Gootti.net

Seksuaaliset suuntautumiset

Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.12.2006 12:06
Lainaus: kuopassa Entäs sellainen rakkaus, jonka kohteena on kahvinkeitin? Entä jos noihin mainitsemiini rakkaussuhteisiin lisätään vielä seksi? Minä väitän, että kaikkea ei tule hyväksyä. Kaikkea ei tule suvaita.

no jos tämä rakkaus kohdistuu elottomaan esineeseen, mitäpä sillä on väliä?
saa rakastella vaikka raastinrautaa, itsensähän siinä vaan teloo.

elävät ovat sitten toinen asia. ja vasten toisen tahtoa toteutetut erityisesti. kaikkea ei pidä sallia, se on selvä.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 07.01.2007 10:20
itse pidin itseäni viellä pari vuotta sitten ihan heterona, mutta kun sitten olin sängyssä naisen kanssa, ymmärsin olevani bi ja ihan tyytyväinen olen
Kirjoittanut: BelaVamp (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: BelaVamp
  • Lähetetty: 07.01.2007 22:06
Mielestäni sängyssä oleminen jonkun kanssa ei muuta seksuaalista suuntautumista kai(?) Itse huomasin vaan tykkääväni tytöistä oikeastaan vähän enemmän kuin pojista. Henkisesti koen olevani kovinkin sukupuoleton olento, vaikkakin olen ulkoisesti aika femme. Mieluiten toivoisin kumppaninikin olevan sellainen vähän sukupuoleton. Koen itseni helposti jätkämäiseksi tietynlaisten ihmisten seurassa ja vieläpä useammin poikien ja yleisesti etsin kumppanikseni naista, mutta joskus harvoin olen ihastunut johonkin poikaan.
Olen vielä suurimmaksi osaksi kaapissa ja tuntuu että osaltaan goottiuteni estää sieltä tuloa, sillä en halua leimautua miksikään erikoisuuden tavoittelijaksi tms.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 07.01.2007 22:37

Lainaus: mlrd

no jos tämä rakkaus kohdistuu elottomaan esineeseen, mitäpä sillä on väliä? saa rakastella vaikka raastinrautaa, itsensähän siinä vaan teloo.

Eräät täällä foorumilla uskovat kaikessa olevan jumalaista energiaa ja muuta sellaista ns. diipadaapaa -- jotenka seksin harrastaminen raastinraudan kanssa on siis, de facto, yhtymistä jumalaiseen olentoon.

Unohdin mainita aikaisemmassa viestissäni kasvikunnan olennot ja niihin rakastumisen ja niiden kanssa nylkyttämisen. Eikös se olekin ihan luonnollista tuntea ikävää, himoa, luottamusta ja rakkautta jotakin perunaa kohtaan?

Lainaus: mlrd

kaikkea ei pidä sallia, se on selvä.

Nimenomaan! Vaikka nykyaikana on kaikenmaailman kiintiöhomot, pedofiilien yhdistykset ja ylitsepursuavan suvaitsevaisuuden triumfit, on syytä muistaa mikä on oikeasti luonnollista ja mikä ei.
  • Lähetetty: 08.01.2007 08:15
kuoppahan dissaa wiccoja noei.. kyllä multa itseironiaa löytyy

menenkin tästä rakastelemaan kukkia
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 08.01.2007 23:13
Aloita kaktuksella ;D
  • Lähetetty: 09.01.2007 08:09
kuulostaa seksikkäältä
Kirjoittanut: Gothic13 (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.01.2007 16:56
mitä on sateenkaarikansa? :hämmentynyt:
Kirjoittanut: BelaVamp (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.01.2007 18:05

Lainaus: Gothic13

mitä on sateenkaarikansa? :hämmentynyt:

Kaikki me ihanat epäheterot!
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 16.01.2007 21:58

Lainaus: Kuunsilta

kuulostaa seksikkäältä

grrrau! ;D
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit