Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Seksuaaliset suuntautumiset

Kirjoittanut: nefertiti (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.11.2006 20:30
Lainaus: Piiskansiima Tässäkin keskustelussa homo- ja biseksuaalisuus mielletään hyvin usein pelkiksi sänkytouhusteluiksi...

No emmekö puhu nimenomaan siitä, kumpaan sukupuoleen tuntee seksuaalista vetoa?
Kirjoittanut: Red Dragon (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.11.2006 21:01
nefertiti
Mulla on kivat tytöt kyl lähel sydäntä. Oon mä kyl pussannu miehen kaa, mut ei siitä paljo irti saanu. JOSKUS kyl tuntuu et tekis miel ruveta harrastaa miehii kun menee tyttö hommat päin rektaalia...But thats life.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.11.2006 12:58
Lainaus: poison Tuu tapaamisiin, niin sielläkin voi löytää ystäviä.

Täytyypi yrittää!
  • Lähetetty: 26.11.2006 13:02
JA näin muutenvain lisäilen, että seksuaalisella suuntautumisella _yleensä_ tarkoitetaan sitä, kummista tykkää naispuolisista vaiko miespuolisista. Olen huomannut sen huvittavan tosiseikan että ajatellaan homojen ja lesbojen (vaikken kategorisoi, vai miten ikin kirjoitetaankaan) suhteet mielletään (melkein) aina pelkäksi seksiksi. Itsellä ei ainakaan iske mikään pano-moodi päälle, ja kaiken liikkuvan naiminen kun näen jotakin 'kivaa'. Call me a freak then!
Kirjoittanut: Zettel (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.11.2006 13:06
Annan homojen olla homoja. Lesbojen lesboja. Jos ovat sitä mieltä niin olkoot
  • Lähetetty: 26.11.2006 13:17
Lainaus: Zettel Jos ovat sitä mieltä niin olkoot

Ei "sitä mieltä" oo mun mielestä olemassa. Se on vaan tykkäämis-juttu, mikäli niin voi sanoa.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.11.2006 14:58
Lainaus: Chrystalis Olen huomannut sen huvittavan tosiseikan että ajatellaan homojen ja lesbojen (vaikken kategorisoi, vai miten ikin kirjoitetaankaan) suhteet mielletään (melkein) aina pelkäksi seksiksi. Itsellä ei ainakaan iske mikään pano-moodi päälle, ja kaiken liikkuvan naiminen kun näen jotakin 'kivaa'. Call me a freak then!

Toi on totta. Niinhän me heterot monasti miellämme pelkäksi seksiksi, homojen ja lesbojen elämän. Ei mullakaan mikään moodi iske päälle, mutta ihanaa kutinaa, jos tapaan itseäni viehättävän naisen.
Kirjoittanut: Anesthesia (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.11.2006 22:30
Mulle ei oo sukupuolella väliä jos rakastun, mutta en nyt sanoisi itseäni bi-seksuaaliksi. Oon niin nuori vielä, että aika muokkaa vielä. Kaikenlainen
homofobia saa mut kuitenkin tosi vihaseks. Hyvänä esimerkkinä mun läheisin ystävä, joka ei tiedä mun omaa mielipidettä. Sen mielestä homot ja lesbot pitäs ampua ja sitä rataa...

Niin ja jos avautuisin omasta mielipiteestäni, niin ensimmäisenä ne säikähtäis, että tunnen jotain niitä kohtaan. Eikös se oo heterolle aika tyypillinen ensiluulo? Siis jos ei jo ennestään tunne homo- tai bi-seksuaaleja. En nyt kuitenkaan yleistä.
  • Lähetetty: 30.11.2006 13:27
Noh, sanotaan nyt vaikkapa että 99% heteroista joille avautuu, luulee että juuri hän on niin upea ihminen että haluaisin häntä. :E

toivottavasti ees joku ymmärsi...
Kirjoittanut: Anesthesia (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.11.2006 14:24
Niin... Musta se on ärsyttävää, koska maailmassa on miljoonia muitakin ihmisiä. Ei se oo välttämättä just se paras kaveri.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit