Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Seksuaaliset suuntautumiset

Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.11.2006 14:59
Lainaus: Raivonkyynel Ihmisiä on muutenkin ihan liikaa. Saisi osan taikoa pois.

Juu. Näin on. Mutta jotkut kun kuitenkin haluavat, ettei ihmislaji kuole sukupuuttoon...
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.11.2006 15:05
Lainaus: Raivonkyynel Olen mukana goottivallankaappauksessa

Olen määkin!
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.12.2006 19:18
Lainaus: Piiskansiima Tämä on muuten miehillä aika hassu asennoituminen. Lesbous (tai siis lesbojen välinen seksi, ei lesbous muuten) on hyväksyttävää silloin, kun molemmat osapuolet ovat nuoria, hoikkia ja hyvännäköisiä tisumisuja, joiden keskinäiset leikit voi tarpeen vaatiessa lopettaa ja siirtyä itse mukaan sieltä oluita korkkaamasta. Lessutytskien pitää siis olla tarpeen vaatiessa "parannettavissa" takaisin heteroseksiin. Sitten, jos puhe kääntyy vaikka nelikymppisten tukevien tätösten arkitavalliseen parisuhteeseen, niin lesbous onkin "hyyyyyyyyyiiiiiii!!!".

Tässäkin keskustelussa homo- ja biseksuaalisuus mielletään hyvin usein pelkiksi sänkytouhusteluiksi...

heh. mitäs odotit?

totta helkkarissa seksuaalinen suuntautuminen on jokaisen henkilökohtainen asia, ikään, näköön tai sukupuoleen katsomatta.
liian hyvä stereotypia, ei voinut olla ruokkimatta.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.12.2006 11:05
Lainaus: mlrd heh. mitäs odotit?

Enpä mitään suureellisia. Yleensä tällaiset nuorten keskustelupalstojen seksuaalisuuskeskustelut ovat juuri tätä "kenen kaa lähet panee" -osastoa... xD
Kirjoittanut: Mephistopheles (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.12.2006 00:10
No itse tunnen kyllä vetoa molempiin sukupuoliin, eli olen bi.

Vaikka en olisi, hyväksyisin silti kaikki homot ja lesbot, koska kaikki rakkaus on samanlaista.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 09.12.2006 17:47
Lainaus: Mephistopheles [...] koska kaikki rakkaus on samanlaista.

Onko rakkaus, jota 65-vuotias isoäiti tuntee muulia kohtaan, samanlaista kuin "heterorakkaus"? Tai sellainen rakkaus, jota keski-ikäinen mies tuntee esiteini-ikäistä poikaa kohtaan? Entäs sellainen rakkaus, jonka kohteena on kahvinkeitin? Entä jos noihin mainitsemiini rakkaussuhteisiin lisätään vielä seksi? Minä väitän, että kaikkea ei tule hyväksyä. Kaikkea ei tule suvaita.
Kirjoittanut: Anesthesia (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.12.2006 18:01
Lainaus: kuopassa Minä väitän, että kaikkea ei tule hyväksyä. Kaikkea ei tule suvaita.

Ei niin...
  • Lähetetty: 09.12.2006 21:43
Lainaus: kuopassa Onko rakkaus, jota 65-vuotias isoäiti tuntee muulia kohtaan, samanlaista kuin "heterorakkaus"? Tai sellainen rakkaus, jota keski-ikäinen mies tuntee esiteini-ikäistä poikaa kohtaan? Entäs sellainen rakkaus, jonka kohteena on kahvinkeitin? Entä jos noihin mainitsemiini rakkaussuhteisiin lisätään vielä seksi?

Jos on pelkästä seksistä kyse, silloin se ei ole rakkautta.
Eläimiin kohdistuva rakkaus ilman seksiä on tietenkin hiukan erilaista, kuin ihmisiin kohdistuva, mutta voi olla yhtä syvää. Keski-ikäinen mies voi rakastaa teini-ikäistä poikaa ja se ei ole minusta väärin, sillä rakkaus ei katso ikää. Rakkaus esineeseen on vähän eri asia, kuin elävän olennon rakastaminen.

Tarkoitin, että lesbojen ja homojen rakkaus on samanlaista, kun heteroiden. Sen minä hyväksyn, mutta hyväksikäyttöä en.
Kirjoittanut: nefertiti (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.12.2006 17:06
Lainaus: kuopassa Onko rakkaus, jota 65-vuotias isoäiti tuntee muulia kohtaan, samanlaista kuin "heterorakkaus"? Tai sellainen rakkaus, jota keski-ikäinen mies tuntee esiteini-ikäistä poikaa kohtaan? Entäs sellainen rakkaus, jonka kohteena on kahvinkeitin? Entä jos noihin mainitsemiini rakkaussuhteisiin lisätään vielä seksi?

Olen varmasti väärä henkilö puhumaan rakkaudesta, mutta eikö kyse ole nimenomaan toisen arvostamisesta ja tasa-arvosta, halusta jakaa kaikki rakkauden kohteen kanssa?
En ehkä tunne noin kahvinkeitintäni kohtaan.

HUOM muuli saattaa olla perheenjäsen = rakkautta kai. Ja harvapa tuntee seksuaalisia haluja perheenjäseniään kohtaan.
  • Lähetetty: 16.12.2006 21:00
nefertiti
Olet aivan oikeassa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit