainaus: Chrystalis Tähän päivään asti en ole törmännyt yhteenkään. Moni "ystävä" pelästyy perkeleesti kun kerron olevani

Tarkoitatko ettet yhteenkään, jolla olis samanlaiset ajatukset. Ei ne oo ystäviä jotka pelästyy. Kyllä tähän maahan mahtuu oikeita, todellisia ihmisiäkin, ystäviksi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit