Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Seksuaaliset suuntautumiset

Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 17.11.2006 20:51
Lainaus: poison Tarkoitatko ettet yhteenkään, jolla olis samanlaiset ajatukset. Ei ne oo ystäviä jotka pelästyy. Kyllä tähän maahan mahtuu oikeita, todellisia ihmisiäkin, ystäviksi.

Tarkoitan, etten ole törmännyt yhteenkään joka hyväksyy mut semmosena kuin olen. Siis suuntautumiselta ja tyyliltä/ajatuksilta. What the fck to do ?!?

Niin, ja toivon että löydän edes yhden 'oikean' ystävän. Toivokaamme siis parasta ja pelätkäämme pahinta.
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.11.2006 15:14
Lainaus: Chrystalis Lainaus: Haudattu Banaani
Eikös ne homofobia jutut tule sitäpaitsi raamatusta..?

Raamattu on toki homoseksuaalisuutta vastaan, mutta olen kuullut että raamatussa käsketään rakastamaan kaikkia kuten he ovat, mutta silti tuomitaan homot pahoina ja vääräuskoisina ? Saa täydentää jos asiasta tietää enemmän.

Juu. Raamatussa sanotaan, että miehen ja naisen tulis mennä yhteen jne. Mut siin kyllä myös todetaan et kaikkia pitäis rakastaa sellasina ku ne on.
Ja siin puhutaan myös ihmisistä jotka "ei koskaan voi muodostaa avioliittoa" tai "ei sovi elämään avioliitossa" tai jotain tollasta... Mihinköhän se viittaa???
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.11.2006 16:01
Lainaus: Chrystalis Niin, ja toivon että löydän edes yhden 'oikean' ystävän. Toivokaamme siis parasta ja pelätkäämme pahinta.

No toivotaan parasta, muttei pelätä yhtään. Tuu tapaamisiin, niin sielläkin voi löytää ystäviä.
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.11.2006 19:58
Ihan hetero olen ja mulla ei todellakaan oo mitään homoja jne vastaan. Päinvastoin! Musta on hyvä, että jotkut uskaltaa rauhassa olla omia itsejään, sitä näkee nykyään niin harvoin. Tunnen muutaman homoseksuaalin, jotka eivät valitettavasti uskalla kuitenkaan olla suhteessa saman sukupuolen edustajan kanssa, koska pelkäävät muiden mielipiteitä.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.11.2006 20:33
Lainaus: blackie Tunnen muutaman homoseksuaalin, jotka eivät valitettavasti uskalla kuitenkaan olla suhteessa saman sukupuolen edustajan kanssa, koska pelkäävät muiden mielipiteitä.

Saatan kuvitella miten ankeeta se on, kun joutuu koko ajan salaileen. No, kun menen mummolla käymään laitan pentagrammini paidan alle, ja saatanpa panna jonkun muun paidan kuin mustan. Se on niin vanha jo, että pitää olla vähän mieliksi. Mun musta pitkä tukka on jo sille ihan tarpeeksi.
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.11.2006 20:50
Meidän suvussa (? En ole ihan varma) on kanssa ollut yksi homo, joka oli liitossa naisen kanssa ja oli niillä lapsiakin. Mutta se oli joskus kultaisella 1900-luvulla. Varmaan pelosta hankkinut valevaimon. Aika surullista, mielestäni.
Kirjoittanut: nefertiti (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.11.2006 20:58
Lainaus: Raivonkyynel Mielestäni sitä et voi noin sanoa, koska itse olet bi etkä siten voi sanoa miten heterot maailmaa katsovat.
En tarkoita tuota nyt mitenkään pahalla, mutta mielestäni asia ei noin ole. Itse en tunne minkäänlaista seksuaalista vetoa naisiin.

Onhan se totta että olen tuon lähinnä biseksuaalejen suusta kuullut. Voipi olla että olet oikeassa, mutta oletko huomannut että uuteen ystävätuttavuuteen voi olla tavallaan ihastunut kun haluaa tutustua paremmin. Itselläni en ainakaan huomaa suurta eroa, johtuneeko taas biseksuaalisuudestani.

Tosin paha näin teininä sanoa mitään, ehkä vielä vakiinnun suuntaan tai toiseen.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.11.2006 04:09
mitenkäs se ihmistä huonontaa jos tykkää samasta sukupuolesta? kaveripiiriin kuuluu yksi pariskunta, eiväthän nuo ihmisiä kummempia ole.
puolituttuja on useampia.

ainoa poikkeus on kantabaarin perskärpänen joka on yrittänyt iskeä mua jo puolentusinaa kertaa. vastaus vaihtelee suuntauksen selvityksestä leppoisaan kehotukseen siirtyä jonnekin helvettiin: säälittävä yksilö.
joskin olen jo kypsynyt häneen pahemman kerran.
miten hemmetissä naiset kestävät juoppojen iskuyrityksiä?

suhtautumiseni poikien väliseen rakkauteen on siis välinpitämätön, kunhan eivät mun pihalle kutemaan tule. tyttöjen kohdalla korkkaan oluen ja otan paremman asennon.

ot: en kyllä ole vieläkään keksinyt miten anaaliseksi tai hintahtava puhetapa parantaisi tyylitajua (sillä silmällä)?
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.11.2006 10:26
Lainaus: nefertiti Voipi olla että olet oikeassa, mutta oletko huomannut että uuteen ystävätuttavuuteen voi olla tavallaan ihastunut kun haluaa tutustua paremmin.

En ole kokenut tuota tunnetta kylläkään, mutta olen väärä ihminen sanomaan tuosta asiasta mitään. Valitettavasti.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.11.2006 19:52
Lainaus: mlrd suhtautumiseni poikien väliseen rakkauteen on siis välinpitämätön, kunhan eivät mun pihalle kutemaan tule. tyttöjen kohdalla korkkaan oluen ja otan paremman asennon.

Tämä on muuten miehillä aika hassu asennoituminen. Lesbous (tai siis lesbojen välinen seksi, ei lesbous muuten) on hyväksyttävää silloin, kun molemmat osapuolet ovat nuoria, hoikkia ja hyvännäköisiä tisumisuja, joiden keskinäiset leikit voi tarpeen vaatiessa lopettaa ja siirtyä itse mukaan sieltä oluita korkkaamasta. Lessutytskien pitää siis olla tarpeen vaatiessa "parannettavissa" takaisin heteroseksiin. Sitten, jos puhe kääntyy vaikka nelikymppisten tukevien tätösten arkitavalliseen parisuhteeseen, niin lesbous onkin "hyyyyyyyyyiiiiiii!!!".

Tässäkin keskustelussa homo- ja biseksuaalisuus mielletään hyvin usein pelkiksi sänkytouhusteluiksi...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit